Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:20 

Hardtraxx Newbie

Re:set DJ Contest 7-4-2012

Tracklist:
01. Mr. Vendetta - V, Just V
02. Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind
03. Psyko Punkz - Feel The Rhythm (Alpha Twins Remix)
04. Wated Penguinz - I'm Free
05. Gunz For Hire - Evolution Complete
06. Gunz For Hire - Put It On
07. Wild Motherfuckers - Wildest

Hey gasten, ik heb een demo ingestuurd voor de Re:set Dj contest, ik zou graag jullie mening horen!

Mr Vendetta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:40 

Hardtraxx Veteran

Waarmee heb je dit opgenomen? Hoe kom je aan Lose My Mind? En ben geen fan van je tracklist helaas.. Heb je ook je post netter gemaakt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:49 

Hardtraxx Newbie

G1LL schreef:
Waarmee heb je dit opgenomen? Hoe kom je aan Lose My Mind? En ben geen fan van je tracklist helaas.. Heb je ook je post netter gemaakt..

Heb het opgenomen met Audacity via mn pc, wat bedoel je met mn post netter gemaakt?

grtz
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:58 

Hardtraxx Veteran

Je beantwoord niet al mijn vragen ;) . Kijk maar naar je topic, ik heb 't wat netter gemaakt. Hoe kom je aan Lose My Mind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:10 

Hardtraxx Newbie

G1LL schreef:
Je beantwoord niet al mijn vragen ;) . Kijk maar naar je topic, ik heb 't wat netter gemaakt. Hoe kom je aan Lose My Mind?

oke oke, eeh dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen, tijdje terug voor een 'optreden' nog wat muziek van partner gedeeld misschien zat ie daar tussen of een download, waar durf ik je ook niet te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:18 

Hardtraxx Veteran

Het zal wel een cd-rip zijn ;) . Laat ik over de set zeggen dat ik het niet helemaal geweldig vind, ook je eigen track niet. Nummers gebruiken die nog niet uit zijn (zoals Lose My Mind) moet je sowieso niet doen, en al helemaal niet bij een DJ Contest. Ook je trackkeuze kan veel beter, probeer eens wat oudere nummers er tussen te gooien of probeer wat origineler te zijn ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:27 

Hardtraxx Newbie

G1LL schreef:
Het zal wel een cd-rip zijn ;) . Laat ik over de set zeggen dat ik het niet helemaal geweldig vind, ook je eigen track niet. Nummers gebruiken die nog niet uit zijn (zoals Lose My Mind) moet je sowieso niet doen, en al helemaal niet bij een DJ Contest. Ook je trackkeuze kan veel beter, probeer eens wat oudere nummers er tussen te gooien of probeer wat origineler te zijn ;) .

Oke, bedankt voor tips en feedback. Vind alleen dat de trackkeuze een kwestie van smaak is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:30 

Hardtraxx Veteran

Tja, smaak smaak.. Heb je wel gelijk in, ik vind dat dj's wel eens wat origineler mogen zijn. Beatmatch is wel goed geloof ik trouwens :) . Met wat voor apparatuur draai je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:39 

Hardtraxx Newbie

G1LL schreef:
Tja, smaak smaak.. Heb je wel gelijk in, ik vind dat dj's wel eens wat origineler mogen zijn. Beatmatch is wel goed geloof ik trouwens :) . Met wat voor apparatuur draai je?

Keuze van twee keer Gunz for Hire komt er trouwens op neer, dat ik die gasten zulke lekkere platen vind hebben. Helaas kan er in zo een demo maar 30 minuten van dit soort lekkernijen zitten voor de oren. :P In langere sets zul je me ook veel eerder en langer rauwere hardstyle horen draaien. Ik draai met 2 Reloop Rmp-3 black alpha editions en een Behringer DDM4000 mixer.

Grtz
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 10:57 

Hardtraxxer

Klinkt lekker Mr wien :P
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle