Omdat Noisecontrollers toch te veel produceert om uit te geven en ze bijvoorbeeld ook al Elektronik en Tekno Music gemaakt hebben..wrote:Waarom zou Noisecontrollers, communicate produceren. En het als het ware aan Pavo geven. Of hoe is dit gegaan. Weeet iemand dat
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Maar dit nummer is wel iets te goed om weg te gevenwrote:Omdat Noisecontrollers toch te veel produceert om uit te geven en ze bijvoorbeeld ook al Elektronik en Tekno Music gemaakt hebben..wrote:Waarom zou Noisecontrollers, communicate produceren. En het als het ware aan Pavo geven. Of hoe is dit gegaan. Weeet iemand dat
wrote:Omdat Noisecontrollers toch te veel produceert om uit te geven en ze bijvoorbeeld ook al Elektronik en Tekno Music gemaakt hebben..wrote:Waarom zou Noisecontrollers, communicate produceren. En het als het ware aan Pavo geven. Of hoe is dit gegaan. Weeet iemand dat
Idd kijk maar naar Zany, Pitcher, Dozer... al deze mannen kunnen zelf ook denk ik wel producen maar de meeste tracks zijn geproduceerd door Michel Pollen! Serenity, Our Core, Hawk, Relax, Break Away, Guardian Angel al deze nummers hoor je puur dezelfde stijl qua kicks. Michel Pollen vind ik daarom ook echt een held terwijl veel mensen dit denk ik niet wisten!
Pitcher is toch Michel Pollen? Wist wel dat er veel door andere geproduceerd werd, maar niet dat het voornamelijk door hem gedaan werdt, ty!
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Maar degene die als 'the pitcher' draait is dan ook weer luc van veghelwrote:Pitcher is toch Michel Pollen? Wist wel dat er veel door andere geproduceerd werd, maar niet dat het voornamelijk door hem gedaan werdt, ty!
Hmmz :') Vind het maar raar als een naam, zoals bijvoorbeeld The Pitcher, gedraaid wordt door 2 mensen..
Ik weet dat het vaker gebeurd, maar waar slaat het in godsnaam op?
Ik weet dat het vaker gebeurd, maar waar slaat het in godsnaam op?
Omdat de een niet goed is in produceren, en de andere niet is in draaien misschien?
Zoals ik op de vorige pagina al zei: Tekno Muzik is niet gemaakt door NC, maar door Zany.wrote:Omdat Noisecontrollers toch te veel produceert om uit te geven en ze bijvoorbeeld ook al Elektronik en Tekno Music gemaakt hebben..wrote:Waarom zou Noisecontrollers, communicate produceren. En het als het ware aan Pavo geven. Of hoe is dit gegaan. Weeet iemand dat
Verder zijn die tracks volgensmij niet weggegeven maar verkocht. Dat maakt het al een heel ander verhaal of niet?
En ik vind hem geen held, waarom niet? De Zany album samplers klonken voor geen meter, Nok Jou Douwn klonk voor geen meter, en nu heb ik het over de afmix, de tracks zelf vond ik prima, maar de afmix was klote, en ik heb het gevoel dat Pollen daar achter zit. Verder zijn sinds ongeveer het vinyl met Karma erop al die Pitcher producties kut qua sound, die kicks zit gewoon fucking weinig bass in, net als bij de Dozer tracks.wrote:Idd kijk maar naar Zany, Pitcher, Dozer... al deze mannen kunnen zelf ook denk ik wel producen maar de meeste tracks zijn geproduceerd door Michel Pollen! Serenity, Our Core, Hawk, Relax, Break Away, Guardian Angel al deze nummers hoor je puur dezelfde stijl qua kicks. Michel Pollen vind ik daarom ook echt een held terwijl veel mensen dit denk ik niet wisten!
Echt, als muzikant vind ik hem goed, maar zijn productieskills laten te wensen over terwijl iedereen hem altijd als premium producer ziet, wat ik echt niet begrijp.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Zet een x Dozer - Relax op en je voelt aardig wat bass.wrote:Zoals ik op de vorige pagina al zei: Tekno Muzik is niet gemaakt door NC, maar door Zany.wrote:Omdat Noisecontrollers toch te veel produceert om uit te geven en ze bijvoorbeeld ook al Elektronik en Tekno Music gemaakt hebben..wrote:Waarom zou Noisecontrollers, communicate produceren. En het als het ware aan Pavo geven. Of hoe is dit gegaan. Weeet iemand dat
Verder zijn die tracks volgensmij niet weggegeven maar verkocht. Dat maakt het al een heel ander verhaal of niet?
En ik vind hem geen held, waarom niet? De Zany album samplers klonken voor geen meter, Nok Jou Douwn klonk voor geen meter, en nu heb ik het over de afmix, de tracks zelf vond ik prima, maar de afmix was klote, en ik heb het gevoel dat Pollen daar achter zit. Verder zijn sinds ongeveer het vinyl met Karma erop al die Pitcher producties kut qua sound, die kicks zit gewoon fucking weinig bass in, net als bij de Dozer tracks.wrote:Idd kijk maar naar Zany, Pitcher, Dozer... al deze mannen kunnen zelf ook denk ik wel producen maar de meeste tracks zijn geproduceerd door Michel Pollen! Serenity, Our Core, Hawk, Relax, Break Away, Guardian Angel al deze nummers hoor je puur dezelfde stijl qua kicks. Michel Pollen vind ik daarom ook echt een held terwijl veel mensen dit denk ik niet wisten!
Echt, als muzikant vind ik hem goed, maar zijn productieskills laten te wensen over terwijl iedereen hem altijd als premium producer ziet, wat ik echt niet begrijp.
En voor de rest vind ik zijn tracks echt geweldig serenity heeft ook een keiharde bass op het moment dat er in de melodie een bass wordt in gevoegd.
Nieuwe link, opnieuw uitgezonden:
http://www42.zippyshare.com/v/39330038/file.html
http://www42.zippyshare.com/v/39330038/file.html
Na bijna een jaar zie je toch echt dat deze lijst alleen maar bestaat uit nummers die intussen veel, maar dan echt veel te vaak gedraaid zijn.
Idd kweet nog dat ik hier fanatiek stond te filmpen omdat ik allemaal nieuwe nummers hoorde en nu heb je die set eindelijk in HQ zijn het eigenlijk allemaal oude nummers 
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
dat intro is echt de bom 
wrote: 01. Noisecontrollers - In Qontrol Tool
-
X
- 7 posts member since 2010
- last seen Mar 2010
deze overgang blijft ownen.wrote:Download
11. Pavo - Communicate