Hierbij wat uitgebreide feedback, ik had niets te doen en jouw tracklist zag er erg vet uit.
Threat of Adverse: Je begint met een erg lekkere mashup, ik ken hem niet wie is hij?

. Je overgang lijkt iets of wat abrupt maar klinkt niet storend dus niet slecht.
Doggystyle: Een vette edit en past ook wel na de AVIO Mashup, De overgang naar Last City on Earth vind ik niet helmaal lekker klinken je had beter een ander tijdstip van inmixen kunnen pakken.
Last City on Earth: Vet dat je deze plaat gebruikt, moet dan echt weer terug denken aan die goeie tijd InQontrol… De Tease naar Retribution was ook wel leuk. Je overgang naar Retribution is lekker ligt er wel een milliseconde of wat naast maar niet erg storend. Ook leuk dat je het gedeelte na de climax nog pakt waardoor je de vocal Last City On Earth nog ff te horen krijgt.
Retribution: Vind ik de minste plaat uit je lijst maar is nog wel om te doen. Je overgang naar Euphoria ligt er strak op en de afmix is ook goed met die kickrol alleen heb beetje het gevoel dat je volume lager is. De overgang naar Endure the Moment is erg lekker en ligt er ook redelijk strak op.
Endure the Moment: Vind dit niet de vetste machine plaat, de tease met no time to sleep is leuk gedaan. Overgang gebruik je weer het gedeelte na de climax en pakt wederom weer lekker uit, goed dat je de vocal nog even naar voren laat komen.
No Time To Sleep: Vette plaat alleen heb niet echt het gevoel dat deze bij de rest van je TL past,overgang naar DOTN is vet gedaan 1x de tease niet echt op het juiste moment maar de rest was goed te pruimen:
DOTN: Vetste track van Bioweapon imo word veel gedraaid zo her en der maar dat maakt niet uit. Vind de teases naar Get Hit beetje overbodig dat wel. De overgang is wel echt geniaal, tot nu toe de beste erg strak en de afmix is perfect.
Get Hit: Wat een pareltje hiermee ben ik verliefd geworden op Crypsis. Hoorde net ook echt een vette tease voorbij komen nice

. Overgang goed, erg knap want ik heb altijd geen flauw idee hoe ik die in moet mixen, zal dit onthouden
Reactivating The Bionicle: Zo jammer dat hij niet meer van zo’n tracks maakt, achja de overgang naar House of Wax kwam beetje plotseling maar desalniettemin heb ik me er niet aan gestoord dus zal hij wel goed zijn.
House of Wax: Kippevel nummer, zo vet die opbouw naar de climax. Heel vet die vocals van The Cycle erdoor alleen je had hem daarna gewoon af mogen kappen want daarna vond ik het minder worden, ook wanneer The Cycle erin klapt ligt hij er niet lekker op en het duurt vrij lang voor je dit bijstuurd.
The Cycle: Zoals ik al zei vond ik die vocals door House of Wax heen wel erg vet maar vind ook dat The Cycle wel een vette intro heeft, en jammer dat je deze niet laat horen en ervoor kiest om het midintro te mixen, Je overgang naar Chaos is wel magisch heel vet hoe je langzaam die screetch erin laat komen en The Cycle gewoon door laat lopen. Heel Nice
Chaos : Ook vet om mee te openen vind ik, maar dit deed je ook lekker

Je overgang naar Goddamn is niet helemaal lekker heb het idee dat de timing wat te laat is waardoor hij weer na de climax uit komt en hier niet helemaal goed uitpakt. Ook beatmatch niet helemaal perfect
Goddam: Vette plaat lekker drive, wat wil je nog meer, Je overgang naar Awake is super!! Erg strak en paar keer leuke teases.
Ik kan helaas je feedback niet afmaken maar hoop dat je hiermee ook wat verder vooruit kunt, Heb een aantal super strakke mixes gehoord, maar ook een aantal die net niet strak genoeg waren, niet dat dit super erg is maar als je als maar beter wilt worden moet je op de kleine dingentjes letten, Ook gebruik je vaak nog een aantal tellen na de climax om in te mixen, dit kan een goed uitpakken maar ook slecht, hier was het wel vaker goed dan slecht maar je neemt op deze manier wel een risico. Ik zou zeggen ga zo door en de volgende x pak ik weer een setje mee;)