Distinctive schreef:
Helicaze schreef:
Nazale en Gangsterdwerg waren destijds wel de rebellen van Hardtraxx.

maar ook wel de azijnzeikers wat mixjes betreft

Hahaha, 1 vd 2 had ooit de moeite genomen een uitgebreide review te schrijven voor een simpel warm-up mixje of random mixje wat ik gemaakt had, tot in detail gezegd wat er beter kon
