Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 11:24 

Hardtraxx Veteran

Moonshine @ Musical Feelings #4

Download: http://www20.zippyshare.com/v/43997680/file.html
Duurt: 58 min

Tracklist:
1. Hunter - I Shot The Blender (Technoboy Mix)
2. ALphaverb - The Other Side
3. Tatact - Seiv Mai Nait
4. R3zonance - Weapon (The R3bels & Zatox Mix)
5. Noisecontrollers - So High
6. Headhunterz - Rock Cillivization (Original Mix)
7. Wildstylez - The Moon
8. The Pitcher & Mc Renegade - Smack
9. Star Creatorz - Killzone (Hunter Remix)
10.Ivan Carsten - Bumpin Hard (Tuneboy Remix)
11.Cellrock - The Bassline
12.Dozer - The Journey
13.Brennan Heart - Musical Impressions
14.Davide Sonar - Natural
15.ZAny & The Beholder - Europhia
16.Vazard - Epiloque
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 11:40 

Hardtraxx Veteran

klinkt goed, dus gaat mee :)
en een hele vette afsluiter :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 12:28 

Hardtraxx Crew

Hele nette lijst, maar het mixwerk is echt niet goed. De overgangen zijn niet goed getimed, nieuwe platen worden niet goed gebeatmatched, bass is niet weggedraaid en in meerdere overgangen zit je zelf ontzettend te kwallen met wel of niet faden, terugfaden naar de oude plaatm toch weer naar de nieuwe plaat enz. Probeer wat aan je mixwerk te werken, door bijvoorbeeld te kijken hoe lang de climax of het outro van de eerste plaat duurt. Als je ook weet hoe lang het intro van de tweede plaat is, dan kun je al makkelijker beter timen.

Succes met oefenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 14:57 

Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
Hele nette lijst, maar het mixwerk is echt niet goed. De overgangen zijn niet goed getimed, nieuwe platen worden niet goed gebeatmatched, bass is niet weggedraaid en in meerdere overgangen zit je zelf ontzettend te kwallen met wel of niet faden, terugfaden naar de oude plaatm toch weer naar de nieuwe plaat enz. Probeer wat aan je mixwerk te werken, door bijvoorbeeld te kijken hoe lang de climax of het outro van de eerste plaat duurt. Als je ook weet hoe lang het intro van de tweede plaat is, dan kun je al makkelijker beter timen.

Succes met oefenen.

Mee eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 17:41 

Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:

Succes met oefenen.

Je hebt gelijk! deze mix was helaas wat overhaast gemixt! ik ga deze overnieuw mixen omdat ik het zelf ook een erg vette lijst vind!bedankt voor de feedback .. daar heb ik zeker wat aan! denk dat ik hier een re-run van ga maken :-)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle