Active topics in Hardstyle

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 15 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Dorus ML wrote:Waarom zou Noisecontrollers, communicate produceren. En het als het ware aan Pavo geven. Of hoe is dit gegaan. Weeet iemand dat
Omdat Noisecontrollers toch te veel produceert om uit te geven en ze bijvoorbeeld ook al Elektronik en Tekno Music gemaakt hebben..
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Khadber wrote:
Dorus ML wrote:Waarom zou Noisecontrollers, communicate produceren. En het als het ware aan Pavo geven. Of hoe is dit gegaan. Weeet iemand dat
Omdat Noisecontrollers toch te veel produceert om uit te geven en ze bijvoorbeeld ook al Elektronik en Tekno Music gemaakt hebben..
Maar dit nummer is wel iets te goed om weg te geven :love: achja
Hardtraxxer
668 posts member since 2008
last seen Jan 2014
Khadber wrote:

Idd kijk maar naar Zany, Pitcher, Dozer... al deze mannen kunnen zelf ook denk ik wel producen maar de meeste tracks zijn geproduceerd door Michel Pollen! Serenity, Our Core, Hawk, Relax, Break Away, Guardian Angel al deze nummers hoor je puur dezelfde stijl qua kicks. Michel Pollen vind ik daarom ook echt een held terwijl veel mensen dit denk ik niet wisten!
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Pitcher is toch Michel Pollen? Wist wel dat er veel door andere geproduceerd werd, maar niet dat het voornamelijk door hem gedaan werdt, ty!
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Mol wrote:Pitcher is toch Michel Pollen? Wist wel dat er veel door andere geproduceerd werd, maar niet dat het voornamelijk door hem gedaan werdt, ty!
Maar degene die als 'the pitcher' draait is dan ook weer luc van veghel
Donateur
last seen Nov 2014
Hmmz :') Vind het maar raar als een naam, zoals bijvoorbeeld The Pitcher, gedraaid wordt door 2 mensen..
Ik weet dat het vaker gebeurd, maar waar slaat het in godsnaam op?
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Omdat de een niet goed is in produceren, en de andere niet is in draaien misschien?
Donateur
last seen Nov 2014
Tijd dat ze dat dan gaan leren?
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Khadber wrote:
Zoals ik op de vorige pagina al zei: Tekno Muzik is niet gemaakt door NC, maar door Zany.

Verder zijn die tracks volgensmij niet weggegeven maar verkocht. Dat maakt het al een heel ander verhaal of niet?
DJ D'Railed wrote:Idd kijk maar naar Zany, Pitcher, Dozer... al deze mannen kunnen zelf ook denk ik wel producen maar de meeste tracks zijn geproduceerd door Michel Pollen! Serenity, Our Core, Hawk, Relax, Break Away, Guardian Angel al deze nummers hoor je puur dezelfde stijl qua kicks. Michel Pollen vind ik daarom ook echt een held terwijl veel mensen dit denk ik niet wisten!
En ik vind hem geen held, waarom niet? De Zany album samplers klonken voor geen meter, Nok Jou Douwn klonk voor geen meter, en nu heb ik het over de afmix, de tracks zelf vond ik prima, maar de afmix was klote, en ik heb het gevoel dat Pollen daar achter zit. Verder zijn sinds ongeveer het vinyl met Karma erop al die Pitcher producties kut qua sound, die kicks zit gewoon fucking weinig bass in, net als bij de Dozer tracks.

Echt, als muzikant vind ik hem goed, maar zijn productieskills laten te wensen over terwijl iedereen hem altijd als premium producer ziet, wat ik echt niet begrijp.
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Sunboom wrote:
Khadber wrote:
Zoals ik op de vorige pagina al zei: Tekno Muzik is niet gemaakt door NC, maar door Zany.

Verder zijn die tracks volgensmij niet weggegeven maar verkocht. Dat maakt het al een heel ander verhaal of niet?
DJ D'Railed wrote:Idd kijk maar naar Zany, Pitcher, Dozer... al deze mannen kunnen zelf ook denk ik wel producen maar de meeste tracks zijn geproduceerd door Michel Pollen! Serenity, Our Core, Hawk, Relax, Break Away, Guardian Angel al deze nummers hoor je puur dezelfde stijl qua kicks. Michel Pollen vind ik daarom ook echt een held terwijl veel mensen dit denk ik niet wisten!
En ik vind hem geen held, waarom niet? De Zany album samplers klonken voor geen meter, Nok Jou Douwn klonk voor geen meter, en nu heb ik het over de afmix, de tracks zelf vond ik prima, maar de afmix was klote, en ik heb het gevoel dat Pollen daar achter zit. Verder zijn sinds ongeveer het vinyl met Karma erop al die Pitcher producties kut qua sound, die kicks zit gewoon fucking weinig bass in, net als bij de Dozer tracks.

Echt, als muzikant vind ik hem goed, maar zijn productieskills laten te wensen over terwijl iedereen hem altijd als premium producer ziet, wat ik echt niet begrijp.
Zet een x Dozer - Relax op en je voelt aardig wat bass.
En voor de rest vind ik zijn tracks echt geweldig serenity heeft ook een keiharde bass op het moment dat er in de melodie een bass wordt in gevoegd.
Hardtraxx Addict
1038 posts member since 2009
last seen 29 days ago
KICK!

Nu live op http://radio.q-dance.nl/ in HQ :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Nieuwe link, opnieuw uitgezonden:
http://www42.zippyshare.com/v/39330038/file.html
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Na bijna een jaar zie je toch echt dat deze lijst alleen maar bestaat uit nummers die intussen veel, maar dan echt veel te vaak gedraaid zijn.
Hardtraxxer
189 posts member since 2009
last seen Oct 2020
Idd kweet nog dat ik hier fanatiek stond te filmpen omdat ik allemaal nieuwe nummers hoorde en nu heb je die set eindelijk in HQ zijn het eigenlijk allemaal oude nummers :$
O
Hardtraxxer
967 posts member since 2009
last seen Jan 2013
dat intro is echt de bom :D
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
noise wrote: 01. Noisecontrollers - In Qontrol Tool
:love: :bomb:
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008