Jazeker, ik heb vernomen dat het mooi weer gaat worden. Vraag me niet hoe, maar Nederland heeft het toch echt in zich. Voor hoelang dit goede weer aan gaat houden is mij echter onbekend, maar ik heb in ieder geval een lekkere energieke zomerse mix voor jullie klaar liggen!
We beginnen met wat energieke violin dubstep verzorgd door Lindsey Stirling, zoek d'r eens op op youtube, waarna we op een lekkere melodieuze Hardstyle manier verdergaan om het zonnetje in huis te brengen! Ik heb wat nieuwere tracks gecombineerd met de iets oudere Hardstyle wat naar mijn mening heeft gezorgd voor een heerlijke sfeer! Lekker tempo, energiek en hard! Ik zeg knallen!
Ik hou m'n mond dicht nu, laat de speakers voor de rest zorgen! Enjoy!
Tracklist: 01: (Intro) Lindsey Stirling - Crystallize 02: Da Tweekaz & Lene Kokai - Norwegian Lullaby 03: Low-E & Alter Egosz - Hypnotized 04: Bioweapon - Dont Hold Ya Breath 05: Josh & Wesz - Sanctuary of Love 06: Showtek - We Live for the Music (Noisecontrollers Remix) 07: Activator - Summer Breeze 08: JDX & Sarah Maria - Live the Moment 09: A-Lusion - Too Close (Original Mix) 10: Brennan Heart - We Can Escape (Intents Anthem 2012) 11: Zatox - D.E.C.I.B.E.L (Decibel Anthem 2012) 12: Hard Driver - In The Dark Minds (Panthera Mash) 13: Technoboy - Next Dimensional World (2010 Edit) 14: D-Block & S-Te-Fan & Villain - Sound of Thunder (Hardbass Edit) 15: Williams Syndrome - Secrets (Original Mix) 16: Luna & Deepack - Biological Insanity (Extended Mix) 17: Da Tweekaz - Nothingness (Black 2012 Edit)
Over het mixwerk kan ik maar één ding zeggen, weer netjes Toen ik de mix starte dacht ik leuke intro, lekker rustig beginnen. maar de intro duurde mij wat te lang, ook omdat het misschien niet mijn muziek stijl is. Overgangen verliepen soepel en mooi afgewisseld met oudere tracks. In de track: We Can Escape hoorde ik trouwens een hapering