Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 19:24 

Hardtraxxer

Mr. Monster - First Mix

http://www2.zippyshare.com/v/56506938/file.html

Tracklist:
1. Scope DJ - Househeads
2. Bass Modulators - Sequel
3. Killer Clown - Silentium
4. The Pitcher - Serenity (Original Mix)
5. Headhunterz - The Power Of The Mind (Qlimax Anthem 2007) (Original Mix)
6. Crypsis & Sacha F - Get Hit
7. 2 Best Enemies - Phases (TBY Romantic Mix)
8. Deepack - The Prophecy (Original Mix)
9. Noisecontrollers - Samara
10. Noisecontrollers - Yellow Minute

Dit is de allereerste mix die ik heb gemaakt. Het mixwerk zal dus nog wel niet zo geweldig zijn. Graag commentaar op het mixwerk en de tracklist. Alvast bedankt! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 19:36 

Hardtraxxer

Ziet er nice uit, kga em nu luistere. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 20:10 

Hardtraxx Veteran

Leer eerst eens fatsoenlijk mixen voordat je een eerste setje plaats.
Ik zal niet een set gaan beluisteren waarvan ik bijna weet dat het mixwerk slecht is ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 20:11 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Ik zal niet een set gaan beluisteren waarvan ik bijna weet dat het mixwerk slecht is ...

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 20:25 

Hardtraxxer

djpatt schreef:
Piaaa schreef:

+1

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 20:31 

djpatt schreef:
Piaaa schreef:

+1

+2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 21:17 

Hardtraxx Elite

tracklist niet super wij prophecy moet je bpm misschien bij stellen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 21:20 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
djpatt schreef:
Piaaa schreef:

+1

+2

Wat zijn jullie nou weer voor paupers zeg? Deze beste man vraagt netjes om feedback en zegt zelf ook dat dit zijn eerste keer is. Nog nooit gehoord van feedback geven? Hier help je mensen mee, zodat ze iets kunnen leren.
Maar blijkbaar zijn jullie alleen maar het persoon om mensen niet eens een kans te gunnen en af te kraken..

Beetje triest is het wel.. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 21:32 

Simizle schreef:
Piaaa schreef:
Wat zijn jullie nou weer voor paupers zeg? Deze beste man vraagt netjes om feedback en zegt zelf ook dat dit zijn eerste keer is. Nog nooit gehoord van feedback geven? Hier help je mensen mee, zodat ze iets kunnen leren.
Maar blijkbaar zijn jullie alleen maar het persoon om mensen niet eens een kans te gunnen en af te kraken..

Helemaal niet hoor
Tuurlijk, je moet ergens beginnen, maar oefenen moet je zeker doen voor een mixje neer te zetten.
Als iedereen hier zn eerste mixjes enzo neer zou zetten zou het hier een grote dumpplek worden van kutsetjes. En dat is natuurlijk niet de bedoeling...
Dus leer eerst mixen voor je een setje uitbrengt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 21:41 

Hardtraxxer

Ksnap ni waarom ge er nog 'The Power of The Mind' in zet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 21:43 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Simizle schreef:
Piaaa schreef:

Helemaal niet hoor
Tuurlijk, je moet ergens beginnen, maar oefenen moet je zeker doen voor een mixje neer te zetten.
Als iedereen hier zn eerste mixjes enzo neer zou zetten zou het hier een grote dumpplek worden van kutsetjes. En dat is natuurlijk niet de bedoeling...
Dus leer eerst mixen voor je een setje uitbrengt :/

Wat hij zegt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 21:43 

Hardtraxx Veteran

TST2GD schreef:
Ksnap ni waarom ge er nog 'The Power of The Mind' in zet :/

Vind ik persoonlijk toch een erg dikke plaat ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 21:45 

Hardtraxx Addict

Tering jullie zijn echt konte likkers
Beetje triest om een reactie te plaasten als je toch niet gaat luisteren,blijf dan lekker weg ofzo:X
ik ga hem wel effe checke!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 21:50 

