Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 12:55 

Hardtraxxer

Mikez Live Mix - November 2013:

Tracklist:

01 The Pitcher And Slim Shore Ft. Sam Lemay - Forever Young
02 Omegatypez - Fiction
03 Neilio And Omegatypez - Robotronic
04 Bass Modulators - Freaqs By Night (Freaqshow Anthem 2013)
05 Max Enforcer - Lost in Paradise
06 Toneshifterz - Time To Be Free
07 Zatox & Activator – Make Some Noise
08 Activator - Chaos
09 TNT A.k.a. Technoboy N Tuneboy And Audiofreq - Screwdriver
10 Outbreak Ft. Dv8 Rocks - Get The Mean
11 Atmozfears Ft. Energyzed - Leap In The Dark
12 Artic - I Am Eternal
13 Degos And Re-Done - Mr. Willy
14 Atmozfears - Up Top
15 Adaro ft. Danny Scandal - For The Street
16 Digital Punk And Chris One - The Virus Spreads (Chris One Remix)
17 B-Front And Re-Volt - W.A.R.
18 Frequencerz - Rockstar
19 Digital Punk - Revelation
20 Gunz For Hire featuring Ruffian - Immortal (Qlimax Anthem 2013)
21 Zany And Mc Nolz - Dark Force
22 E-Force - Freakz At Night

1e set met mn pioneer cdj mk2, bevalt goed! :) Ben ook een beetje aan het experimenteren met mixen, zoals van 4 naar 5 en 6 naar 7, tracks langer door laten lopen dan na de outro.

Ben benieuwt naar een beetje feedback, bedankt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 02:36 

Hardtraxxer

Iemand? Of moet er serieus voor 4 jaar feedback op andere staan voor ik eindelijk een reactie krijg? :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 10:00 

Hardtraxxer

Ik neem hem wel mee voor in de trein.
Eerste feedback die ik je al kan geven is dat het vrijwel alleen maar nieuwe nummers zijn en mr. willy daar een beetje misplaatst staat naar mijn mening.
Over het mixwerk hoor je nog van me :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 14:09 

Hardtraxxer

Klopt het doel van mijn mixen is elke maand de nieuwere nummers in 1 mix te stoppen :)

Hoor graag van je :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 14:34 

Hardtraxx Veteran

MikezDJ schreef:
Klopt het doel van mijn mixen is elke maand de nieuwere nummers in 1 mix te stoppen :)

Revolutionair.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 14:36 

Donateur

Wat doet dat Qlimax anthem op 20.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 15:56 

Bierkoning

MikezDJ schreef:

Dat is waarschijnlijk ook het probleem :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 16:48 

Hardtraxxer

Zoals de mensen hierboven mij ook al zeggen, probeer veel meer variatie te brengen in je tracklist. Alleen maar nieuwe tracks is gewoon niet heel leuk om naar te luisteren.

Ik vind je mixwerk op zich wel goed (hij lag er in totaal maar 2x een klein beetje naast), maar redelijk saai. De enige 2 overgangen die wat anders zijn als 'normaal' zijn de 2 overgangen die je zelf al noemde. Ik vond de overgang naar Lost in Paradise op zich goed maar volgens mij heb je daar de laag van Freaqs by Night (deels?) nog openstaan. Hierdoor klinkt dit niet lekker. Ik vond de overgang waarbij je Time To Be Free uitmixt ook vrij druk.

Verder kan ik over de set gewoon zeggen dat je in sommige gevallen wel wat sneller mag overmixen. 22 Tracks in 80 minuten is niet echt veel, en hierdoor is het tempo in de gehele set ook vrij traag. Hiermee bedoel ik dus tracks bij de 2e climax uitmixen. Of meer Outro>Midintro mixen zoals die overgang naar Lost In Paradise. Probeer gewoon wat creatiever te worden hierin en meer te zoeken naar creatievere overgangen, dit maakt het veel leuker om het setje te beluisteren.

Om wel met een positief punt af te sluiten vind ik het leuk om te horen hoe je af en toe met effecten en met name de echo werkt. Dit hoor ik niet heel vaak terug in de meeste setjes. Als je aan deze punten werkt dan zal ik je setjes in het vervolg vaker meenemen ;) Ik hoop dat je er wat aan hebt! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 01:58 

Hardtraxxer

Daan- schreef:
Zoals de mensen hierboven mij ook al zeggen, probeer veel meer variatie te brengen in je tracklist. Alleen maar nieuwe tracks is gewoon niet heel leuk om naar te luisteren.

Ik vind je mixwerk op zich wel goed (hij lag er in totaal maar 2x een klein beetje naast), maar redelijk saai. De enige 2 overgangen die wat anders zijn als 'normaal' zijn de 2 overgangen die je zelf al noemde. Ik vond de overgang naar Lost in Paradise op zich goed maar volgens mij heb je daar de laag van Freaqs by Night (deels?) nog openstaan. Hierdoor klinkt dit niet lekker. Ik vond de overgang waarbij je Time To Be Free uitmixt ook vrij druk.

Verder kan ik over de set gewoon zeggen dat je in sommige gevallen wel wat sneller mag overmixen. 22 Tracks in 80 minuten is niet echt veel, en hierdoor is het tempo in de gehele set ook vrij traag. Hiermee bedoel ik dus tracks bij de 2e climax uitmixen. Of meer Outro>Midintro mixen zoals die overgang naar Lost In Paradise. Probeer gewoon wat creatiever te worden hierin en meer te zoeken naar creatievere overgangen, dit maakt het veel leuker om het setje te beluisteren.

Om wel met een positief punt af te sluiten vind ik het leuk om te horen hoe je af en toe met effecten en met name de echo werkt. Dit hoor ik niet heel vaak terug in de meeste setjes. Als je aan deze punten werkt dan zal ik je setjes in het vervolg vaker meenemen ;) Ik hoop dat je er wat aan hebt! :thumbup:

Dit is nog eens hulp geven! :) Bedankt voor dit verhaal hier ga ik zeker wat mee doen! Maar over dat oudere nummers bijvoegen moet ik nog denken... Alle nummers die ik mooi vind passen al amper in een uur (1,5) Laat staan met nog meer oudere tracks, ik zou het ook kunnen uitstellen permaand zo heb je toch wat oudere tracks die je bijv 4 maanden later pas plaatst...

Over de effecten, ja bedankt.. Wil niet alleen maar een Flanger erin hebben, niks is ook zo saai dus ik wissel mar af tussen echo/roll/phaser/flanger :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 11:37 

Hardtraxxer

MikezDJ schreef:
Dit is nog eens hulp geven! :) Bedankt voor dit verhaal hier ga ik zeker wat mee doen! Maar over dat oudere nummers bijvoegen moet ik nog denken... Alle nummers die ik mooi vind passen al amper in een uur (1,5) Laat staan met nog meer oudere tracks, ik zou het ook kunnen uitstellen per maand zo heb je toch wat oudere tracks die je bijv 4 maanden later pas plaatst...

Ik denk idd dat dat laatste een beter idee is, ik pik zelf eigenlijk ook niet vaak setjes op waarin ik alleen maar nieuwe tracks zie staan. Om een beetje feedback op deze site te kunnen ontvangen en te zorgen dat mensen je set meepikken is het echt wel het beste om oude(re) tracks erin te doen. Goed om te horen dat je er wat aan hebt gehad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 14:43 

Hardtraxxer

Daan- schreef:
MikezDJ schreef:
Dit is nog eens hulp geven! :) Bedankt voor dit verhaal hier ga ik zeker wat mee doen! Maar over dat oudere nummers bijvoegen moet ik nog denken... Alle nummers die ik mooi vind passen al amper in een uur (1,5) Laat staan met nog meer oudere tracks, ik zou het ook kunnen uitstellen per maand zo heb je toch wat oudere tracks die je bijv 4 maanden later pas plaatst...

Ik denk idd dat dat laatste een beter idee is, ik pik zelf eigenlijk ook niet vaak setjes op waarin ik alleen maar nieuwe tracks zie staan. Om een beetje feedback op deze site te kunnen ontvangen en te zorgen dat mensen je set meepikken is het echt wel het beste om oude(re) tracks erin te doen. Goed om te horen dat je er wat aan hebt gehad :)

Heb nu ruim 90 luisteraars per maand... Zouden dit er dan zoveel meer worden met oudere nrs?

Ga het proberen, hoop over n maand weer van je te horen :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle