Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 23:53 

Hardtraxx Veteran

Enjoy this christmas special :)

Download :
http://www.multiupload.com/DJPHUQEMKZ
http://www1.zippyshare.com/v/33592/file.html

Free track: Zatox & The R3bels - Odisea 2011 (Nuracore X-Mas edit)
http://www66.zippyshare.com/v/16079018/file.html

Tracklist:
Intro
1. Ivan carsten - Freesound
2. Geck-O - It's What We Are ( Headhunterz Edit)
3. Chain Reaction - Mausparade
4. Wildstylez - I See Stars
5. The Machine - State Of Your Mind
6. The Pitcher & Noisecontrollers - Cherish
7. Gatty - As It Appeared(Geck-O remix)
8. Tartaros - Numb
9. The R3belz - Open Your Mind
10. Zatox & The R3bels - Odisea 2011 (Nuracore X-Mas edit)
11. The Prophet - Counterfeit
12.Code Black - Red Planet
13.Jack Of Sound - A Ghost Story
14.Noisecontrollers - Unbroken
15.The Pitcher - Burn It
16.D'cepticon outro
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 00:18 

Donateur

Klonk zeer overtuigend. Vet setje man ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 01:10 

Hardtraxx Veteran

Enjoy people ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 10:59 

Hardtraxxer

Neem hem mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 11:19 

Hardtraxx Addict

Weer een lekkere en originele lijst heren! Wederom bedankt! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 13:41 

lekkere lijst :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 15:46 

Hardtraxx Veteran

Bedankt mensen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 23:16 

Hardtraxx Veteran

onze vriendelijke dank mensen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 17:51 

Hardtraxx Veteran

Niks te doen en volgens mij heb ik nog nooit een setje van jullie beluisterd, gaat dus nu even beluisterd en beoordeeld worden!

Tracklist:

Ziet er goed uit! Zeer veel nummers die ik vet vind. Alleen Freesound, Mausparade en As It Appeared vind ik niks. Ook ontbreken er een of twee oudere plaatjes. Opbouw ziet er ook niet verkeerd uit, wellicht hadden Red Planet en State Of Your Mind gewisseld kunnen worden.

Mixwerk:

Intro is leuk gedaan, zit met de kerstsfeer wel goed zo te horen bij jullie! Freesound opzich prima om mee te beginnen, is natuurlijk lekker soft, vind het alleen een beetje saaie plaat.
-> It's What We Are: |Het is toch echt de HHZ Edit, staat in de tracklist niet vermeld. Goed ingemixt verder, lekker strak, goeie timing. Prima begin zo!
-> Mausparade: De tease in de intro van IWWA is niet zo mooi, past ook niet in die break. De mix zelf is qua timing en uitvoering goed, kon ook weinig aan misgaan met zo'n makkelijke intro natuurlijk. Wat een boutplaat trouwens.. lelijke kicks en een dooie melodie die al 1000x gebruikt is.
-> I See Stars: Volgens mij ligt de mix er een hééél klein beetje langs. Verder niet storend. Ook hier weinig bijzonders, jammer dat ISS zo'n saaie intro heeft maar dat is dan ook het enige nadeel aan de plaat die verder gewoon briljant is.
-> State Of Your Mind: Gewaagde overgang, daar houd ik wel van. Echter in dit geval vind ik hem niet geslaagd. Hij loopt er langs, je haalt de vocal weg van I See Stars en daarnaast zit er nog een geniale pitchkick in de outro die je door de snelle basswitch mist. Jammer!
-> Cherish: Meesterlijke plaat dit. Wordt te weinig gedraaid, dus een plusje hiervoor! Ook deze mix had beter gekund. Je teast 4 beats terwijl er geen geluidjes zijn, daardoor klinkt het even leeg. Verder ligt de mix er wel strak op alleen hij duurt nogal lang. Ik mix hem altijd gewoon mid-intro in.. bij dat geluidje: tutu-tutu-tutu BAM BAM. Dat houdt het tempo er meer in.
-> As It Appeared: Ook hier een strakke mix, het einde van je mix had wat smoother gekund, Cherish had wat meer weggefade moeten worden met de equalizers. Verder prima mix. Snap trouwens niet wat deze track in het setje doet. Totaal ander soort kicks en sounds. Ik zat er goed in maar door deze track is de energie wat mij betreft weer voor een groot deel weg. Had beter als opener gebruikt kunnen worden als je hem dan toch wilt draaien.
-> Numb: Qua timing een prima mix, je komt precies uit voordat de outro begint, ideaal want ik was AIA al zat.
-> Open Your Mind: Deze mix duurt wat mij betreft te lang, die intro is al saai en dan ook nog een lange mix... Zorgt ook niet voor heel veel energie eerlijk gezegd. Wel strak gemixt, maar beter had je deze mid-intro gedaan ofzo. Of sneller ingemixt.
-> Oddissea: Ook hier duurt de mix tergend lang, snap niet waarom want de intro van Oddissea is best kort. Wel leuk gedaan die X-Mas Edit, vooral die voor de intro waarbij de vocal gelijk met dat geluidje loopt is goed gedaan! Het stuk in de break van Jingle Bells vind ik dan weer te lang duren.
-> Counterfeit: Ook deze had ik persoonlijk mid-intro gedaan om drive te creëren. Had goed gekund met die relatief lege outro van Oddissea. Alsnog geen slechte mix, goeie switch!
-> Red Planet: Prima Mix! Die bliepgeluidjes passen goed bij elkaar.
-> A Ghost Story: Ben benieuwd hoe deze mix gaat worden want het zijn ook weer 2 totaal verschillende platen. Van een mix is eigenlijk niet echt sprake, je fade Red Planet uit en laat A Ghost Story gewoon beginnen. Gek genoeg lijkt dit me nog de beste manier om dit te mixen want een normale mix had nooit fatsoenlijk geklonken. Kwestie van je platenkeus wat beter op elkaar afstemmen denk ik!
-> Unbroken: Ook hier duurt de mix weer super lang terwijl de outro van A Ghost Story echt super irritant is. Sowieso een vage mix, kan er weinig van maken eigenlijk. Komt ook mede door dat lelijke tussenstuk in de outro van AGS waardoor de maten niet meer kloppen.
->Burn It: Wordt op een vreemd moment ingemixt in de break? Uiteindelijk haal je hem weg en mix je hem op de outro in. Daar klopt er ook niet zoveel meer van aangezien je Unbroken al halverwege de intro weghaalt. Jammer.

