Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 17:19 

Hardtraxx Addict

Mind.Illusion - Wake You From Your Boredom #69:
https://soundcloud.com/djmindillusion/w ... boredom-69

Tracklist:
1. Tatanka Project – Floor Massacre (Original Mix)
2. Zappaman – Lawn Mower (Not In My Backyard Mix)
3. Showtek – We Speak Music (Original Mix)
4. The Pitcher – New World (Original Mix)
5. Williams Syndrome – Limbo (Original Mix)
6. 2 Best Enemies – Les Drums (Technoboy Remix)
7. Killer Clown – Silentium (Original Mix)
8. Frontliner – Tuuduuu (Original Mix)
9. Activator & Zatox – Freedom (Original Mix)
10. Noisecontrollers – Hocus Pocus
11. Headhunterz – The Power Of The Mind (Live Edit)
12. TNT Aka Technoboy ‘N Tuneboy – Skinner
13. The Machine – Renaissance (Original Mix)
14. Alphaverb – The Otherside (Extended Album Mix)
15. Toneshifterz – R.A.W. Power
16. Tatarola ft. Da Rook MC – Insane (Kronos Remix)
17. Chain Reaction – Barricade
18. Crypsis – Strike
19. Alien T – Hydra (Original Mix)
20. Endymion – Close Your Eyes
21. Anime – Cracks (Original Mix)

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 17:24 

Hardtraxx Veteran

Hmmn ja, heb de meeste van deze nummers wel heel vaak in WYFYBD voorbij zien komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 17:26 

Hardtraxx Addict

Leonidas schreef:
Hmmn ja, heb de meeste van deze nummers wel heel vaak in WYFYBD voorbij zien komen.

Kan ze ook niet draaien. Weet je zeker dat je de meeste tracks nooit meer hoort. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 17:32 

Hardtraxx Veteran

2 Best Enemies – Les Drums (Technoboy Remix)
Killer Clown – Silentium
Alphaverb – The Otherside
Crypsis – Strike
Komen wel erg vaak in je podcasts voor. Wat meer originaliteit in de lijsten zou fijn zijn. Geloof best dat mensen live het helemaal geweldig vinden om die te horen, ik zou het ook alleen maar toejuichen. Maar dit is een podcast die 1x per zoveel weken komt. Nu luister ik hem bijna altijd en ik neem aan dat veel trouwe luisteraars dat ook zullen doen. Als je deze tracks dan zo veel hoort is dat gewoon wat minder. En los daarvan luister ik vaak ook je setjes van TMS of livesets van The Qontinent of Hardnation etc. En er zijn ook nog behoorlijk wat andere DJ's die deze platen nog geregeld draaien. Ik hoor ze gewoon iets te vaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 17:38 

Hardtraxx Addict

Leonidas schreef:
Killer Clown – Silentium
Crypsis – Strike
Komen wel erg vaak in je podcasts voor. Wat meer originaliteit in de lijsten zou fijn zijn. Geloof best dat mensen live het helemaal geweldig vinden om die te horen, ik zou het ook alleen maar toejuichen. Maar dit is een podcast die 1x per zoveel weken komt. Nu luister ik hem bijna altijd en ik neem aan dat veel trouwe luisteraars dat ook zullen doen. Als je deze tracks dan zo veel hoort is dat gewoon wat minder. En los daarvan luister ik vaak ook je setjes van TMS of livesets van The Qontinent of Hardnation etc. En er zijn ook nog behoorlijk wat andere DJ's die deze platen nog geregeld draaien. Ik hoor ze gewoon iets te vaak.

Je hebt het over 4 tracks die ik jaren geleden veel gedraaid heb. Als je eens naar alle WYFYB tracklisten van de laatste tijd zou kijken zal je die tracks niet snel terug vinden. Denk dat 't voor die tracks zeker wel een half jaar geleden is dat ze in m'n podcast zaten.

Dus i.p.v. aan te nemen dat die track om de haverklap in een podcast zitten is onzin. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 17:41 

Hardtraxx Elite

Het zal mij een worst wezen! Men mag allang blij zijn met een podcast als deze! Heerlijk, al die ouwe klappers! Gaat weer van genoten worden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 17:47 

Hardtraxx Veteran

Ik neem hem ook mee, maar ik vind wel dat Leon (gedeeltelijk) gelijk heeft, vooral Silentium/Strike heb je VOLGENS MIJ al heel vaak gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 17:50 

Hardtraxx Veteran

Mind.Illusion schreef:
Leonidas schreef:
Killer Clown – Silentium
Crypsis – Strike

Je hebt het over 4 tracks die ik jaren geleden veel gedraaid heb. Als je eens naar alle WYFYB tracklisten van de laatste tijd zou kijken zal je die tracks niet snel terug vinden. Denk dat 't voor die tracks zeker wel een half jaar geleden is dat ze in m'n podcast zaten.

Dus i.p.v. aan te nemen dat die track om de haverklap in een podcast zitten is onzin. :)

Vanaf 45:
Strike in 47, 50, 55, 64, 69. In 24 episodes 5x dus in 20% van de episodes.
The other side: 55, 58 69. 13%
Silentium: 63, 69. 9%
Les Drums: 53,54, 69 13%. Gecombineerd met TMS uitzendingen en andere sets, is het gewoon vaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 18:13 

Hardtraxx Addict

Leonidas schreef:
Vanaf 45:

Aangezien 45 ergens in maart 2012 online kwam betekend het dus dat die tracks in ruim 1.5 jaar tijd 2 t/m max 5x in een WYFYB podcast zaten. Lijkt me acceptabel dacht ik zo :)

Als je 't niks vindt luister je het niet. Ga er ook niet verder op in. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 20:28 

Hardtraxx Veteran

Gaat weer beluisterd worden! Dikke pluspunten voor Lawn Mower ^^. Toffe plaat die je eigenlijk nergens hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 21:11 

Hardtraxx Veteran

Je vergeet risk en out with a bang, die zitten volgens mij in 104% van alle mind illusion setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 21:57 

Hardtraxxer

Mag ik dan een verzoekje plaatsen. Ooit in een ver verleden heb je een trance mix gemaakt. Trance it, tot op de dag van vandaag luister ik deze nog vaak en ik zou best wel graag een deel 2 hebben. Hopelijk wordt dit verzoek gehonoreerd :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 23:03 

Hardtraxx Veteran

Of een keer een early hardstyle WYFYB ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 23:09 

Hardtraxx Veteran

Ben het wel eens dat er veel dezelfde tracks in zitten, ondanks dat blijft het heerlijk om het te luisteren, staat nu ook weer aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 23:54 

Mind.Illusion schreef:
Leonidas schreef:
Vanaf 45:

Aangezien 45 ergens in maart 2012 online kwam betekend het dus dat die tracks in ruim 1.5 jaar tijd 2 t/m max 5x in een WYFYB podcast zaten. Lijkt me acceptabel dacht ik zo :)

Ja sorry ik weet dat de discussie al was afgelopen maar ik wil hier even op inhaken :P Leon zegt namelijk dus niet dat hij het niks vindt. Ik kan begrijpen dat je sommige nummers wat vaker draait omdat die heel vet zijn maar 5 keer in 20 episodes is wel gewoon vaak. Dit is NIET bedoeld als afkraken(!) maar het is opbouwende kritiek. Dat is nou juist zo handig aan een forum, daar kan dat gewoon :P

Dat was het :) verder vind ik het een lekker setje hoor, toch gaaf om zo nu en dan weer eens wat oude nummers voorbij te horen komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 10:04 

Hardtraxx Veteran

Lekker weer deze platen, paar van m'n eigen favo's terughoren altijd +1

Leonidas schreef:
Strike in 47, 50, 55, 64, 69. In 24 episodes 5x dus in 20% van de episodes.
The other side: 55, 58 69. 13%
Silentium: 63, 69. 9%
Les Drums: 53,54, 69 13%. Gecombineerd met TMS uitzendingen en andere sets, is het gewoon vaak.

Strike telt niet want die mag 2x in elke set zitten :love: De andere platen vind ik 2 of 3x in 24 sets niet bepaald veel. Deel 't percentage nog eens door 20 aangezien er zo'n 20 tracks in een podcast zitten... Blijft er weinig over.

Dit zijn kennelijk persoonlijke favorieten... Van de 20 platen, 24x, komt er één plaat 5 keer voor... Ik zie 't probleem niet zo :D

Edit: Ah, had hier niet meer op hoeven reageren, naja, omdat ik Strike de hemel in heb geprezen laat ik 't lekker staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 10:17 

Hardtraxx Veteran

AndyAsteroids verwoordt mijn gedachte goed. Gewoon iets meer variatie zou fijn zijn. En ik vind het argument van maart 2012 niet heel sterk. Ter vergelijking: als ik twee keer per jaar een setje maak en dat vijf jaar vol houd, dan heb ik 10 episodes. Als ik dan in 5 episodes steeds veel dezelfde nummers heb, dan mag het wel over vijf jaar verspreid zijn, het blijven gewoon 10 episodes waarin er 5 niet echt heel boeiend zijn omdat je die nummers al in eerdere episodes gehoord heb. Het punt is een beetje: en echt heel duidelijk verschil tussen episode A en B is er niet. In de WYFYBD podcasts staat oude muziek centraal, er zijn gewoon weinig huidige nummers. Niks mis mee, alleen maar goed. Alleen wat is dan de meerwaarde van Episode A boven B als je toch veel dezelfde oude nummers hoort?

Bijna alle nummers in de WYFYBD podcasts zijn erg lekker en ook het mixwerk is goed. Maar iets meer variatie zou het gewoon nog vetter maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 11:29 

Hardtraxx Crew

Deze wordt standaard beluisterd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 11:45 

Hardtraxx Veteran

Frontliner zou jaloers zijn op die percentages en aantallen.

Toch weer een heldig lijstje. Alleen The Power Of The Mind had van mij de originele versie mogen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 14:34 

Mind Illusion - Puts You In Your Boredom #69.

Zijn t niet dezelfde tracks dan is het wel t saaie mixwerk. Zolang dat niet verandert blijf ik het niet beluisteren.
Mind.Illusion schreef:

Mooi, dan kan ik nu lekker spuien zonder dat je me tegenspreekt.

Je kan wel heel makkelijk zeggen van, als je het niks vindt, luister lekker niet! Je product wordt immers beluisterd en daar gaat het om he. Lijkt net alsof je met Frontliner in discussie bent over zijn trackkeuzes, beetje weinig inhoudelijk.

Ik heb zelf het idee alsof ik net zo goed WYFYB 1 t/m 10 gewoon continu kan laten aflopen. Veel creativiteit zit er niet in je setjes en al zeker niet in je mixwerk. Hoe kijk jij aan tegen vernieuwing? Of zie jij vernieuwing alleen als ietsje harder draaien, en de promo's afwisselen? Begrijp me niet verkeerd, maar je profileert jezelf naar mijn mening echt als een 'one-trick-pony'. Als dat écht jij is, dan moet je dat zeker blijven nastreven maar dan kan ik je vertellen dat het een keer gaat ophouden met je succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 18:26 

Hardtraxx Veteran

Jonge dit is echt wel vet gemixt hoor 21 tracks in 77 minuten zorgt echt voor kei veel drive!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 11:35 

Hardtraxx Veteran

Ziet er weer lekker uit. Neem hem graag mee! :D
Heb afgelopen vakantie diverse WYFYB setjes beluisterd op m'n mp3 en totaal geen last gehad van overplayed tracks in de podcasts. En zit er een keer een lijst bij die je niet aanspreekt, dan sla je die toch keertje over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 20:11 

Hardtraxx Elite

Hij ging weer erg lekker! :thumbsup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle