Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 17:48 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat er wat mis ging met het FearFM database want onze show werd dus vanaf 1600 uitgezonden i.p.v. de normale 2200. niet dat het erg is :p maar dan uploaden we de set nu wel :)

veel plezier!

----------------------------------------------------------------------------
http://twitter.com/#!/Nuracore
http://www.facebook.com/pages/Nuracore/213278798693737
http://partyflock.nl/user/1239749:Nuracore.html
http://soundcloud.com/marhanmeffert
----------------------------------------------------------------------------

Download :
http://www.multiupload.com/CRZ4AW51CE

Tracklist:
1. Wasted Puigins - Circle Of Life
2. A-lusion - Visual Perception
3. Frontliner - Rock That thing
4. A-lusion - The Voice (2009 mix)
5. The Nasty Boys - Angel
6. The KGB's - Infinity (Technoboy's ruff mix)
7. Hunter - I Shot the Blender (Technoboy remix)
8. Technoboy & The Prophet - Psycho Ex (Hardstyle Masterz remix)
9. Technoboy - Guns 'n' Noses
10.The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Fidelio mix)
11.Hardstyle Masterz - Light Of the Dark
12.TNT & Kutski - Suckses
13.Zatox - The Noisemaker
14.Main Concern - Pineapple
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 17:49 

sorry jongens dit keer sla ik 'm over maar wss heb ik deze al gehoord via me broer :P
mixwerk zou vast wel top zijn haha :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 18:15 

Hardtraxx Veteran

Waarom heet het de 'The Dark Menace Show' als er iedere keer de meest blije lijstjes verschijnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 18:48 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Waarom heet het de 'The Dark Menace Show' als er iedere keer de meest blije lijstjes verschijnen?

Hoezo iedere keer? :) af en toe hebben wij een lijst met wat blijere platen dan normaal ja. maar jij zegt het alsof bij alle 43 shows blije lijsten zijn. Ik garandeer je dat volgende week gewoon weer een duistere lijst is. af en toe willen wij, en ook andere, andere platen horen of een andere stijl. en dat bieden wij ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:14 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Nando schreef:

Hoezo iedere keer? :) af en toe hebben wij een lijst met wat blijere platen dan normaal ja. maar jij zegt het alsof bij alle 43 shows blije lijsten zijn. Ik garandeer je dat volgende week gewoon weer een duistere lijst is. af en toe willen wij, en ook andere, andere platen horen of een andere stijl. en dat bieden wij ze.

Er zullen natuurlijk vast ook veel lijsten tussen zitten die niet zo blij zijn. Was ook wel wat overdreven van mij om 'iedere keer' te zeggen, maar de lijstjes die ik heb gezien (en dan vooral van de laatste tijd) zijn over het algemeen erg vrolijk. Maar goed, ben benieuwd naar de uitzending van volgende week dan. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:30 

Hardtraxx Veteran

veel luister plezier mensen :)

@ Nando: die van volgende week is denk ik meer een lijst voor jou :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:30 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Nuracore schreef:
Nando schreef:

Er zullen natuurlijk vast ook veel lijsten tussen zitten die niet zo blij zijn. Was ook wel wat overdreven van mij om 'iedere keer' te zeggen, maar de lijstjes die ik heb gezien (en dan vooral van de laatste tijd) zijn over het algemeen erg vrolijk. Maar goed, ben benieuwd naar de uitzending van volgende week dan. ;)

ja klopt, maarja waren ook blije tijden, wij passen ons aan aan de maandelijkse themas denk bij hieraan kerst oud en nieuw pasen etc etc :) dus van afgelopen weken kan het wel kerst zijn geweest :P blije tijden ditdat
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:42 

Hardtraxx Addict

Het klinkt misschien stom,maar ik ben het wel een beetje eens met Nando,toen ik mij set instuurde dacht ik echt dat het vooral daar om ging de duistere/harde platen.
Sins ik het volg merk ik wel dat de set totaal anders zijn dan de mijne in het begin,maar ik ben benieuwd volgenden week;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 11:31 

Delcone schreef:
Het klinkt misschien stom,maar ik ben het wel een beetje eens met Nando,toen ik mij set instuurde dacht ik echt dat het vooral daar om ging de duistere/harde platen.
Sins ik het volg merk ik wel dat de set totaal anders zijn dan de mijne in het begin,maar ik ben benieuwd volgenden week;)

meneer ff ter duidelijkheid.. er zitten de laatste tijd wel wat blije lijsten tussen maar als ze nu 43wekenj achter elkaar aleen maar duistere lijsten maken kunnen ze op een gegeven moment niks meer want dan zijn de tracks zolang zamerhand op.
en om steeds dezlefde tracks te gebruiken is ook niet leuk en de laatste tijd zijn er veel feestdagen geweest waar de stemming dus ook vrolijk was.. vandaar ook een aantal lijsten die niet zo 'Dark' zijn, maar ik verzeker je er komen zeker lijsten aan die meer bij jou/jullie passen.
hoop dat je het nu begrijpt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 11:32 

Hardtraxx Veteran

Maar op deze manier blijft de show wel gevarieerd en dat is ook de insteek :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle