Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
Ik vind de overgangen erg matig 
Valt me op dat hij in zijn Attack Again sets altijd een andere versie van Tonight draait dan het origineel.. Ben benieuwd of dit een edit van hem is of misschien een eerdere versie van de plaat die het uiteindelijk niet geworden is.
Welke overgangen?wrote:Ik vind de overgangen erg matig
Precies, klinkt net alsof hij op de verkeerde maten gewoon plots op play druktwrote:Welke overgangen?wrote:Ik vind de overgangen erg matig
Dit plus het hoge BPM maakt het voor mij geen lekkere set om thuis te luisteren. Live niet bij geweest, dus daar kan ik niet over keuren. Individuele tracks blijven natuurlijk top!wrote:Welke overgangen?wrote:Ik vind de overgangen erg matig
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
Moet zeggen dat dit live wel vet was, heb dan toch iets minder last van de abrupte overgangen. Nu ik het zo terugluister zijn sommige van die overgangen toch wat minder fijn om naar te luisteren.
Het was live al niet heel prettig. Het jammere is, de gemiddelde feestganger in beschonken of verdoofde toestand stoort zich er niet genoeg aan en de artiesten weten dit ondertussen. Ze worden ontzettend lui. Het beroep DJ is echt een grote grap aan het worden, je hoeft er niks meer voor te kunnen, als je weet waar de play en cue knop zitten en snapt hoe je het BPM wat in je scherm staat met een schuifje gelijk kan zetten ben je er al.
Ik weet dat Bas altijd meer producer dan DJ is geweest, maar dit is wel heel bedroevend hoor.
Ik weet dat Bas altijd meer producer dan DJ is geweest, maar dit is wel heel bedroevend hoor.
Meest treffende comment van de laatste tijd.wrote:Het was live al niet heel prettig. Het jammere is, de gemiddelde feestganger in beschonken of verdoofde toestand stoort zich er niet genoeg aan en de artiesten weten dit ondertussen. Ze worden ontzettend lui. Het beroep DJ is echt een grote grap aan het worden, je hoeft er niks meer voor te kunnen, als je weet waar de play en cue knop zitten en snapt hoe je het BPM wat in je scherm staat met een schuifje gelijk kan zetten ben je er al.
Toffe set, maar deze platen hebben we toch allemaal al 50000 keer gehoord? Zeker op een feest als VWAB kun je best wel wat dieper in je discografie bladeren, ipv wéér een Attack Again, wéér een Crump en wéér een Tonight. 
Op het moment zelf was het vet, sfeer zat er goed in en sommige plaatjes kwamen toch wel enigszins onverwacht. Maar nu ik het zo terug hoor stoor ik me idd enorm aan het BPM en het mixwerk is ook niet om over naar huis te schrijven.

Toch wel één van de hoogtepuntjes deze avondwrote:Emotions
Precies dit... ook ineens de reden dat ik het afgelopen jaar niet bij Noisecontrollers classics ben geweest.wrote:Toffe set, maar deze platen hebben we toch allemaal al 50000 keer gehoord? Zeker op een feest als VWAB kun je best wel wat dieper in je discografie bladeren, ipv wéér een Attack Again, wéér een Crump en wéér een Tonight.
Vroeger, toen die muziek hedendaags was, geen enkele set van Noisecontrollers gemist en nu op bijna elk classics feest weer diezelfde set voorgeschoteld krijgen... pff nja, laat Wildstylez dan eens komen ofzo
(of Frontliner, maar die doet al net hetzelfde
Zit hem ook in de zin, denk ik dat bij elk classic feest afgelopen jaar NC als Attack Again stond. En ja als je vaak naar zulke feestjes gaat komen denk ik de tracks zoals Attack Again en Tonight je wel de neus wel uitkomen ja. Maar ja dat zijn wel de hitjes van vroeger die NC zo groot hebben gemaakt.