Net geluisterd... Heel erg mooie mix naar Growl! Sowieso echt een dijk van een plaat. Ook erg creatief door naar Unlocked. Grappig met die vocals van Growl en dan zo kei droog 'Bass' van Unlocked
Dan een paar mixjes waar verder weinig mee mis is, maar ook niet zo bijzonder als die hiervoor. Luistert tot dusver wel erg lekker weg, lekker vlot gemixt enzo.
Mix naar Place of Terror -->

Heel vet dat die platen ook in dezelfde toonsoort staan (vast vooraf bedacht?

), waardoor die synth heel soepel loopt.
Mix naar Loudness tool is echt PRECIES zoals ik hem vooraf had voorgesteld. Geen woorden voor nodig
Jammer van History is a Lie, de synth en screeches zijn wel leuk, maar ik vind die kicks gewoon 3x niks. Zeker na die Loudness tool, en Still Here rmx er achteraan... valt een beetje weg helaas.
En dan... Therapy op 154 bpm, ik ben benieuwd. Klinkt beter dan ik had verwacht, ook al vind ik hem op het originele bpm wel fijner klinken (140 geloof ik). Omdat ik hem wat trager ken vind ik hem nu wat opgefokt klinken. Daarnaast vind ik de sfeer in Therapy wel vele malen relaxter (als in: rustiger) dan de paar platen er voor, dus ik vind hem ook niet echt gepast. Neemt niet weg dat het een heldige plaat is.
Bij die laatste mix vind ik het jammer dat je Therapy helemaal laat uitlopen en dat er dan nog een stukje van The Infinite komt voor die gruwelijke kicks... Was denk ik mooier geweest als die kicks meteen de kicks van Therapy hadden opgevolgd... Bewuste keuze?
Al met al een erg fijne set

Niet altijd even samenhangend, maar daar geef ik ook niet altijd even veel om