Hardtraxx Veteran

Delcone schreef:
Tering jullie zijn echt konte likkers
Beetje triest om een reactie te plaasten als je toch niet gaat luisteren,blijf dan lekker weg ofzo:X
ik ga hem wel effe checke!

veel plezier ermee dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 22:07 

Hardtraxx Addict

Ik heb hem geluisterd wat ik je mee kan geven is,ga eerst werken op het recht (gelijk zetten van je tracks)
Begin vooral juist met intro kicks (nummers met een kick en geen clap) let daar vooral op
pak eerst 2 nummers van 150/152 bpm (nieuwere nummers)
suc6
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 22:18 

Hardtraxxer

Delcone schreef:
Ik heb hem geluisterd wat ik je mee kan geven is,ga eerst werken op het recht (gelijk zetten van je tracks)
Begin vooral juist met intro kicks (nummers met een kick en geen clap) let daar vooral op
pak eerst 2 nummers van 150/152 bpm (nieuwere nummers)
suc6

Ok, bedankt voor de feedback :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 22:26 

Donateur

Simizle schreef:

Ze doen toch precies wat ie vraagt, of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 22:34 

Hardtraxxer

Ok man, wat jij vooral moet doen is HEEL veel oefenen! Je maakt je overgangen fader over fader, wat eigenlijk zeer lame is en niet klinkt!:)
Beatmatchen is een basis in de DJ wereld en die basis heb jij duidelijk nog niet! ;)
Vind het wel knap van je dat je je setje hier eens durft te posten, maar doe dit int vervolg niet voor je echt denkt, 'nou dit is nog eens een lekkere mix'! ;)
Anders haal je het niveau erg naar beneden...

Ben wel blij dat je Full Tracks hebt en dat je niet met ripjes werkt, in tegenstelling tot andere noobs hier! :)

Greetz,

Deenite
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 22:41 

Ik neem 'm ook niet mee om de redenen die hierboven worden gegeven. Alleen zou het misschien wat beter zijn als sommige mensen dat wat genuanceerder uiten ;) Hij moet idd niet meteen z'n eerste setje posten, maar als je dan toch kritiek geeft, laat 't dan vooral opbouwend (met aanwijzingen) zijn. Maar dat is mijn mening, van mixen e.d. heb ik ook geen verstand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 22:45 

Hardtraxx Veteran

Jur schreef:
Simizle schreef:

Ze doen toch precies wat ie vraagt, of niet?

inderdaad het is gewoon het belangrijkste advies
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 07:00 

Hardtraxxer

DjDeenite schreef:
Ok man, wat jij vooral moet doen is HEEL veel oefenen! Je maakt je overgangen fader over fader, wat eigenlijk zeer lame is en niet klinkt!:)
Beatmatchen is een basis in de DJ wereld en die basis heb jij duidelijk nog niet! ;)
Vind het wel knap van je dat je je setje hier eens durft te posten, maar doe dit int vervolg niet voor je echt denkt, 'nou dit is nog eens een lekkere mix'! ;)

Ben wel blij dat je Full Tracks hebt en dat je niet met ripjes werkt, in tegenstelling tot andere noobs hier! :)

Greetz,

Deenite

stoch chance da gij ier zij e :loving: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 11:59 

Hardtraxxer

DjDeenite schreef:

Greetz,

Deenite

Ok, ik zal eerst nog maar eens flink gaan oefenen voordat ik nog eens wat post. Bedankt voor de feedback :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 14:52 

Hardtraxx Addict

Ik heb ook even snel naar je overgangen geluisterd en je mag hem wel eerder overgooien!
Laat je andere track eerder hoorbaar en leg je tracks gelijk door bv de intro van de 2e track te starten als de outro van het ene nummer begint en laat je 2e track eerder hoorbaar worden ipv je crossfader overschuiven!
En ja, blijven oefenen he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 14:58 

Artiest

Dj rudestylez schreef:
djpatt schreef:
Piaaa schreef:

+1

:')

:lol: wij zitten op 1 denklijn, rudestylez :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 15:39 

Hardtraxxer

Daze schreef:
DjDeenite schreef:

Greetz,

Deenite

stoch chance da gij ier zij e :loving: :clap:

:loving:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle