Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 28 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
Vette TL :)
Mocht ik boeiende overgangen horen meld ik deze :)
Maar gezien vorige sets van jouw zit dit altijd wel goed man!
Jouw manier van teasen vind ik persoonlijk altijd erg fijn!
Jammer dat je het heirin dat iets minder hebt gedaan, maar ik zal me daar vast niet aan storen :)

ps: had graag een comment van jou op deze set verwacht:
The Inside Man @ Hardkema
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Lekkere mix heb je neergezet!
Ik vind de overgan van Midnight Skies/Guerilla Radio niet zo lekker.
Verder wel lekker.
Die Mashup klinkt ook heerlijk!
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
die overgang vind ik juist lekker haha, gewoon lekkere basschange. Alleen heb ik midnight skies er iets te veel utigehaald misschien.
Wel leuk dat hij al meer dan 200x geluisterd is en dan 137x is gedownload (hij staat zover ik weet alleen hier, moet hem nog een keer op lsdb zetten) en natuurlijk meer dan 1000 views op Hardtraxx :cool:

Bedankt! :-). Volgende setje wordt weer een setje met opbouw (dus vrolijk naar rauw, waarschijnlijk warming up voor TBFYD)
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
p-stylez wrote:die overgang vind ik juist lekker haha, gewoon lekkere basschange. Alleen heb ik midnight skies er iets te veel utigehaald misschien.
Wel leuk dat hij al meer dan 200x geluisterd is en dan 137x is gedownload (hij staat zover ik weet alleen hier, moet hem nog een keer op lsdb zetten) en natuurlijk meer dan 1000 views op Hardtraxx :cool:

Bedankt! :-). Volgende setje wordt weer een setje met opbouw (dus vrolijk naar rauw, waarschijnlijk warming up voor TBFYD)
dus dat word een softhard edition :woot:
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
The Anim0l wrote:
p-stylez wrote:die overgang vind ik juist lekker haha, gewoon lekkere basschange. Alleen heb ik midnight skies er iets te veel utigehaald misschien.

dus dat word een softhard edition :woot:
Jaaa!!
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
qlimax sofupt :-)