Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 16:54 

Hardtraxx Veteran

gewoon een prima afsluiting, je weet van tevoren dat het lomp en overdreven gaat worden, maar op dat moment heb ik er echt van genoten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 16:59 

Hardtraxxer

Toch geweldig om te zien hoe die Radicale Joey toch even een klein mannetje wordt als heel 't Gelredome in koor "Radical Redemption!" roept.

http://www.youtube.com/watch?v=WZIBjHU9 ... e&t=19m50s

@19.56 en vooral ook @20.11 haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 17:22 

Donateur

ArnoDekkers1995 schreef:
Toch geweldig om te zien hoe die Radicale Joey toch even een klein mannetje wordt als heel 't Gelredome in koor "Radical Redemption!" roept.

Je filmpje is alweer offline gehalad :P

Btw, set vind ik maar kut. Zitten zeker dikke nummertjes tussen maar er zit totaal geen drive in deze set. Veels te veel breaks en sloom doorgemixt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 17:46 

Hardtraxx Veteran

ArnoDekkers1995 schreef:

Jammer dat het filmpje er al weer af is, dit had ik wel even willen zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 17:49 

Hardtraxx Crew

Parvuz schreef:
04. ID (Minus Militia - ID)

Beat The Bridge anthem? Of hoor ik dat verkeerd in de climax?

Die is blijkbaar door Atmozfears gedraaid gister :P

Ga de set nu even terug luisteren want we zijn tijdens Lellebel richting auto gelopen om de drukte voor te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 17:54 

Hardtraxxer

Qua nummers was de set aardig, maar met de show erom heen toch wel een dikke voldoende hoor :thumbup:
Die Minus is More vlaggen erbij was trouwens wel echt overdreven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 17:59 

Hardtraxx Addict

Sebulba schreef:
Qua nummers was de set aardig, maar met de show erom heen toch wel een dikke voldoende hoor :thumbup:

Ach ze hadden ook nog met waterpistolen aan kunnen komen zetten :P ze hadden die vlag alleen aan de mc moeten geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 17:59 

Hardtraxx Addict

phoenix schreef:
Sebulba schreef:

Ach ze hadden ook nog met waterpistolen aan kunnen komen zetten (was wel legendarisch geweest) :P ze hadden die vlag alleen aan de mc moeten geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 18:09 

Hardtraxx Veteran

Wanneer ik het nu luister, klinkt het toch iets minder bijzonder. Maar die 1ste en die ID voor Spell of Sin, tering wat gingen die lekker :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 18:16 

Hardtraxxer

Magnetron schreef:
Parvuz schreef:
04. ID (Minus Militia - ID)

Beat The Bridge anthem? Of hoor ik dat verkeerd in de climax?

Die is blijkbaar door Atmozfears gedraaid gister :P

Het anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 19:18 

Hardtraxxer

Typisch Hardtraxx gezeik weer.. Deze set ging ontiegelijk hard en was gewoon heerlijk om naar te luisteren.. Helemaal stuk en helemaal de moeite waard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 19:32 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Had veel liever dat ze die hardcore weghaalde en daarvoor Unlike Others en Gods Child neerzette

Had die maar gedraaid ipv Brutal 3.0 en The Spell of Sin, was veel vetter geweest. Maar dikke set hoor :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 19:36 

Hardtraxx Addict

001. Minus Militia - The Endless Void
002. Crypsis - Strike (Minus Militia Edit)
003. Crypsis - Trapped
004. Radical Redemption - Secret Syndicates (Official Beat the Bridge Anthem 2014)
005. Chain Reaction - Lellebel (Revisited)
006. Crypsis - On The Loose
007. Minus Militia - Reign Supreme
008. Radical Redemption - The Spell of Sin
009. Radical Redemption - Brutal 3.0
010. Chain Reaction - The Record Breaking (Minus Militia Hardcore Edit)
011. Crypsis - Break Down Low (Minus Militia Hardcore Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 19:44 

Hardtraxx Crew

Calmdowner schreef:
004. Radical Redemption - Secret Syndicates (Official Beat the Bridge Anthem 2014)

Parvuz toch gelijk :P door al die reacties op facebook dacht ik dat die mensen wel gelijk hadden met Atmozfears maar dat blijkt dus niet zo te zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 19:53 

Hardtraxx Veteran

Had zelf Crypsis gedacht, om eerlijk te zijn, omdat die main staat en RR niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 20:20 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
veel breaks, weinig kicks (mss luister ik de laatste tijd teveel techno en industrial... weinig breaks, doorgaan :$ )

Eens. Meer dan de helft van deze set is het luisteren naar breaks. Het viel me op dat er in het eerste deel een bepaald patroon zat. Een break, 10s doorhalen, een korte break van ettelijke seconden en dan weer 10s doorhalen.

De enige uitschieter die hiertussen zit is toch wel The Endless Void.
:worship:

Pipa schreef:
Had veel liever dat ze die hardcore weghaalde.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 20:33 

Hardtraxx Addict

Hoewel ik hier liever wat MiM klassiekers tussen had gezien zoals Torture en de originele Lellebel/Strike, heb ik me hier echt goed op kunnen vermaken! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 22:29 

Donateur

Opzich wel aardig dat ze een editje van strike hadden gemaakt. Begrijp niet hoe je in deze set aan kunt komen met Trapped.. had dan lekker Unlike Others gekozen, begreep sowieso niet waarom ze die niet draaiden eigenlijk niet zo zeer omdat dat zon kwaliteitsplaat is maar dat leek me nou wel de uitgelezen gelegenheid om de hele zaal mee te krijgen. Zaten inderdaad wat onnodige breaks in die je als RR/Crypsis solo Live staan bijna niet meekrijgt, vraag me af waar dat voor nodig was.

Tevens is die lellebel edit echt doodzonde. Twee hardcore plaatjes op het einde begrijp ik dan wel weer opzich. Mooie kans voor Crypsis om toch nog even Break Down Low mee te pakken om 7 uur.

Vond het toch wel een vette sluiter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 22:43 

Hardtraxx Veteran

Dit was gruwelijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 23:32 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Opzich wel aardig dat ze een editje van strike hadden gemaakt. Begrijp niet hoe je in deze set aan kunt komen met Trapped.. had dan lekker Unlike Others gekozen, begreep sowieso niet waarom ze die niet draaiden eigenlijk niet zo zeer omdat dat zon kwaliteitsplaat is maar dat leek me nou wel de uitgelezen gelegenheid om de hele zaal mee te krijgen. Zaten inderdaad wat onnodige breaks in die je als RR/Crypsis solo Live staan bijna niet meekrijgt, vraag me af waar dat voor nodig was.

Tevens is die lellebel edit echt doodzonde. Twee hardcore plaatjes op het einde begrijp ik dan wel weer opzich. Mooie kans voor Crypsis om toch nog even Break Down Low mee te pakken om 7 uur.

Vond het toch wel een vette sluiter.

Sluit me hier volledig bij aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 00:01 

Hardtraxx Elite

Had wel ongeveer zoiets als dit verwacht.
Alleen wel een Brutal 4.0 verwacht :P
Denk dat ik me goed zou vermaken hierop!
Kijk alleen een beetje op van Trapped, beetje misplaatst zoals er al gezegd werd :P Had dan Unlike others ofzo meer op z'n plaats gevonden.
Maargoed, prima afsluiter.. TRB hardcore edit is ook best geinig haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 01:37 

Hardtraxxer

echt vet!!! :worship: xd zoals het hoort!!! :thumbup: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 10:54 

Hardtraxx Newbie

Zal vast weer niet lang online staan nu. Dit was :drool:

Edit: alweer offline :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 12:27 

Hardtraxxer

Minus Millitia - Reign Supreme :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 14:15 

Hardtraxxer

Ik had hier veel meer van verwacht.. veel breaks weinig kicks. maar als er kicks waren dan knalt het wel hoor.
Ik heb gejankt bij strike... dat nummer is een van de weinige bijna perfecte tracks.. Maar nondeju hoe kun je dat dan zooo verkrachten!!"
Ik vind dat heel die minus militia veel te veel gehyped is waardoor de verwachtingen te hoog gespannen waren.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle