Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 01:37 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Nafty || Warfest 2016 DJ Contest || MMH


Like this? Like that: http://www.facebook.com/DJNafty

En stem voor #Nafty op
http://www.FB.com/events/654594121349462/permalink/689319007876973/

Tracklist:
01 ENDYMION - Street Fight
02 TATAROLA - Who Is Calling? (Chris One Remix)
03 THE VIPER & RUTHLESS & DARKRAVER - We Want Some P#ssy
04 B-FRONT & DIGITAL PUNK - For The Girls
05 ACTIVATOR - Crystal
06 E-FORCE - Crucifix
07 DEEPACK - Down Low (2016 Reamp)
08 DJ DURO - Cocaine MF (Alpha2 Remix)(This Is Cocaine Edit)
09 HARD ATTACK - Total Kontrol
10 THE MACHINE & TARTAROS - Clubs, Pubs & Parties
11 CRYPSIS - The Main MF
12 GUNZ FOR HIRE - The Cylce
13 LUNA & E-FORCE - Face Me
14 JACK OF SOUND & DELETE - Heavy Damage
15 DONKEY ROLLERS - Strike Again (Psyko Punkz Remix)
16 GECK-O - Shakedown (The Machine Remix)
17 FREQUENCERZ & B-FRONT - Fatality
18 ZATOX - Bring It Back To The Oldschool
19 BERTOCUCCI FERANZANO - XTC Love (Deepack & Bartocucci Feranrano 2015 Remix)
20 DELETE - Dismissed
21 KRONOS - Maddafaka Maddafaka
22 DIGITAL PUNK & ADARO - Whiplashed
23 WARFACE - Mash Up 5.0
24 ZATOX & TNT vs. DIMITRI VEGAS & LIKE MIKE vs. BRENNAN HEART - Ocarina Intensity (Mash Up)
25 DEETOX - Lower Level
26 BREAK ZERO & DEETOX - Rock It
27 RADICAL REDEMPTION & DIGITAL PUNK - Retaliate With Hate
28 ZATOX & AUDIOFREQ - Killing MF
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 01:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind de hoofdletters iet wat onnodig.
Beetje vreemde opbouw ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 22:00 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hahaha.. Ja, op de hoofdletters ben ik ook niet gesteld. Maar ze zijn er nu eenmal.

Wat vind je aan de opbouw vreemd? Werkt uitmuntend in n club. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nafty schreef:
Hahaha.. Ja, op de hoofdletters ben ik ook niet gesteld. Maar ze zijn er nu eenmal.

Wat vind je aan de opbouw vreemd? Werkt uitmuntend in n club. ;)


Je eerste zin snap ik niet.

Nou, plaat nummer 2 gaat kneiters hard, en dan heb je als 3e plaat een freestyle plaatje. Nog een paar keer zoiets, met die mashup bijvoorbeeld, en je afsluiter idem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt hele vreemde opbouw, zou hem niet zo snel aanzetten daardoor, vind het er niet zo spannend uit zien.

Maar succes met de contest!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle