copy.com gaf 3 aan maar windows geeft inderdaad 5 uur aanPaultheone wrote:Ruim 5*jeffrey2107 wrote:jezus 3 uur, nou ja heb ik tenminste iets te luisteren
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Charon b2b w/ Dozer | Reignite Festival 2026 Liveset
- View the latest post: Praise The Reverse Bass | Vol.02 | Mixed by Nuracore Invited by Consequent
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
- View the latest post: Nuracore | Brennan Heart
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland DJ Contest // Early to the Millenium
Moderators
Ik krijg dit

Ligt dat aan mij?Bandwidth Exceeded
Sorry, this content has run out of bandwidth.
Elke browser ?Faalhaas wrote:Ik krijg ditLigt dat aan mij?Bandwidth Exceeded
Sorry, this content has run out of bandwidth.
Ik kan het momenteel niet testen omdat ik de host ben
downloaden is niet meer mogelijk
bij mij ook (chrome) zou iemand hem anders op mega kunnen zetten ofzo?
Sorry heren,
Ben momenteel niet thuis dus kan de link niet refreshen of bestand opnieuw uploaden... Niet te geloven dat hij zo snel al aan zijn download limiet zit.
Iemand die hem kan uploaden?
Ben momenteel niet thuis dus kan de link niet refreshen of bestand opnieuw uploaden... Niet te geloven dat hij zo snel al aan zijn download limiet zit.
ik zal hem in mijn dropbox gooien, het duurt wel 2 uur voor de link er isNuracore wrote:Sorry heren,
Last edited by Jeffrey2107 on 22 May 2015 18:40, edited 1 time in total.
geen dropbox , ik krijg een vage error en mn pc wil op dit moment absoluut niet
Last edited by Jeffrey2107 on 22 May 2015 20:43, edited 1 time in total.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
dat is mij echt nog nooit gelukt
een tinyurl kan dat fixen Tim, als je wilt natuurlijk.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Zo kan natuurlijk ookDelt-A wrote:een tinyurl kan dat fixen Tim, als je wilt natuurlijk.
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Kolere wat een lijst, gruwelijk!

https://www.dropbox.com/s/npeo1asq0h42x ... 0.mp3?dl=0
Dropbox linkje,want wetransfer is tijdelijk en deze is pas weg als ik hem uit mijn dropbox gooi
Dropbox linkje,want wetransfer is tijdelijk en deze is pas weg als ik hem uit mijn dropbox gooi
Kijk eens aan! Deze gaat mee natuurlijk.
27. Citizen - If I Say Stop
28. Headhunterz - Last Of The Mohicans
Hiertussen zit nog Wildstylez - Push that feeling.
Wat een heerlijk setje, ook de overgangen vind ik super smooth gedaan!
Damn, had gehoopt dat niemand erachter zou komenjaron123 wrote:27. Citizen - If I Say Stop
oke oke, het is een Top 101 !
Meestal zie ik het bos niet meer door de platen wanneer ik op een feest ben.
Maar echt na een lijst 4maal gecontroleerd te hebben en dan toch 1 plaat extra erin xD
hele vette lijst
mooie om mee te nemen naar de weekend festivals
Nieuwe link komt er aan 
Laat ook even weten wat jullie van mijn mix stijl vinden
Dan weet ik of ik dit moet aanhouden haha
Laat ook even weten wat jullie van mijn mix stijl vinden
-
GHardtraxxer
- 169 posts member since 2011
- last seen Jan 2021
Lekker lijstje hoor! gaat aan op vakantie.
-
A
Ik vind het goeieNuracore wrote:Nieuwe link komt er aan
Laat ook even weten wat jullie van mijn mix stijl vindenDan weet ik of ik dit moet aanhouden haha
40. Da Tweekaz - #Tweekay14
Heb even gemist hoe deze lijst echt precies tot stand is gekomen, maar er zijn toch wel wat betere Da Tweekaz plaatjes die in deze lijst (kunnen) passen dan dit plaatje met echt de meest kansloze voice er in, ik heb er in ieder geval helemaal niks mee
Voor de rest natuurlijk gewoon echt een bazige lijst en tot aan nummer 40 ook gewoon fijn gemixt! Ik luister gewoon heerlijk verder!

Heb even gemist hoe deze lijst echt precies tot stand is gekomen, maar er zijn toch wel wat betere Da Tweekaz plaatjes die in deze lijst (kunnen) passen dan dit plaatje met echt de meest kansloze voice er in, ik heb er in ieder geval helemaal niks mee
Voor de rest natuurlijk gewoon echt een bazige lijst en tot aan nummer 40 ook gewoon fijn gemixt! Ik luister gewoon heerlijk verder!
Er is een topic in de DJ categorie waar ik jullie hen gevraagd om je top meest melodieuze platen op te geven. Vanuit daar heb ik een top 100 gemaakt en de set gemixed met opbouw.Hardstylistic wrote:40. Da Tweekaz - #Tweekay14
Heb even gemist hoe deze lijst echt precies tot stand is gekomen, maar er zijn toch wel wat betere Da Tweekaz plaatjes die in deze lijst (kunnen) passen dan dit plaatje met echt de meest kansloze voice er in, ik heb er in ieder geval helemaal niks mee![]()
Voor de rest natuurlijk gewoon echt een bazige lijst en tot aan nummer 40 ook gewoon fijn gemixt! Ik luister gewoon heerlijk verder!![]()
Ik ben niet zo van de 'terug tellen naar nr 1' top 100tjes. Verneukt de hele set naar mijn idee haha.
Volgende een RAW top 100 doen van tussen 2007 em 2014 ? Tegenwoordig is RAW namelijk zo standaard geworden haha