Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 23:27 

Hardtraxxer

Download Nylz! - My First Mix:
http://www36.zippyshare.com/v/24517952/file.html

Tracklist:
1.Tatanka - Tokyo
2.Wildstylez - Delay Distortion
3.Headhunterz - A New Day
4.Wildstylez and Isaac – Lost In Music
5.Tuneboy – Tunebeat
6.Deepack and Josh & Wesz – Durty 7
7.TNT aka Technoboy ’N Tuneboy – Yeah!
8.Psyko Punkz – BassBoom
9.Pavo – Communicate
10.Wildstylez – Feedback
11.Brennan Heart and Wildstylez – Reputation Game
12.Southstylers – Pounding Senses (Deeper Inside Remix)
13.Noisecontrollers and Psyko Punkz – Bass Mechanics
14.Zatox and Vamper – The Crew
15.Southstylers – Pwoap! (Live Mix)
16.B-front – Sleepwalker
17.Noisecontrollers – Yellow Minute (A² Remix)

Lengte: 01:15:21

Hey Mensen!
Dit is mijn eerste mix die ik hier post.
Alle kritiek en tips zijn welkom, want ben nog beginner en wil graag beter worden ;)
Dus laat graag weten wat je er van vond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 23:28 

PC of gear?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 23:30 

Hardtraxxer

gear, ik mix met een beginnersset van numark; 2 Axis 4 cd spelers en een dm 1050 mixer
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 23:33 

zet je dj naam ff in de titel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 23:59 

Ik ga m luisteren, vind de trackkeuze leuk. Ik ga nu eerst wel ff pitten- maar het begin is nice! Soms klein beatmatch foutje, en bij lost in music moest je m nog niet echt uitmixen omdat er nog een stuk aan de intro zat. Nu klonk het erg plots en dat was jammer!

Voor zover lekkere drive in je setje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 12:01 

Hardtraxx Veteran

kvind het wel leuke mix...alleen weer Bassboom >.< ...ik zal hem straks even luisteren en dan krijg je comment over mixwerk:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 17:25 

Hardtraxxer

Tnx dat jullie willen luisteren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 17:48 

Hardtraxxer

Deze gaat zeker mee! wat een lekkere tl man :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 21:13 

Hardtraxxer

dutch_hardstyle schreef:
Deze gaat zeker mee! wat een lekkere tl man :thumbup:

EDIT: net geluisterd.

lekkere set lekkere tl en lekker mix werk :thumbsup:

doe zo verder
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 18:29 

Hardtraxxer

HARDSTYLE_XD_tbse schreef:
EDIT: net geluisterd.

lekkere set lekkere tl en lekker mix werk :thumbsup:

doe zo verder

Bedankt man! :)

Zijn er nog meer die hebben geluisterd en die wat commentaar kunnen geven op het mixwerk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 22:00 

Oke ik ben nu wat verder met het luisteren, en nu heb ik koptelefoon op. Dit scheelt wel een stuk, kan nu een stuk beter horen hoe en wat.. Het is wel apart, je beatmatch is eigenlijk vrij zuiver, maar het bij het mixxen ligt ie er soms gewoon niet op. Je moet goed op je koptelefoon horen of ie er precies op loopt of nét er langs. Hoor je vooral goed bij Communicate. Die mix je overigens echt oooontzeeeetteeeeend traag in. Je start daar in zelfs na de mid-outro als ik het goed heb gehoord. Dit zorgt echt voor een anticli.. Je wilt tempo in je set, lekker doorgaan! Maar overgangen waar je alleen maar hihats hoort mogen ze lekker alleen in Italie doen.. Ik (en vele met mij) vinden het niks. :)

Je weet dat nummers bestaan uit blokjes van 8 maten, probeer dus al eens een keer zodra de midoutro begint (zonder bass, alleen geluid) een nummer in te starten. Dit zou al veel moeten schelen. Je kan ook een cuepoint maken na 8 maten, zodat je gewoon eigenlijk een stuk van de intro afknipt. Ook zou ik proberen om niet alleen je fader omhoog te doen bij het inmixxen, en dan zodra de intro af is fader omlaag van kanaal 1. Combineer eens wat, bij de 4e tel alleen kanaal 2 bijvoorbeeld, of andere dingen. Spice it up! Dat is het devies. : )
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 23:08 

Hardtraxxer

Nazale schreef:
Oke ik ben nu wat verder met het luisteren, en nu heb ik koptelefoon op. Dit scheelt wel een stuk, kan nu een stuk beter horen hoe en wat.. Het is wel apart, je beatmatch is eigenlijk vrij zuiver, maar het bij het mixxen ligt ie er soms gewoon niet op. Je moet goed op je koptelefoon horen of ie er precies op loopt of nét er langs. Hoor je vooral goed bij Communicate. Die mix je overigens echt oooontzeeeetteeeeend traag in. Je start daar in zelfs na de mid-outro als ik het goed heb gehoord. Dit zorgt echt voor een anticli.. Je wilt tempo in je set, lekker doorgaan! Maar overgangen waar je alleen maar hihats hoort mogen ze lekker alleen in Italie doen.. Ik (en vele met mij) vinden het niks. :)

Je weet dat nummers bestaan uit blokjes van 8 maten, probeer dus al eens een keer zodra de midoutro begint (zonder bass, alleen geluid) een nummer in te starten. Dit zou al veel moeten schelen. Je kan ook een cuepoint maken na 8 maten, zodat je gewoon eigenlijk een stuk van de intro afknipt. Ook zou ik proberen om niet alleen je fader omhoog te doen bij het inmixxen, en dan zodra de intro af is fader omlaag van kanaal 1. Combineer eens wat, bij de 4e tel alleen kanaal 2 bijvoorbeeld, of andere dingen. Spice it up! Dat is het devies. : )

ben blij met je review nazale.. Bedankt, hier kan ik wat mee! Heb voorheen alleen maar geoefend op het beatmatchen, maar nu kan ik verder.. Dus ik ga mijn best en blijf oefenen. Hoop dat het me lukt en dan zal ik weer een nieuwe mix posten ;)
w
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle