Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2009 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chill :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2009 23:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mirror:
http://www23.zippyshare.com/v/6603509/file.html

die remix van just as easy is in hq echt gwn ni te doen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2009 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ah thnx thomas, dat gaat een stuk sneller als rapid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2009 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super vet:D! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2009 23:51 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Even alles in 1 topic gezet. Zal de HQ link in de startpost zetten.

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2009 23:58 
 
Hardtraxx Newbie

Jor-D schreef:
Even alles in 1 topic gezet. Zal de HQ link in de startpost zetten.

^^

Verstandig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2009 00:05 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Is dit trouwens een grap ofzo. Ik mis 14. Southstylers - Pounding Senses (Zany vs. Noisecontrollers Edit) in de HQ set...achteraf gemixt ofzo?

Ik weet 100% zeker dat ik m gehoord heb op Qlimax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2009 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Hardstyler-1994 schreef:
mirror:
http://www23.zippyshare.com/v/6603509/file.html

die remix van just as easy is in hq echt gwn ni te doen :thumbsup:


Die remix is sooooo geil :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2009 00:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Is dit trouwens een grap ofzo. Ik mis 14. Southstylers - Pounding Senses (Zany vs. Noisecontrollers Edit) in de HQ set...achteraf gemixt ofzo?

Ik weet 100% zeker dat ik m gehoord heb op Qlimax!

Eruit gehaald door NC net als die ID-track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2009 00:14 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Jor-D schreef:
Is dit trouwens een grap ofzo. Ik mis 14. Southstylers - Pounding Senses (Zany vs. Noisecontrollers Edit) in de HQ set...achteraf gemixt ofzo?

Ik weet 100% zeker dat ik m gehoord heb op Qlimax!

Eruit gehaald door NC net als die ID-track.


Juist de track die ik in HQ wilde horen op m'n speakers -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2009 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, dan is deze dus gewoon achteraf gemaakt lijkt me. Headhunterz deed hetzelfde met zijn liveact op Hard Bass.
edit - op 20.00 ongeveer hoor ik wel iets van een Tool, kan dat kloppen? Is dat die ID? Want ik heb de normale liveset niet geluisterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2009 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Tja, dan is deze dus gewoon achteraf gemaakt lijkt me. Headhunterz deed hetzelfde met zijn liveact op Hard Bass.
edit - op 20.00 ongeveer hoor ik wel iets van een Tool, kan dat kloppen? Is dat die ID? Want ik heb de normale liveset niet geluisterd.

normale set zit het ook
alleen word er op een gegeven moment wat gezegt en dan gaat ie gelijk weer over naar attack again
in HQ hebben ze wat er gezegt word eruit geknipt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2009 20:19 
 
Hardtraxx Newbie

check it !
http://www.youtube.com/watch?v=nXHZlgIvEUA
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2009 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh & Wesz in Noisecontrollers LIVE (Tip: LIVE is alleen maar eigen tracks..) Lijkt me sterk.

Je moet niet alles geloven wat er op youtube staat, want het meeste is pure onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2009 20:31 
 
Hardtraxx Newbie

Khadber schreef:
Josh & Wesz in Noisecontrollers LIVE (Tip: LIVE is alleen maar eigen tracks..) Lijkt me sterk.


leek me idd ook vrij sterk... maar ik heb het nummer toch ook gehoord op Qlimax....Was dat bij Deepack dan ? :huh:

Maar goed.... welke is t dan ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2009 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

coennuh schreef:
Khadber schreef:
Josh & Wesz in Noisecontrollers LIVE (Tip: LIVE is alleen maar eigen tracks..) Lijkt me sterk.


leek me idd ook vrij sterk... maar ik heb het nummer toch ook gehoord op Qlimax....Was dat bij Deepack dan ? :huh:

Maar goed.... welke is t dan ??

Deepack draaide hem ja.

Boeiend dat er een ID staat, is gewoon een onaangekondigde track of een DJ tool, die namenmakerij vind ik zo'n onzin. Die komt vanzelf wel ergens bovendrijven. Geen zin in dat gezeik met oa Wilderness, Finishing ( :')) etcetera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2009 22:31 
 
Hardtraxxer

Heeft iemand mischien ander linkje naar die HQ???

Rapid Share is dood:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2009 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Hardstyler-1994 schreef:
mirror:
http://www23.zippyshare.com/v/6603509/file.html

die remix van just as easy is in hq echt gwn ni te doen :thumbsup:

Één pagina terug. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2009 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

''We also added some nice pictures of the event''

waar zijn die dan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2009 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

op den site
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2009 19:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Just as easy ownt zeker wel, veeeeel beter dan het origineel ;), alleen het Fruity loops gitaar piano drum spelletje er tussen in vin ik niet echt lekker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2009 22:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is dit nou een goeie set?
Ik snap het niet.. wat maakt deze set zo geweldig?!
Is het het mixen? Dat kan het toch niet zijn! Ze gooien gewoon de crossfader over na de climax van een nummer. Van climax naar climax mixen, of een paar keer met een mid-intro ervoor.. Ze kunnen (volgens mij) veel beter!
Is het de opbouw? Ik denk het ook niet.. Zeker, Samara en Yellow Minute zijn harde platen, harder dan de One Blade Remix (die ik zelf erg slecht vind). Maar maakt opbouw een goeie DJ?
Zijn het de platen? Dat zal het dan wel zijn, ik zou niet weten wat het anders is. Ja, de nieuwe tracks zijn vet, de Edits zijn goed gedaan en weer net ff wat anders, maar om nou te zeggen dat de tracks'de set maken?
14 tracks in een half uur! Er zit zeker vaard in, en de mix luistert zeker lekker weg, maar of dit -kwalitatief- een goede set is.. Ik vind het persoonlijk niet.
Als je deze promo's aan iemand anders zou geven, een random DJ met ook maar een beetje ervaring, dan zou hij eenzelfde set kunnen maken, denk ik.
Er zit vaard in, de tracks buiken lekker (vooral op het eind), de edits zijn leuk, maar goed vind ik deze set zeker niet. Jammer! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2009 12:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha, je noemt meer punten op die goed zijn dan slecht. En tcoh vraag je je af waarom deze set zo goed is...
:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2009 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

QonFuzion schreef:
Is dit nou een goeie set?
Ik snap het niet.. wat maakt deze set zo geweldig?!
Is het het mixen? Dat kan het toch niet zijn! Ze gooien gewoon de crossfader over na de climax van een nummer. Van climax naar climax mixen, of een paar keer met een mid-intro ervoor.. Ze kunnen (volgens mij) veel beter!
Is het de opbouw? Ik denk het ook niet.. Zeker, Samara en Yellow Minute zijn harde platen, harder dan de One Blade Remix (die ik zelf erg slecht vind). Maar maakt opbouw een goeie DJ?
Zijn het de platen? Dat zal het dan wel zijn, ik zou niet weten wat het anders is. Ja, de nieuwe tracks zijn vet, de Edits zijn goed gedaan en weer net ff wat anders, maar om nou te zeggen dat de tracks'de set maken?
14 tracks in een half uur! Er zit zeker vaard in, en de mix luistert zeker lekker weg, maar of dit -kwalitatief- een goede set is.. Ik vind het persoonlijk niet.
Als je deze promo's aan iemand anders zou geven, een random DJ met ook maar een beetje ervaring, dan zou hij eenzelfde set kunnen maken, denk ik.
Er zit vaard in, de tracks buiken lekker (vooral op het eind), de edits zijn leuk, maar goed vind ik deze set zeker niet. Jammer! :/


Tja, als je als LIVE act een half uurtje staat wil je je producties spelen. Aangezien Noisecontrollers op het moment zo verschrikkelijk veel producties maakt is hetniet zo gek. Het zijn gewoon aaneengeregen files op een laptop, dat is wat ze altijd al gedaan hebben. Als je een lange set zou krijgen had je voor 80% dezelfde tracklist hoor (edits uiteraard de normale versies).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2009 12:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou Brennan Heart - Just As Easy (Wildstylez vs. SMD Remix) geen mashup zijn van Brennan Heart - Just As Easy & Frontliner - Sunblast?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle