Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 18:25 

Hardtraxx Addict

[zippy]http://www4.zippyshare.com/v/96668463/file.html[/zippy]
http://www4.zippyshare.com/v/96668463/file.html
http://www.mixcloud.com/jeroenvandeklun ... bute-2014/

Bij deze mijn warm-up mix voor De Tijdmachine.

Het leek me leuk om me bij het selecteren van de tracks te beperkten tot enkel de artiesten/aliassen die die avond zullen draaien. En uiteraard komt (bijna) alles uit 2005 t/m 2010.

Heb dit keer geprobeerd platen te teasen en overall mixwerk te verbeteren, feedback is zeer welkom dus.

Enjoy!

Tracklist

01: Donkey Rollers - Hardstyle Rockers [2004]
02: Deepack - The Prophecy [2003]
03: Zany - Sky High (Technoboy Remix) [2005]
04: D-Block & S-Te-Fan ft. Wildstylez - The Human Soul [2009]
05: Psyko Punkz - Ghostclass [2009]
06: A-Lusion & Scope DJ - Between Worlds [2009]
07: The Hose - I Survived [2008]
08: D-Block & S-Te-Fan - Peace At Last [2008]
09: Nitro Man - Techno Prime (Psyko Punkz Remix) [2010]
10: Donkey Rollers - LMPSJNK [2008]
11: 2 Sidez aka B-front & Pulse - Freakin’ [2008]
12: Ran-D - Inner Child [2009]
13: The Pitcher - Grindin’ [2006]
14: Donkey Rollers - The Fusion Of Sound [2007]
15: Alphaverb & Intractable One - Never Enough [2009]
16: Deepack & Luna - Biological Insanity [2008]
17: Alpha Twins vs. Seizure - Motherfucker [2006]
18: Pavo & Zany - Orgasmo [2005]
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 20:25 

Hardtraxx Veteran

Gaaaaaffff. Ik luister hem nu :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 22:10 

Hardtraxx Veteran

Vet! Gaat zo op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 23:50 

Hardtraxx Veteran

Held
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 00:00 

Hardtraxxer

Goede smaak!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 01:12 

Hardtraxx Veteran

Dit soort setjes zijn de enige keer dat hitjeslijsten gewaardeerd worden. Mooie lijst, dacht ik zo :loving:

EDIT: Godver, Jeroen, ik zit hem nu net te luisteren (15.30 maandagmiddag), en de 1e mix is echt al te belachelijk voor woorden. Heerlijk hoe je hem doormixt, niks geen stilte of niks nie! :clap: Leuk ook, die Sky High teases er tussendoor. Ik ga weer even verder luisteren...

EDITJE: de mix naar Human Soul klinkt niet helemaal lekker vind ik. Ik heb het idee dat hij er vrij 'plotseling' in komt. Daarnaast vind ik een 3/4 plaat die wordt ingemixt op een 4/4 sowieso vaak niet echt lekker klinken...
Dit hoor je meteen bij de volgende plaat, die ook 3/4 is. De ritmes kloppen samen, ik vind hem leuk gemixt. Grappig hoe je nog net die vrouw van Human Soul hoort zeggen 'The master of...'

De paar daarop volgende mixjes zijn allemaal lekker vlot, klinken over het algemeen goed, heb er eigenlijk ook niks op aan te merken. Behalve dat de mix naar I survived wel een beetje rommelig klinkt, komt ook een beetje omdat die in een andere toonsoort staat dan Between Worlds.

Bij de mix naar LMPSJNK gaat het me allemaal iets te snel, iets te rommelig. Het had in dit geval denk ik geen kwaad gekund om hem NIET op de mid-intro in te mixen xd Maarja, dat is denk ik ook iets met smaak. Mix naar Freakin' en daarna naar Inner Child is daarentegen weer heel erg strak en smooth. :)

Inner Child -> Grindin' is weer erg rommelig met veel geluiden door elkaar heen. Grindin' -> FoS gaat dan juist weer super mooi, sounds matchen ook goed (natuurlijk HEEL RAAR, zelfde producer enzo...)
Jammer dat je de mid-intro van Never Enough niet draait (of nou, dat je hem daarop inmixt...), die vind ik namelijk echt SUUUUPER dik. Aan de andere kant heb ik nu wel gehoord hoe je hem ook prima kan mixen :P

Wat me op dit punt begint op te vallen, is dat je heel snel wil doormixen... maar ik vind dat bij deze set niet zo gepast, er zijn namelijk heel veel vette platen die zowel een vette mid-intro, climax als outro hebben. Bij de mix naar Biological Insanity bijvoorbeeld, mix je bijna de halve climax van Never Enough 'weg' en zit die vol met geluiden van B.I. Zelf had ik liever de gehele climax gehoord. En net bij Biological Insanity (die ik echt een kutclimax vind hebben), draai je hem wel helemaal xd

EN DAN EEN FAKKING ZIEKE LEKKERE KNETTERENDE REVERSE BASS. GODVERDOMME ZEG WAT FIJN OM DEZE WEER EENS TE HOREN. Als ze deze nou maar gewoon draaien, en de hele Sick MF E.P., dan ben ik een gelukkig mens.

Leuke mix naar Orgasmo :) Weinig op aan te merken.

Al met al heb ik er van genoten, en de paar dingetjes die me qua mixwerk niet zo aanstonden, zijn ruimschoots gecompenseerd door de TL.
01: Donkey Rollers - Hardstyle Rockers [2004]
02: Deepack - The Prophecy [2003]
03: Zany - Sky High (Technoboy Remix) [2005]
07: The Hose - I Survived [2008]
10: Donkey Rollers - LMPSJNK [2008]
13: The Pitcher - Grindin’ [2006]
15: Alphaverb & Intractable One - Never Enough [2009]
17: Alpha Twins vs. Seizure - Motherfucker [2006]
:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 19:21 

Hardtraxx Veteran

Was een fijne set, vooral de overgang naar Techno Prime was erg nice :) Inderdaad zoals Skribbler zegt een paar wat rommeligere overgangen, maar niet storend verder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 21:11 

Hardtraxx Veteran

Ook deze TL is weer heerlijk, zal binnenkort geluisterd worden :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 17:31 

Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
Verhaal

Held! Wederom heldere evaluatie waar ik iets mee kan, waarvoor dank.
Ben het ook overal wel mee eens, het is nog leren wat wél en niet mooi bij elkaar past qua overgangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 18:34 

Hardtraxx Veteran

Neem ik mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 19:10 

Bierkoning

HardstyleForEvah schreef:

Luister je ze die 1000 setjes per week überhaupt wel of vind je het alleen cool om te zeggen.

Edit: Errug dikke lijst trouwens :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 19:56 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
HardstyleForEvah schreef:

Luister je ze die 1000 setjes per week überhaupt wel of vind je het alleen cool om te zeggen.

Het 2de ook zeker, maar heb zat tijd om het te luisteren ja :cool:.

Maar luister gemiddeld (inclusief op school) toch wel zeker 4 uurtjes per dag Hardstyle*, waarvan 3.5 uur aan setjes ofzo, dus tel maar uit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 20:24 

Hardtraxxer

damn al die Tijdmachine warmup mixjes zijn zo lekker he :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 00:14 

Hardtraxx Veteran

Vergeleken met de andere tijdmachine warm-ups, heeft deze wel gewaagde en originele overgangen. Al zijn ze niet allemaal even strak, het is zeker interessant om te luisteren :thumbup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle