Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 16:27 

Hardtraxxer

Mikez Live Mixes - January 2014:

Tracklist:
01 Phuture Noize Ft. Mc DL - Fadin (Atmozfears Remix)
02 Bass Modulators - Bounce & Break
03 Noisecontrollers - Break The Show
04 Psyko Punkz - Fate or Fortune
05 D-Block and S-Te-Fan - Built This City
06 Alpha² - Tonight (Qlimax 2013 Edit)
07 Artic - Future
08 Brennan Heart And Zatox - Fight The Resistance
09 Ran-D - Never Scared
10 Frequencerz - Bitch (Original Mix)
11 Tatanka - Shine Again
12 Krusaders - This Is What I Like
13 Atmozfears - Destroy
14 The Machine - Rollin'
15 Titan - Hooked
16 Digital Punk And Crypsis - Radiant
17 Ran-D And B-Front - The Message
18 B-Front - Virus
19 Artic - Fuck That Fake Shit
20 Ran-D And Digital Punk - Born To Die

Tijd voor een nieuwe, probeer steeds wat oudere erin te krijgen maar het valt soms niet mee.. Ook een nieuwe artiest in deze lijst namelijk Krusaders! :)

Hoop toch op wat meer reacties ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 16:58 

Hardtraxx Veteran

MikezDJ schreef:
Tijd voor een nieuwe, probeer steeds wat oudere erin te krijgen maar het valt soms niet mee..

Potverdorie wat is dat toch lastig altijd om een oude track in een tracklist te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 17:09 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
MikezDJ schreef:
Tijd voor een nieuwe, probeer steeds wat oudere erin te krijgen maar het valt soms niet mee..

Potverdorie wat is dat toch lastig altijd om een oude track in een tracklist te doen

:lol: :lol:

Zoeken, zoeken, zoeken en zoeken. Sorry deze lijst valt niet in mijn straatje, misschien volgende x :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 17:10 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
MikezDJ schreef:

Wel die ik zelf ook nog wat vind ;) Dr zitten bijna 1000 nummers in mn verzameling moeilijk om de goeie eruit te halen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 17:18 

Hardtraxxer

MikezDJ schreef:
Daveytl schreef:
MikezDJ schreef:

Wel die ik zelf ook nog wat vind ;) Dr zitten bijna 1000 nummers in mn verzameling moeilijk om de goeie eruit te halen..

Dan adviseer ik je in het vervolg geen troep meer te downloaden/kopen zodat je minder moeite hebt de goede eruit te filteren (er zijn zat goede oude tracks) ;)

Tip: probeer eens door de livesets te bladeren die in 2009/2010 gepost zijn bijvoorbeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 17:23 

Hardtraxx Elite

Nieuwe artiest: Krusaders :huh: ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 17:25 

Hardtraxx Veteran

Leuk lijstje, gaat straks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 01:32 

Hardtraxxer

Sensive schreef:
Dan adviseer ik je in het vervolg geen troep meer te downloaden/kopen zodat je minder moeite hebt de goede eruit te filteren (er zijn zat goede oude tracks) ;)

Tip: probeer eens door de livesets te bladeren die in 2009/2010 gepost zijn bijvoorbeeld

Dat kan ja, mijn lijst begint pas eind 2011 draai pas 3 jaar mee... Bedankt voor de tip

@vincent in mijn mixen is het een nieuwe naam ja..
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle