Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 19:20 
 
Donateur

Noisecontrollers @ Vroeger Was Alles Beter 2018




Tracklist:
-
-
-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de overgangen erg matig :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2019 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Valt me op dat hij in zijn Attack Again sets altijd een andere versie van Tonight draait dan het origineel.. Ben benieuwd of dit een edit van hem is of misschien een eerdere versie van de plaat die het uiteindelijk niet geworden is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2019 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik vind de overgangen erg matig :/

Welke overgangen? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2019 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Nuracore schreef:
Ik vind de overgangen erg matig :/

Welke overgangen? :cry:

Precies, klinkt net alsof hij op de verkeerde maten gewoon plots op play drukt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2019 21:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Nuracore schreef:
Ik vind de overgangen erg matig :/

Welke overgangen? :cry:

Dit plus het hoge BPM maakt het voor mij geen lekkere set om thuis te luisteren. Live niet bij geweest, dus daar kan ik niet over keuren. Individuele tracks blijven natuurlijk top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2019 22:47 
 
Hardtraxx Veteran

Moet zeggen dat dit live wel vet was, heb dan toch iets minder last van de abrupte overgangen. Nu ik het zo terugluister zijn sommige van die overgangen toch wat minder fijn om naar te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2019 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was live al niet heel prettig. Het jammere is, de gemiddelde feestganger in beschonken of verdoofde toestand stoort zich er niet genoeg aan en de artiesten weten dit ondertussen. Ze worden ontzettend lui. Het beroep DJ is echt een grote grap aan het worden, je hoeft er niks meer voor te kunnen, als je weet waar de play en cue knop zitten en snapt hoe je het BPM wat in je scherm staat met een schuifje gelijk kan zetten ben je er al.

Ik weet dat Bas altijd meer producer dan DJ is geweest, maar dit is wel heel bedroevend hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2019 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Emotions :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2019 21:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Het was live al niet heel prettig. Het jammere is, de gemiddelde feestganger in beschonken of verdoofde toestand stoort zich er niet genoeg aan en de artiesten weten dit ondertussen. Ze worden ontzettend lui. Het beroep DJ is echt een grote grap aan het worden, je hoeft er niks meer voor te kunnen, als je weet waar de play en cue knop zitten en snapt hoe je het BPM wat in je scherm staat met een schuifje gelijk kan zetten ben je er al.

Ik weet dat Bas altijd meer producer dan DJ is geweest, maar dit is wel heel bedroevend hoor.

Meest treffende comment van de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toffe set, maar deze platen hebben we toch allemaal al 50000 keer gehoord? Zeker op een feest als VWAB kun je best wel wat dieper in je discografie bladeren, ipv wéér een Attack Again, wéér een Crump en wéér een Tonight. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 22:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Op het moment zelf was het vet, sfeer zat er goed in en sommige plaatjes kwamen toch wel enigszins onverwacht. Maar nu ik het zo terug hoor stoor ik me idd enorm aan het BPM en het mixwerk is ook niet om over naar huis te schrijven.

TSFH schreef:
Emotions :worship:

Toch wel één van de hoogtepuntjes deze avond :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Toffe set, maar deze platen hebben we toch allemaal al 50000 keer gehoord? Zeker op een feest als VWAB kun je best wel wat dieper in je discografie bladeren, ipv wéér een Attack Again, wéér een Crump en wéér een Tonight. ^^

Precies dit... ook ineens de reden dat ik het afgelopen jaar niet bij Noisecontrollers classics ben geweest.
Vroeger, toen die muziek hedendaags was, geen enkele set van Noisecontrollers gemist en nu op bijna elk classics feest weer diezelfde set voorgeschoteld krijgen... pff nja, laat Wildstylez dan eens komen ofzo
(of Frontliner, maar die doet al net hetzelfde :lol: wat een klucht die z'n "overgangen" en platenkeuze op Reminder (april 2018))
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 14:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zit hem ook in de zin, denk ik dat bij elk classic feest afgelopen jaar NC als Attack Again stond. En ja als je vaak naar zulke feestjes gaat komen denk ik de tracks zoals Attack Again en Tonight je wel de neus wel uitkomen ja. Maar ja dat zijn wel de hitjes van vroeger die NC zo groot hebben gemaakt.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle