Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 17:19 

Hardtraxx Addict

Vette TL :)
Mocht ik boeiende overgangen horen meld ik deze :)
Maar gezien vorige sets van jouw zit dit altijd wel goed man!
Jouw manier van teasen vind ik persoonlijk altijd erg fijn!
Jammer dat je het heirin dat iets minder hebt gedaan, maar ik zal me daar vast niet aan storen :)

ps: had graag een comment van jou op deze set verwacht:
hardstyle/the-inside-man-hardkema-warmup-mix-t19094.html?hilit=inside%20ma
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 20:11 

Hardtraxx Elite

Lekkere mix heb je neergezet!
Ik vind de overgan van Midnight Skies/Guerilla Radio niet zo lekker.
Verder wel lekker.
Die Mashup klinkt ook heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 12:40 

Hardtraxx Veteran

die overgang vind ik juist lekker haha, gewoon lekkere basschange. Alleen heb ik midnight skies er iets te veel utigehaald misschien.
Wel leuk dat hij al meer dan 200x geluisterd is en dan 137x is gedownload (hij staat zover ik weet alleen hier, moet hem nog een keer op lsdb zetten) en natuurlijk meer dan 1000 views op Hardtraxx :cool:

Bedankt! :-). Volgende setje wordt weer een setje met opbouw (dus vrolijk naar rauw, waarschijnlijk warming up voor TBFYD)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 13:27 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
die overgang vind ik juist lekker haha, gewoon lekkere basschange. Alleen heb ik midnight skies er iets te veel utigehaald misschien.
Wel leuk dat hij al meer dan 200x geluisterd is en dan 137x is gedownload (hij staat zover ik weet alleen hier, moet hem nog een keer op lsdb zetten) en natuurlijk meer dan 1000 views op Hardtraxx :cool:

Bedankt! :-). Volgende setje wordt weer een setje met opbouw (dus vrolijk naar rauw, waarschijnlijk warming up voor TBFYD)

dus dat word een softhard edition :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 13:37 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
p-stylez schreef:

dus dat word een softhard edition :woot:

Jaaa!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 14:03 

Donateur

qlimax sofupt :-)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle