das niet waar frankert, hij zei dat hij niet op save had gemixt, dus allemaal hot cues en shit, midden in de break proberen te mixen. jwzwrote:Daar ben ik het niet mee eenswrote:Leuke set, maar ik vond hem wel minder dan die van Alphaverb. Maargoed, je kan niet elke week zulke sets verwachten haha. Ik neem hem mee!Misschien dat je de tracklist de vorige keer beter vond. Dat is natuurlijk een persoonlijke smaak. Maar het mixwerk was echt wel beter bij Mind.Illusion.
Alphaverb gaf ook aan bij de vorige Hardtraxx Community Session dat hij niet echt zijn best had gedaan op het mixen volgens mij.
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
G
TL ziet er goed uit!
niet egt early, maar ook niet hitjes knallen
btw: Star Creatorz - Killzone (Hunter rmx)
niet egt early, maar ook niet hitjes knallen
btw: Star Creatorz - Killzone (Hunter rmx)
Alphaverb gaf aan dat hij niet op "safe" heeft gemixt, dat vind ik juist wel neerkomen op "je best doen"wrote:Daar ben ik het niet mee eenswrote:Leuke set, maar ik vond hem wel minder dan die van Alphaverb. Maargoed, je kan niet elke week zulke sets verwachten haha. Ik neem hem mee!Misschien dat je de tracklist de vorige keer beter vond. Dat is natuurlijk een persoonlijke smaak. Maar het mixwerk was echt wel beter bij Mind.Illusion.
Alphaverb gaf ook aan bij de vorige Hardtraxx Community Session dat hij niet echt zijn best had gedaan op het mixen volgens mij.
Zoals de naam van de show ook al aangeeft probeer ik Hardtraxx Community Sessions echt voor de Hardtraxx Community te houden. We proberen om iedere laatste woensdag van de maand een artiest te strikken die bij het grotere publiek bekend is om de show interessant te houden voor degene die Hardtraxx niet dagelijks bezoeken. Ik probeer zo goed mogelijk m'n best te doen om de betere DJ's er uit te pikken en die een kans te geven, omdat we per week maar een uurtje hebben. Daarvan was Mind.Illusion dus de eerste, en er volgen er nog veeel meer
Al met al was de set van Mind.Illusion heerlijk om naar te luisteren. Iets oudere en nieuwe klappers kwamen voorbij. Top!
Thnx! Jij ook bedanktwrote:Al met al was de set van Mind.Illusion heerlijk om naar te luisteren. Iets oudere en nieuwe klappers kwamen voorbij. Top!
@ djpatt:
Ja ik zei toch al dat ik niet meer precies wist wat ie had gezegd
@ Jor-D:
Uiteraard doet elke DJ zijn best om goed te mixen. Helemaal voor een hardstyle community.
--
Al met al vond ik qua mixwerk Mind.Illusion gewoon beter.
I'mm a fanboy rotfll

Ja ik zei toch al dat ik niet meer precies wist wat ie had gezegd
@ Jor-D:
Uiteraard doet elke DJ zijn best om goed te mixen. Helemaal voor een hardstyle community.
--
Al met al vond ik qua mixwerk Mind.Illusion gewoon beter.
I'mm a fanboy rotfll
Last edited by Frankert on 09 Sep 2010 10:43, edited 1 time in total.
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
was dat nou weer voor zaad opmerking, als jij setjes van "top djs" download, download je juist etzelfde.wrote: uhm ???
ik download alleen setjes van bekende artiesten(omdat ik zo min mogelijk hetzelfde wil horen), daarentegen download ik wel de schranz setjes van mind.
en dees omdat het een hardtraxx sessie is
Wij "amateur djs" zijn afhankelijk van releases en als er een nieuwe plaat uitkomt, jah dan zie je die logischerwijs in elke set terugkomt. Maar dan zijn juist dit soort setjes de uitschieters, omdat er een generatie djs is die niet alleen het nieuwste draait.
maar voor de rest vind ik je nogsteeds aardig hoor Patt :p
Leuke TL, zal em vanavond eens luisteren 
-
JHardtraxxer
- 75 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Lekker setje hoor ! 
Goed gekeurd! En hoe!wrote:Zal m is ff beluisteren
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Nette lijst Rem! Gaat tot nu toe erg lekker met de radio show 
-
PHardtraxxer
- 89 posts member since 2009
- last seen Jul 2013
zo als gewoonlijk weer zeer goed gedaan! keep up the verry good work!!!!! 
wrote:was dat nou weer voor zaad opmerking, als jij setjes van "top djs" download, download je juist etzelfde.wrote: uhm ???
ik download alleen setjes van bekende artiesten(omdat ik zo min mogelijk hetzelfde wil horen), daarentegen download ik wel de schranz setjes van mind.
en dees omdat het een hardtraxx sessie is
Wij "amateur djs" zijn afhankelijk van releases en als er een nieuwe plaat uitkomt, jah dan zie je die logischerwijs in elke set terugkomt. Maar dan zijn juist dit soort setjes de uitschieters, omdat er een generatie djs is die niet alleen het nieuwste draait.
maar voor de rest vind ik je nogsteeds aardig hoor Patt :p
haha ik kan het niet goed verwoorden
Gister geluisterd.. Lekker setje man 
setje net geluistert.
Vind wl lekker!
het mixwerk vond ik wel netjes.
Alleen had wat meer lef verwacht qua mixen vond alles wel vrij safe
Vind wl lekker!
het mixwerk vond ik wel netjes.
Alleen had wat meer lef verwacht qua mixen vond alles wel vrij safe
-
G
gruwelijk lekkere set 
ben Crypsis - Tuatara wel een beetje zat, maar verder erg lekker

ben Crypsis - Tuatara wel een beetje zat, maar verder erg lekker
die zal je nog heel vaak bij remco gaan zien denk,heb hem al heel vaak voorbij zien komenwrote:gruwelijk lekkere set
ben Crypsis - Tuatara wel een beetje zat, maar verder erg lekker![]()
das zeker jawrote:heheblijf het gewoon een dik nummer vinden.
Same here!wrote:Tuatara word ik nooit zat
Verder lekker setje Mind!