Qua kwaliteit natuurlijk ongelofelijk sterke tracks van Noisecontrollers, maar helaas, de sets vind ik meestal niet fantastisch. Meestal is er eigenlijk 1 set die eruit springt per jaar van Bas, omdat daar de meeste promo's in zitten (

) en verder beluister ik eigenlijk geen sets, omdat ik ze toch vrij eentonig vind en volgepropt met eigen tracks waar een Frontliner keihard voor wordt afgerekend.
Ja, hij draait wat oudere nummers, maar toch ook wel de nummers die hij vaker draait of nog door anderen gedraaid worden. Platen als Pillars of Creation en Revolution is Here zijn nog steeds geweldig, maar ik zou zo graag eens een Diavoli, Diffusion, Sanctus of weet ik veel wat voor oudere plaat willen horen.
Voor mijn gevoel zijn het nu toch vaak voor de hand liggende platen. Ondanks dat NC best gevarieerd kan producen, zou ik ook wat meer variatie in artiesten en trackkeuze willen zien. Vergelijk deze set eens met die (voor mij) legendarische set op In Qontrol 2010, dan vind ik dit toch een heel stuk minder, hoe hoog de kwaliteit van de tracks van NC ook liggen.