Al met al: Aardig setje, vond de tracklist beter dan het mixwerk. Daar valt nog wel het een en ander aan te verbeteren. Qua beatmatch was het meeste wel in orde, alleen de timing was soms jammer, vooral omdat veel mixen voor mn gevoel nogal lang duurden. Doe een keer een mid-intro mix of een snelle mix op de 2e climax, dat houdt de vaart er wat meer in. Verder niet slecht maar heb betere mixjes gehoord op Hardtraxx!

Hopelijk heb je wat aan m'n comment, prettige kerstdagen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 17:57 

Hardtraxxer

@Gangsterdwerg netjes hoe jij je comments onderbouwd :thumbup: hier hebben ze wat aan :)
pak hem ook mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 20:02 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:

Dankje voor je feedback ! word zeker meegenomen :D de reden dat er lang uitgemixed werd was omdat we anders te kort kwamen aan het minimale minuten :) excuses voor het ongemak voortaan nemen we meer de moeite om wat meer platen toe te voegen. dus hierbij de reden. verder ja we vonden de platen gewoon super klinken zelf beetje van intervention en mij. btw thanks voor je feedback op men X-mas edit :) vond hem simpel, leuk en goed gelukt verder niet meer aandacht aan geschonken. en inderdaad de outro van AGS is inderdaad beetje raar waarbij de line uiteindelijk niet klopt, ik zag hiervoor dus de beste oplossing door het uit te laten lopen aangezien we anders met het geen van ons eerder 'tijd' probleem zouden komen. van i see stars naar state of your mind was inderdaad gedurft :) we waren wat aan het experimenteren en dus niet bang om het een en het ander te proberen onder het mixen, naar mijn mening maakt dat de mix wat unieker dan gewoon het standaard faden. we nemen je feedback graag mee :) en hopen dat iedereen er lekker van geniet.

Vrolijk kerstfeest !
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 13:30 

Hardtraxx Veteran

dit soort comments hebben we erg veel aan dus bedankt daarvoor en we gaan zeker de punten verbeteren die je aankaart :)

prettige kerstdagen :thumbup:

Hardtraxx Veteran

dit soort comments hebben we erg veel aan dus bedankt daarvoor en we gaan zeker de punten verbeteren die je aankaart :)

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 14:17 

Hardtraxx Veteran

Oke

Oke

Oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 15:00 

Hardtraxx Veteran

haha :P mijn verontschuldigingen voor mijn collega, maar het is iig duidelijk :P
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle