Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 13:27 

Hardtraxxer

Mikez DJ contest Mindset:

Tracklist:
01 Eraserz - Dirty Groove
02 Bass Modulators feat. Laila Reeves - Monsoon
03 Noisecontrollers - Jaydee (2012 Edit)
04 Kodex featuring Steklo - Till The Day Comes
05 Wildstylez, Headhunterz and Noisecontrollers - World Of Madness (DefQon.1 2012)
06 Josh & Wesz - Underground Language
07 Tatanka - Let's Rock (Wildstylez Remix)
08 Frequencerz - Revolution (Live Edit)

Alleen maar muziek van nu zoals jullie zien, dit is gewoon mijn smaak. Meeste mensen kennen dit soort muziek wel, en aangezien de jury er ook oplet hoe de sfeer met het publiek is koos ik hiervoor.. Of dat zo ook bedoeld is weet ik niet, maar hier heb ik voor gekozen.
Verder zeg ik voormezelf over deze mix dat ik bij nummer 2 heel lang gewacht heb met mixen, dit is met opzet zodat nummer 3 beter tot zijn recht kwam.

Gemixt met Numark NDX 400 en Behringer DJX 900
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 14:10 

Hardtraxx Newbie

Ik heb net je set geluisterd en vond dat je, voor allemaal nieuwe nummers te draaien met simpele korte intro's, flink wat foutjes maakte en 1 x hard er naast zelfs. Het mixwerk is ook best eentonig en er zit geen 1 gewaagde overgang in wat ik zelf nou net wel zou proberen bij een contest.
Ik ga hier zelf ook wel aan meedoen dus als mijne online staat hoor ik wel wat jij er van vind :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 14:15 

Hardtraxxer

dg9318 schreef:
Ik heb net je set geluisterd en vond dat je, voor allemaal nieuwe nummers te draaien met simpele korte intro's, flink wat foutjes maakte en 1 x hard er naast zelfs. Het mixwerk is ook best eentonig en er zit geen 1 gewaagde overgang in wat ik zelf nou net wel zou proberen bij een contest.
Ik ga hier zelf ook wel aan meedoen dus als mijne online staat hoor ik wel wat jij er van vind :)

Bedankt voor je feedback, ja hoe meer ik sets van andere luister hoe meer ik ook aan mezelf ga twijfelen van ja, dat kan ik zelf gewoon beter doen... Maarja een normale dj set kan je ook niet over doen, en deze dus ook niet. Volgende keer beter :) Ik merk zelf ook wel hoe goed het tijdens het mixen ook klinkt, dit bij het luisteren toch anders is. Ik zal nog veel moeten oefenen dat kan ik van mezelf wel zeggen.

Ja ik zal jou set ook eens luisteren wanneer die online staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 14:26 

Donateur

MikezDJ schreef:
dg9318 schreef:

Bedankt voor je feedback, ja hoe meer ik sets van andere luister hoe meer ik ook aan mezelf ga twijfelen van ja, dat kan ik zelf gewoon beter doen... Maarja een normale dj set kan je ook niet over doen, en deze dus ook niet. Volgende keer beter :) Ik merk zelf ook wel hoe goed het tijdens het mixen ook klinkt, dit bij het luisteren toch anders is. Ik zal nog veel moeten oefenen dat kan ik van mezelf wel zeggen.

beetje variatie in de TL is ook wel nodig , 6 van de 8 zelfde als de vorige set
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 14:42 

Hardtraxx Newbie

MikezDJ schreef:
dg9318 schreef:

Dat snap ik wel jaa. Jaa hoe meer je oefent des te beter t gaat :P. Idd soms denk je dat t goed klinkt maar als je t terug luisterd is t dramatisch maar andersom heb ik ook wel eens :D. Tnx man ik ga er iets moois van proberen maken :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle