Welkom bij een nieuwe serie Hardstyle sets van Panthera! De energiebron Hardstyle zal deze aankomende zomer weer veel gebruikt gaan worden! Alle festivals openen hun deuren en de Hardstyle stages genieten geweldige en diverse line-ups! Met een beetje hulp van de grootste energiebron in ons heelal lijkt het toch een geweldig seizoen te worden!
Ik heb bij deze eerste Energy Session gekozen voor een zomers tintje! Met een gemiddelde van 153 bpm is deze lijst toch een hele fijne!
Ga lekker luisteren en dan hoor ik het graag van je!
Panthera - Life Through Energy #1 (Hardstyle Sessions Spring/Summer 2012)
Tracklist: 01: Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind 02: Isaac - The Sound of the Underground (Da Tweekaz Remix) 03: Noisecontrollers & Pavelow - Quatre Mains 04: Wasted Penguinz - Within 05: Brennan Heart - Musical Impressions 06: The Pitcher & Slim Shore - This is Who We Are 07: Acti - Luxor 08: Toneshifterz - Quirk 09: El Grekoz - Believe 10: Zany & Max Enforcer ft. MC DV8 - Sound Intense City 11: Noisecontrollers - Pillars of Creation 12: A-Lusion - Just one Voice (Short Edit) 13: Francesco Zeta - Fairyland 14: The Prophet - My Religion 15: Alphaverb - Klubbsound 16: Da Tweekaz - Nothingness
Mijn excuses voor het gebruik van een aantal, in jullie ogen hitjes, in mijn ogen gewoon lekkere energieke Hardstyle. Ik wilde deze eerste set uit de serie lekker zomers maken, en dit compenseren met een goed tempo wat veel lekkere energie met zich meebrengt. Volgens mij ben ik altijd vrij divers en heb ik nu een keer een lijstje die wat meer 'alleen' op mainstream gericht is.
Mijn excuses voor het gebruik van een aantal, in jullie ogen hitjes, in mijn ogen gewoon lekkere energieke Hardstyle. Ik wilde deze eerste set uit de serie lekker zomers maken, en dit compenseren met een goed tempo wat veel lekkere energie met zich meebrengt. Volgens mij ben ik altijd vrij divers en heb ik nu een keer een lijstje die wat meer 'alleen' op mainstream gericht is.
Ik ben er in ieder geval zeer tevreden mee!
@Stefan, ik hoor het wel maat!
Geen excuus nodig . Ik deed alleen na wat de rage is in dit subforum