Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 15:29 

Hardtraxx Addict

Nemesyz - Verse Pokoe Blaasz Sessie #2

Wat beukwerk om die twee laatste dagen tot XQlusive door te komen :D
En feedback is zeer welkom, ben nog steeds een beginner op dit gebied.

Tracklist:

01: A-lusion - Veritas (Zany Remix)
02: Headhunterz & Noisecontrollers - The Space We Created (Nemesyz Edit)
03: The R3bels - Growl
04: Luna - Unlocked
05: Prefix - Outrageous (Phuture Noize Remix)
06: Catatonic Overload - Paralyzed
07: Main Concern - Last Resort
08: The Machine - Place Of Terror
09: The Machine - Loud Tool
10: Festuca & Alternate - History Is A Lie
11: Deetox - Still Here (Delete Remix)
12: Mindustries - Therapy
13: The Outside Agency & Ophidian - The Infinite

Tijd 46:14
154 BPM
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 15:41 

Hardtraxx Veteran

Ik ben vooral erg benieuwd van Therapy naar The Infinite... zijn ongeveer mijn favo platen van respectievelijk Mindustries en Toa xd Leuk lijstje verder :thumbup:

Place of Terror naar de Loudness tool is ook een boeiende keuze trouwens... Je hoort nog wel wat ik er van vind ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 16:36 

Hardtraxx Veteran

Net geluisterd... Heel erg mooie mix naar Growl! Sowieso echt een dijk van een plaat. Ook erg creatief door naar Unlocked. Grappig met die vocals van Growl en dan zo kei droog 'Bass' van Unlocked xd
Dan een paar mixjes waar verder weinig mee mis is, maar ook niet zo bijzonder als die hiervoor. Luistert tot dusver wel erg lekker weg, lekker vlot gemixt enzo.

Mix naar Place of Terror --> :drool: Heel vet dat die platen ook in dezelfde toonsoort staan (vast vooraf bedacht? ;) ), waardoor die synth heel soepel loopt.
Mix naar Loudness tool is echt PRECIES zoals ik hem vooraf had voorgesteld. Geen woorden voor nodig :love:

Jammer van History is a Lie, de synth en screeches zijn wel leuk, maar ik vind die kicks gewoon 3x niks. Zeker na die Loudness tool, en Still Here rmx er achteraan... valt een beetje weg helaas.

En dan... Therapy op 154 bpm, ik ben benieuwd. Klinkt beter dan ik had verwacht, ook al vind ik hem op het originele bpm wel fijner klinken (140 geloof ik). Omdat ik hem wat trager ken vind ik hem nu wat opgefokt klinken. Daarnaast vind ik de sfeer in Therapy wel vele malen relaxter (als in: rustiger) dan de paar platen er voor, dus ik vind hem ook niet echt gepast. Neemt niet weg dat het een heldige plaat is.

Bij die laatste mix vind ik het jammer dat je Therapy helemaal laat uitlopen en dat er dan nog een stukje van The Infinite komt voor die gruwelijke kicks... Was denk ik mooier geweest als die kicks meteen de kicks van Therapy hadden opgevolgd... Bewuste keuze?

Al met al een erg fijne set :) Niet altijd even samenhangend, maar daar geef ik ook niet altijd even veel om :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 00:10 

Hardtraxx Addict

Thanks Skribby! Inderdaad veel bewuste keuzes voor overgangen, op de allerlaatste na. Wat dat betreft heb je helemaal gelijk, was eerlijk gezegd ook de eerste keer dat ik een poging heb gedaan industrial te mixen. Vind die outro/intro ontzettend dik maar na zo'n hard setje had ik ze beter door kunnen mixen. Noted!

Erg fijn die uitgebreide feedback van je :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 01:40 

Hardtraxx Veteran

Gaat beluisterd worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 16:47 

Hardtraxx Veteran

Lekk0r
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 23:12 

Hardtraxx Elite

Leuke lijst en mixwerk.

Dingen die ik anders zou doen: - bij overgang naar Loud Tool de kicks van POT nog gebruiken
- History Is A Lie er harder laten doorkomen als je Still Here inmixt.

Voor de rest top, hoor :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 23:29 

Verse Pokoe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 20:55 

Hardtraxx Newbie

09: The Machine - Loud Tool :woot: :worship:

Zeer verse pokoee :yes:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle