Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 06:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

NCBM Live @ Hard Bass 2016 (Team Blue):


[zippy]http://www92.zippyshare.com/v/rjsPXlmy/file.html[/zippy]

Tracklist:
1. Noisecontrollers & Bass Modulators - Rocked Up (Hard Bass 2016 Edit)
2. Noisecontrollers & Bass Modulators - Glitch
3. Bass Modulators - Let Me See Ya (Noisecontrollers Remix)
4. Adele - Hello (Bass Modulators Bootleg)
5. ID (Noisecontrollers & Bass Modulators - ID)
6. Bass Modulators - Radiance /Break The Show
7. ID (Noisecontrollers - ID)
8. Noisecontrollers - Faster N Further (Bass Modulators Remix) (Hard Bass 2016 Edit)
9. Noisecontrollers - Down Down
10. Noisecontrollers - The Game
11. Bass Modulators - Shadows
12. Noisecontrollers & Bass Modulators - Solar (Hard Bass 2016 Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 10:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe verpest je de laatste 10 minuten van een live-act: lekker erdoorheen lopen praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 12:31 
 
Hardtraxx Veteran

H4RDSTYL3RR schreef:
Hoe verpest je de laatste 10 minuten van een live-act: lekker erdoorheen lopen praten.

Jammer van dat interview. Bij de livestream zou dat niet gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 13:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit moet echt 30 minuten genieten zijn geweest! :loving:
Vette nieuwe platen, leuke edits en die mash-up is ook erg leuk gedaan!
Hopen dat deze set snel een keer in goede kwaliteit online komt en dat deze heren nog veel meer samen mogen maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 13:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

o B2S, hoe kun je een set zo hard vernaaien? Geweldige set trouwens wel, heerlijke nieuwe nummers. Vraag me dan echt af, zou zo'n radio host dan niks om de muziek geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 14:52 
 
Hardtraxx Veteran

The Game en Shadows zijn nieuwe platen denk ik? Dan is dat zo afgesproken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 14:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
The Game en Shadows zijn nieuwe platen denk ik? Dan is dat zo afgesproken.

Shadows is de plaat waarmee Bass Modulators op Qlimax openden, dus die is al niet "nieuw" meer. The Game wel geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

liveset van de nacht :worship:

alleen jammer van de solar edit, vond hem niet zo geslaagd :/
Ook mooi om te zien hoe ze alle 3 aan het genieten waren, :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 11:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DV8, ga alsjeblieft nooit meer de Fasther 'n Further melodie mee'zingen'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 14:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zoveel goeie muziek en toch blijft Down Down er met kop en schouders bovenuit steken. Wat een plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze set had wat mij betreft ook prima 3 uur kunnen duren. Wat een helden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 17:13 
 

https://youtu.be/N-6KEsDmy2A
Paar leuke beelden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 23:28 
 
Hardtraxx Veteran

Holy fuck wat vet. Dit is de hardstyle die ik vet vindt. Als ze NCBM door zetten kunnen ze toch wel een een legendarisch rijtje komen qua live-acts!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 10:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Holy fuck wat vet. Dit is de hardstyle die ik vet vindt. Als ze NCBM door zetten kunnen ze toch wel een een legendarisch rijtje komen qua live-acts!


Idd zeg, ik denk/hoop ook dat ze op Defqon komen te staan dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 12:55 
 
Hardtraxxer

Wat een set!! :$ (L) Hopelijk worden ze dit jaar vaker geboekt, dat is echt geen straf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 15:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iets betere kwaliteit
https://soundcloud.com/officialb2s/ncbm ... -bass-2016
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 17:02 
 
Hardtraxxer

dennisje030 schreef:
Wat een set!! :$ (L) Hopelijk worden ze dit jaar vaker geboekt, dat is echt geen straf.


Deze set is de enigste reden dat ik het jammer dat ik Hard Bass heb moeten missen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blackhit55 schreef:
Iets betere kwaliteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Appelsapman schreef:
dennisje030 schreef:
Wat een set!! :$ (L) Hopelijk worden ze dit jaar vaker geboekt, dat is echt geen straf.


Deze set is de enigste reden dat ik het jammer dat ik Hard Bass heb moeten missen :loving:

Enige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo geweldig lekker :loving: :loving: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2016 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Heerlijk die set staat op repeat de laatste dagen :loving: :loving:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle