Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 18:21 

Hardtraxx Addict

Kepro schreef:

Maarja, volgens mij is Mind Illusion niet een actieve producer en aangezien organisators niet meer naar draai skills kijken...

Dit is niet geheel waar....
Ik heb zelf geen enkele plaat geproduceerd en heb op Decibel gestaan plus Back2school bijvoorbeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 20:47 

Hardtraxx Veteran

Mind.Illusion schreef:
Unknown schreef:
Anders doe je eens een keer WYFYB Unusual Sounds, dat heb je in het verleden ook een aantal keer gedaan :D

Haha dat is vrij lang geleden. Wel een aantal jaartjes ondertussen ;-)

Klopt, vooral die van Trance Generators heb ik nog regelmatig aan staan, zoiets zou dus wel tof zijn en ik denk dat deze mening wel gedeeld wordt :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 23:13 

Hardtraxx Veteran

Silvio Aquila schreef:
Kepro schreef:

Maarja, volgens mij is Mind Illusion niet een actieve producer en aangezien organisators niet meer naar draai skills kijken...

Dit is niet geheel waar....
Ik heb zelf geen enkele plaat geproduceerd en heb op Decibel gestaan plus Back2school bijvoorbeeld

Dat is waar maar jij staat (althans voor mij) echt bekend om de early hardstyle. MI is meer een mengelmoes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 15:15 

Hardtraxx Addict

Unknown schreef:
Mind.Illusion schreef:
Unknown schreef:
Anders doe je eens een keer WYFYB Unusual Sounds, dat heb je in het verleden ook een aantal keer gedaan :D

Haha dat is vrij lang geleden. Wel een aantal jaartjes ondertussen ;-)

Klopt, vooral die van Trance Generators heb ik nog regelmatig aan staan, zoiets zou dus wel tof zijn en ik denk dat deze mening wel gedeeld wordt :innocent:

Nice dat je die nog hebt. Zou je die even kunnen uploaden en de link droppen via PB? Ik heb hem namelijk niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 22:18 

Hardtraxx Addict

Hier posten mag natuurlijk ook. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 19:12 

Hardtraxx Veteran

Mind.Illusion schreef:
Nice dat je die nog hebt. Zou je die even kunnen uploaden en de link droppen via PB? Ik heb hem namelijk niet meer.

Check je PM :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle