Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 11:53 

Hardtraxx Addict

Soundcloud:

Tracklist:
1. Geck-O - We Dance to the Beat
2. The Pitcher - The Rising (Last World Anthem 2011)
3. Toneshifterz - How We Do it
4. Arkaine - Universe Of Light
5. Sasha F - Sacrifice
6. The R3bels - Temptation
7. Zatox - I Hate U
8. Donkey Rollers - Chaos
9. Jack of Sound & Titan - Midnight Freaks
10. Adaro - The Haunter of the Dark

Ik denk dat dit 1 van mijn best gemixte sets is :D Bij de 1e overgang lag ie er ff naast, maar deze wordt snel gecorrigeerd. Verder zijn het stuk voor stuk vette overgangen, luister en oordeel zelf maar. Ik hoor graag kritiek, wordt ik alleen maar beter van :)
Enjoy
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 11:54 

Hardtraxx Veteran

Listen Modus: ON

Edit: Nou, ik zit nu op 16 minuten en tot nu toe is die keurig alleen zoals je al eerder zei: die eerste overgang is van begin tot eind gewoon vaag! Haha...

Over het algemeen geen gekke dingen gehoord. Je houdt de energie er lekker in! :thumbup:

Temptation naar I Hate U klopt niet echt. Als ik jou was zou ik die midin van Hate U lekker alleen laten.
Het idee is leuk maar de uitvoering naar mijn mening niet echt geslaagd!

Overgang naar Chaos is erg dik! Knap staaltje werk! Opnieuw grote dosis energie!

Ook naar Midnight Freaks veel creativiteit. Misschien beetje te druk, en had misschien beter geweest als je Chaos nog even had laten loop'en tot aan de break van MF, want Chaos is uit het niets weg. Voor de rest prima!

Laatste overgang naar HOTD is weer prima! Je laat Midnight Freaks goed doorlopen en sounds lopen mooi over in elkaar!

Al met al; een dikke 7 voor deze set! Ga zo door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 11:56 

Hardtraxx Addict

FRArnold schreef:

Zo dat is snel, wees niet te zuinig met kritiek. Ik kan het wel hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 18:25 

Hardtraxx Veteran

je hebt altijd leuke setjes dus deze gaat ook mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 20:38 

Hardtraxx Addict

FRArnold schreef:

Edit: Nou, ik zit nu op 16 minuten en tot nu toe is die keurig alleen zoals je al eerder zei: die eerste overgang is van begin tot eind gewoon vaag! Haha...

Over het algemeen geen gekke dingen gehoord. Je houdt de energie er lekker in! :thumbup:

Temptation naar I Hate U klopt niet echt. Als ik jou was zou ik die midin van Hate U lekker alleen laten.
Het idee is leuk maar de uitvoering naar mijn mening niet echt geslaagd!

Overgang naar Chaos is erg dik! Knap staaltje werk! Opnieuw grote dosis energie!

Ook naar Midnight Freaks veel creativiteit. Misschien beetje te druk, en had misschien beter geweest als je Chaos nog even had laten loop'en tot aan de break van MF, want Chaos is uit het niets weg. Voor de rest prima!

Laatste overgang naar HOTD is weer prima! Je laat Midnight Freaks goed doorlopen en sounds lopen mooi over in elkaar!

Al met al; een dikke 7 voor deze set! Ga zo door!

Ja die 1e overgang liep gelijk alleen op het moment van ingooien toch net niet, dit hoorde ik pas toen de kick erin kwam :P ff een kutmomentje haha

Over die van Temptation naar I Hate U, miss wat te druk ofzo?

Ik wou dat Chaos wat langer was, want dit nummer stopt gewoon daar >.< Het is dan iig niet meer hoorbaar

Thnx voor je commentaar :thumbsup:

Intervention schreef:
je hebt altijd leuke setjes dus deze gaat ook mee :)

thnx :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 21:41 

Hardtraxx Addict

leuke TL man :)
Mixwerk vind ik ook op de meeste plekken erg vet ;)
Gaat mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 11:02 

Bierkoning

Ja netjes gemixed, vooral de overgangen naar Temptation & Chaos waren erg vet. Eigenlijk heeft Arnold de andere aandachtspunten al aangegeven :)

Goeie set dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 08:21 

Hardtraxx Addict

Thnx mannen :thumbsup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle