Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 19:45 

Download Nazale - The Limit FM Demo:

Tracklist:
01) Dutch Master - Get Up (Outro)
02) Geck-O - Bingo
03) Wildstylez - Feedback
04) T.A.T.A.N.K.A Project - DJ's Life (Extended Mix)
05) Second Identity - God of the Underworld
06) Donkey Rollers - Hardstyle Rockers (Catatonic Overload Remix)
07) Phrantic - Edge of Extinction (Tartaros Remix)
08) Deepack - Party Animal
09) B-Front - Sleepwalker
10) Crypsis & Chain Reaction - Furious
11) Thera & Geck-O - Do The Happy Face

Bij deze mijn setje voor the Limit FM! Een erg geslaagd setje naar mijn inziens, vooral de overgang naar God of the Underworld is echt konings, al zeg ik het zelf. Winnen ga ik waarschijnlijk niet met de harem van Bass Chaserz, maar toch zou ik het waarderen als jullie me de hoogte in stemmen! Luisteren en commenten is altijd goede zaak. Laat maar horen en stem! Alvast bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 19:56 

Vik schreef:
Nazale schreef:
vooral de overgang naar God of the Underworld is echt konings

Dat was ie inderdaad. Gruwelijk dikke overgang. :worship:

Als de organisator dat zegt... Yeah!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 19:58 

Hardtraxx Veteran

Prima setje idd, overgangen zijn gewoon prima en dat geld ook voor de beatmatch! Deze mix is ook al 10 x beter dan die van Bass ChaserZZZZ
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:04 

Ik heb nog niet de tijd gehad om die set te luisteren, is dat zo'n kutset? Jouwe was ook dol man, die had ik stiekem al geluisterd voordat t bekend was dat je door was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 20:06 

Bierkoning

Hele fijne set, zeer goed gemixed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 21:04 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Ik heb nog niet de tijd gehad om die set te luisteren, is dat zo'n kutset? Jouwe was ook dol man, die had ik stiekem al geluisterd voordat t bekend was dat je door was.

Na 't is gewoon een graflijst :P haha. Haha, mooi dat je die van mij ook vet vond :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 13:32 

Hardtraxx Veteran

Hij is gewoon weer vet maat! Maar dat wist je al! Ga de set van Gill ook sowieso nog even luisteren. En Bass Chaserz ook aangezien die gaan winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 13:55 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
En Bass Chaserz ook aangezien die gaan winnen.

:lol: :lol: Wat een aanfluiting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 16:15 

Hardtraxx Addict

en ook op jou gestemd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 22:00 

Donateur

Inderdaad de overgang naar God of the underworld is echt creatief, vet en knallend :thumbsup:. Zulke gedurfde dingen hoor ik graag. Ook lekker doorgemixt naar Hardstyle Rockers Remix! Zoiets houd het tempo er echt in! Vanaf God Of The Underworld gaat het best hard kwa drive tot het eind. Echt vet, met party animal laat je even zien dat het niet gelijk duister moet zijn om hard te draaien. Je doet mij er ook nog eens aan denken wat een geweldige track Party Animal is! Wat een heerlijk stamp gevoel zit daar in! Amper break, vette kick & een heerlijk gevoel! Als je die live voorgeschoteld krijgt gaan mijn benen sowieso harder dan bv een een random duistere track. Daarna mijn favoriete B-Front plaat die je zoals alle andere overgangen uitstekend mixt! Furious in de lijst is voor mij altijd een + punt :thumbsup:!

Prima set vanaf God Of The underworld! De tracks daarvoor zijn niet zo mijn ding. Als ik weet waar ik moet stemmen doe ik dit met veel plezier.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle