Active topics in Hardstyle

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Addict
1165 posts member since 2009
Mind.Illusion - Wake you from your boredom #1:
http://www.speedyshare.com/files/240823 ... edom_1.mp3

Tracklist:
01. Hardstyle Masterz - B Cool (Hardstyle Masterz vs. Technoboy Mix)
02. Zatox - Vintage
03. Black & White - Dirty Games (Tatanka Mix)
04. Technoboy - Guns 'N Noses (Super Bass Mix)
05. Zatox - Tanz Elektric (Original Mix)
06. Headhunterz & Wildstylez - Project One
07. Tat & Zat - Gold Medley With Strange
08. D-Block & Stefan vs. Josh & Wesz - Let It Go
09. Max Enforcer - Loudness (Hardstyle Masterz Remix)
10. The R3bels - Tempation
11. Catatonic Overload - The Sexual Thrill
12. Zero Vision & Balistic ft. MC Jeff - Upgrade The Noize
13. Zatox & Vamper - The Crew
14. The R3bels - Motherland
15. Francesco Zeta - Fairyland
16. 2 Sidez - Magic Spell

Info over hoe en wat staat in de download link :)
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
:worship:
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
Mol wrote::worship:
:worship:
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Je kan er moeilijk wat over zeggen, want je ziet bijna alle tracks wel vaker.
Maar de manier waarop je het iedere keer doet MI, ik snap het echt niet.
Openen met B Cool, door naar Vintage. Allebei tijdje niet gehoord alweer!
Door met 3 ongelofelijke classics en verder naar Project One, die je ook bijna nooit meer hoort.
Gold Medley is ALTIJD goed natuurlijk, Let it Go is ook fijn in deze context.
Loudness natuurlijk een topper, temptation breekt 'm lekker.
Sexual Thrill is natuurlijk een klapper die je vaker ziet, Upgrade The Noize dan weer niet.
Motherland vind ik niet super maar Fairyland en Magic Spell zijn dan weer pure liefde. :love:

De opbouw, de tracks die je niet zo vaak meer hoort, de overduidelijke classics.
Heb 'm nog niet geluisterd maar als je standaard niveau aan mixwerk er weer bij zit..
.. heb je weer 10 van de 10 punten te pakken! Alle DJ's hier op, HT, HIER kan je wat van leren! :worship:
Hardtraxx Addict
Uuuh jah wat moet ik hier van zeggen.... :$ Thnx (L)
Hardtraxx Addict
1084 posts member since 2010
last seen Sep 2013
Ik vroeg me al af wat je nu ging doen, leuk dat je op eigen initiatief verder gaat, waarder ik echt :thumbup:. Ziet er weer goed uit zoals normaal, comments zul je wel te horen krijgen :)
Hardtraxx Addict
Spanjer wrote:Ik vroeg me al af wat je nu ging doen, leuk dat je op eigen initiatief verder gaat, waarder ik echt :thumbup:.
Zo heb ik ook een hoop meer vrijheid... Ben ik niet gebonden aan max 60 minuten etc. etc. Voor mij toch wel aantal goeie voordelen.

Daarnaast zitten der nog een aantal zeer toffe dingen aan te komen. Dus hou de site goed in de gaten ;)
Hardtraxx Addict
1084 posts member since 2010
last seen Sep 2013
Mind.Illusion wrote:
Spanjer wrote:Ik vroeg me al af wat je nu ging doen, leuk dat je op eigen initiatief verder gaat, waarder ik echt :thumbup:.
Zo heb ik ook een hoop meer vrijheid... Ben ik niet gebonden aan max 60 minuten etc. etc. Voor mij toch wel aantal goeie voordelen.

Daarnaast zitten der nog een aantal zeer toffe dingen aan te komen. Dus hou de site goed in de gaten ;)
Klopt, maar met een radiostation heb je wel wat meer promotie, en zal ik zeker doen ;).
Hardtraxx Addict
Spanjer wrote:Klopt, maar met een radiostation heb je wel wat meer promotie, en zal ik zeker doen ;).
Ik zal ook nog wel te horen zijn op radiostations ;) Maar daar lees/ hoor je/jullie binnenkort wel meer over ;)
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Mind.Illusion wrote:
Spanjer wrote:Klopt, maar met een radiostation heb je wel wat meer promotie, en zal ik zeker doen ;).
Ik zal ook nog wel te horen zijn op radiostations ;) Maar daar lees/ hoor je/jullie binnenkort wel meer over ;)
Magic @ Dance-Tunes? :D
Of weer FearFM? :drool:
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 17 hours ago
Hopelijk kan ik dit setje morgen mee pakken, laatste paar had ik dacht ik niet mee gepakt (kan ook van the diz zijn geweest) maar dit lijstje ziet er echt heel mooi uit, naast mol zn recensie ben ik hier nog meer benieuwd naar geraakt. Ook ben ik benieuwd naar je toekomstige plannen.
Hardtraxxer
742 posts member since 2009
last seen Nov 2023
downloading... :)
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
Neem ik ook mee:D
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Lekkere lijst hoor! Opbouw is wel wat anders dan je normaal gesproken ziet, maar dat kan ook wel eens lekker zijn.

& LOL ik moet 22 minuten wachten omdat hij al 3000 keer gedownload is in de laatste 9 uur :lol:

EDIT: Misschien ook niet, de teller loopt per seconde op met 30 xD Dacht al... Waarschijnlijk heeft iemand hem op refresh staan ofzo.
Hardtraxxer
521 posts member since 2009
last seen Mar 2014
Kijk hier af en toe, neem niet vaak setjes mee, maar deze gaat mee;)

Had al even geluisterd, kan toch niet lang meer duren voor je op grotere feesten staat? :thumbup:
Hardtraxx Addict
Chukkels wrote:Lekkere lijst hoor! Opbouw is wel wat anders dan je normaal gesproken ziet, maar dat kan ook wel eens lekker zijn.

& LOL ik moet 22 minuten wachten omdat hij al 3000 keer gedownload is in de laatste 9 uur :lol:

EDIT: Misschien ook niet, de teller loopt per seconde op met 30 xD Dacht al... Waarschijnlijk heeft iemand hem op refresh staan ofzo.
Hehe raar idd.... :/
Jorann wrote:Kijk hier af en toe, neem niet vaak setjes mee, maar deze gaat mee;)

Had al even geluisterd, kan toch niet lang meer duren voor je op grotere feesten staat? :thumbup:
Laten we het hopen :cool: :D
Donateur
480 posts member since 2008
last seen May 2018
Soms hè... soms droom ik over Mind.Illusion... dat 't een wijf is en dat ik 'm boven op z'n bek pak... gewoon, omdat het kan!
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Jur wrote:Soms hè... soms droom ik over Mind.Illusion... dat 't een wijf is en dat ik 'm boven op z'n bek pak... gewoon, omdat het kan!
:x
Hardtraxx Addict
Jur wrote:Soms hè... soms droom ik over Mind.Illusion... dat 't een wijf is en dat ik 'm boven op z'n bek pak... gewoon, omdat het kan!
Toevallig francesco zeta - fairyland opstaan? :cool: :huh:
T
Artiest
1037 posts member since 2009
last seen May 2022
Jorann wrote: Had al even geluisterd, kan toch niet lang meer duren voor je op grotere feesten staat? :thumbup:

of je kan mixen telt daar helaas al geruime tijd niet mee, producen daar in tegen wel. Ik heb al vaker
gezegd, er staan alleen nog maar producers on stage. Er zijn nog maar barweinig goeie DJs die aan de top staan

Maarre Rem, tis weer een prachtige lijst gozert!!
T
Donateur
3777 posts member since 2009
:thumbsup:
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Weer meegenomen :thumbup:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Eigenlijk zijn alleen Luna en Deepack in mindere mate nog over van de niet-producers. Zonde, want ik hou wel van gasten die echt supermooie dingen in elkaar draaien!
Donateur
1973 posts member since 2008
Khadber wrote:Zonde, want ik hou wel van gasten die echt supermooie dingen in elkaar draaien!
Best of both worlds, Zany, B-Front :thumbup:

OT: Vette lijst Remco! :)
A
Hardtraxxer
310 posts member since 2008
last seen Aug 2011
genieten is dit weer!