Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 17:39 
 
Hardtraxxer




Tracklist:
01. Noisecontrollers - Strike As A Die Hard (Q-BASE Anthem 2017)
02. Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight (Wildstylez 2017 Edit)
03. Donkey Rollers & Noisecontrollers - Human Enemy
04. Audiotricz - VIII (Defqon 2017 Edit)
05. Noisecontrollers - Whose Plan Is It
06. Noisecontrollers & Bass Modulators - See The Light
07. Atmozfears & Audiotricz - This Is The Time
08. Noisecontrollers & Bass Modulators - Solar
09. Noisecontrollers - Only You
10. Noisecontrollers & Bass Modulators - Destination (Official Decibel 2017 Anthem)
11. Kill the Noisecontrollers - Still Speedin'
12. Noisecontrollers - You Know I Like It
13. Bass Modulators - Dragonblood (Noisecontrollers - Unite edit)
14. Bass Modulators - Let Me See Ya (Noisecontrollers Remix)
15. Noisecontrollers - Astral (Audiofreq Remix)
16. Noisecontrollers - The Game
17. Noisecontrollers & Bass Modulators - The Feeling Of
18. Noisecontrollers - Spirit Of Hardstyle
19. Noisecontrollers & Bass Modulators - Rocked Up
20. Atmozfears & Sub Zero Project - Drop The Bomb
21. Noisecontrollers - Gimme Love (Edit)
22. Noisecontrollers - Attack Again
23. Atmozfears - Release (Qlimax Edit)
24. Noisecontrollers - Down Down
25. Noisecontrollers & Bass Modulators - This Is Eternity
26. Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix)
27. Noisecontrollers - Yellow Minute (Sound Rush Bootleg)
28. Atmozfears - Leave It All Behind
29. DJ Duro - Cocaine MF (Alpha² Remix)
30. ID - ID (Qlimax 2017 Anthem)
31. Noisecontrollers - The Source Code Of Creation (Qlimax 2014 Anthem)
32. Hard Driver - Welcome
33. Noisecontrollers - Strike As A Die Hard (Q-BASE Anthem 2017)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:drool:

Edit:

Noisecontrollers - You Know I Like It :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Puur genieten dit filmpje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk setje! Alleen misschien ff beter als Bas niet meer de microfoon gebruikt. Komt erg ongemakkelijk over en hij heeft er de stem niet echt voor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Heerlijk setje! Alleen misschien ff beter als Bas niet meer de microfoon gebruikt. Komt erg ongemakkelijk over en hij heeft er de stem niet echt voor xd


haha dit, lekker setje idd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft die nou gewoon 2x Strike As A Die Hard gedraaid.. xd

Leuk setje wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Heeft die nou gewoon 2x Strike As A Die Hard gedraaid.. xd

Leuk setje wel :D


Heeft volgens mij te maken met de Q-dance show. Heb het wel vaker zien gebeuren dat men opend en eindigd met anthem Gebeurde bij In Qontrol geloof ik ook in de set van Frontliner. Uberhaupt hoe vaak je die anthem hoorde die avond was te veel xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
men opend en eindigd

Auw :cry:


OT: niet verwacht dat ik hier te vinden zou zijn, maar onverwachts veel genoten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Nuracore schreef:
men opend en eindigd

Auw :cry:


OT: niet verwacht dat ik hier te vinden zou zijn, maar onverwachts veel genoten!

:P heb mijn weekend pet op.... en niet over nagedacht :lol: damn
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Knappe kerel vanaf 24:14 :cool:
OT: Heerlijke set! En idd You Know I Like It maar ook Whose Plan Is It is zo goed :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2017 00:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Luister zelden naar Noisecontrollers, maar dit is wel echt een goeie set
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2017 00:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

:love:

Zo zonde dat ie op Return of HHZ niet zo draaide :(

Nuracore schreef:

Noisecontrollers - You Know I Like It :love:

(L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2017 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil dit eigenlijk niet vet vinden (ja, klinkt waarschijnlijk raar) omdat hij zo veel eigen tracks draait en ik daar echt een pesthekel aan heb als DJ's dat doen, maar zijn stijltje bevalt me zo goed dat ik het van hem kan hebben. Hele vette set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2017 12:08 
 
Hardtraxxer

Heerlijke set! Doet het heerlijk in de sportschool onder het sporten. :yay: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2017 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik wil dit eigenlijk niet vet vinden (ja, klinkt waarschijnlijk raar) omdat hij zo veel eigen tracks draait en ik daar echt een pesthekel aan heb als DJ's dat doen, maar zijn stijltje bevalt me zo goed dat ik het van hem kan hebben. Hele vette set!


Hij had een aantal platen best weg kunnen laten :P . En deze idd omwisselen voor wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2017 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik wil dit eigenlijk niet vet vinden (ja, klinkt waarschijnlijk raar) omdat hij zo veel eigen tracks draait en ik daar echt een pesthekel aan heb als DJ's dat doen, maar zijn stijltje bevalt me zo goed dat ik het van hem kan hebben. Hele vette set!

Hey DOMO.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle