Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dorus ML schreef:
Waarom zou Noisecontrollers, communicate produceren. En het als het ware aan Pavo geven. Of hoe is dit gegaan. Weeet iemand dat

Omdat Noisecontrollers toch te veel produceert om uit te geven en ze bijvoorbeeld ook al Elektronik en Tekno Music gemaakt hebben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 16:08 
 
Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Dorus ML schreef:
Waarom zou Noisecontrollers, communicate produceren. En het als het ware aan Pavo geven. Of hoe is dit gegaan. Weeet iemand dat

Omdat Noisecontrollers toch te veel produceert om uit te geven en ze bijvoorbeeld ook al Elektronik en Tekno Music gemaakt hebben..


Maar dit nummer is wel iets te goed om weg te geven :love: achja
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 23:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dorus ML schreef:
Waarom zou Noisecontrollers, communicate produceren. En het als het ware aan Pavo geven. Of hoe is dit gegaan. Weeet iemand dat

Omdat Noisecontrollers toch te veel produceert om uit te geven en ze bijvoorbeeld ook al Elektronik en Tekno Music gemaakt hebben..



Idd kijk maar naar Zany, Pitcher, Dozer... al deze mannen kunnen zelf ook denk ik wel producen maar de meeste tracks zijn geproduceerd door Michel Pollen! Serenity, Our Core, Hawk, Relax, Break Away, Guardian Angel al deze nummers hoor je puur dezelfde stijl qua kicks. Michel Pollen vind ik daarom ook echt een held terwijl veel mensen dit denk ik niet wisten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2009 00:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pitcher is toch Michel Pollen? Wist wel dat er veel door andere geproduceerd werd, maar niet dat het voornamelijk door hem gedaan werdt, ty!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2009 00:35 
 
Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Pitcher is toch Michel Pollen? Wist wel dat er veel door andere geproduceerd werd, maar niet dat het voornamelijk door hem gedaan werdt, ty!


Maar degene die als 'the pitcher' draait is dan ook weer luc van veghel
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2009 00:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmmz :') Vind het maar raar als een naam, zoals bijvoorbeeld The Pitcher, gedraaid wordt door 2 mensen..
Ik weet dat het vaker gebeurd, maar waar slaat het in godsnaam op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2009 00:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Omdat de een niet goed is in produceren, en de andere niet is in draaien misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2009 10:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tijd dat ze dat dan gaan leren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2009 16:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dorus ML schreef:
Waarom zou Noisecontrollers, communicate produceren. En het als het ware aan Pavo geven. Of hoe is dit gegaan. Weeet iemand dat

Omdat Noisecontrollers toch te veel produceert om uit te geven en ze bijvoorbeeld ook al Elektronik en Tekno Music gemaakt hebben..

Zoals ik op de vorige pagina al zei: Tekno Muzik is niet gemaakt door NC, maar door Zany.

Verder zijn die tracks volgensmij niet weggegeven maar verkocht. Dat maakt het al een heel ander verhaal of niet?

DJ D'Railed schreef:
Idd kijk maar naar Zany, Pitcher, Dozer... al deze mannen kunnen zelf ook denk ik wel producen maar de meeste tracks zijn geproduceerd door Michel Pollen! Serenity, Our Core, Hawk, Relax, Break Away, Guardian Angel al deze nummers hoor je puur dezelfde stijl qua kicks. Michel Pollen vind ik daarom ook echt een held terwijl veel mensen dit denk ik niet wisten!

En ik vind hem geen held, waarom niet? De Zany album samplers klonken voor geen meter, Nok Jou Douwn klonk voor geen meter, en nu heb ik het over de afmix, de tracks zelf vond ik prima, maar de afmix was klote, en ik heb het gevoel dat Pollen daar achter zit. Verder zijn sinds ongeveer het vinyl met Karma erop al die Pitcher producties kut qua sound, die kicks zit gewoon fucking weinig bass in, net als bij de Dozer tracks.

Echt, als muzikant vind ik hem goed, maar zijn productieskills laten te wensen over terwijl iedereen hem altijd als premium producer ziet, wat ik echt niet begrijp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2009 21:52 
 
Hardtraxx Elite

Sunboom schreef:
Khadber schreef:
Dorus ML schreef:
Waarom zou Noisecontrollers, communicate produceren. En het als het ware aan Pavo geven. Of hoe is dit gegaan. Weeet iemand dat

Omdat Noisecontrollers toch te veel produceert om uit te geven en ze bijvoorbeeld ook al Elektronik en Tekno Music gemaakt hebben..

Zoals ik op de vorige pagina al zei: Tekno Muzik is niet gemaakt door NC, maar door Zany.

Verder zijn die tracks volgensmij niet weggegeven maar verkocht. Dat maakt het al een heel ander verhaal of niet?

DJ D'Railed schreef:
Idd kijk maar naar Zany, Pitcher, Dozer... al deze mannen kunnen zelf ook denk ik wel producen maar de meeste tracks zijn geproduceerd door Michel Pollen! Serenity, Our Core, Hawk, Relax, Break Away, Guardian Angel al deze nummers hoor je puur dezelfde stijl qua kicks. Michel Pollen vind ik daarom ook echt een held terwijl veel mensen dit denk ik niet wisten!

En ik vind hem geen held, waarom niet? De Zany album samplers klonken voor geen meter, Nok Jou Douwn klonk voor geen meter, en nu heb ik het over de afmix, de tracks zelf vond ik prima, maar de afmix was klote, en ik heb het gevoel dat Pollen daar achter zit. Verder zijn sinds ongeveer het vinyl met Karma erop al die Pitcher producties kut qua sound, die kicks zit gewoon fucking weinig bass in, net als bij de Dozer tracks.

Echt, als muzikant vind ik hem goed, maar zijn productieskills laten te wensen over terwijl iedereen hem altijd als premium producer ziet, wat ik echt niet begrijp.

Zet een x Dozer - Relax op en je voelt aardig wat bass.
En voor de rest vind ik zijn tracks echt geweldig serenity heeft ook een keiharde bass op het moment dat er in de melodie een bass wordt in gevoegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 22:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KICK!

Nu live op http://radio.q-dance.nl/ in HQ :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe link, opnieuw uitgezonden:
http://www42.zippyshare.com/v/39330038/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 00:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Na bijna een jaar zie je toch echt dat deze lijst alleen maar bestaat uit nummers die intussen veel, maar dan echt veel te vaak gedraaid zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Idd kweet nog dat ik hier fanatiek stond te filmpen omdat ik allemaal nieuwe nummers hoorde en nu heb je die set eindelijk in HQ zijn het eigenlijk allemaal oude nummers :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 16:22 
 
Hardtraxxer

dat intro is echt de bom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

noise schreef:
01. Noisecontrollers - In Qontrol Tool

:love: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 21:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk om weer eens te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 12:03 
 
Hardtraxx Newbie

noise schreef:
Download

11. Pavo - Communicate
12. Noisecontrollers - Shreek
13. Noisecontrollers - Yellow Minute


deze overgang blijft ownen.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle