Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 20:08 

Hardtraxxer

Mikez Live Mix - December 2013:

Tracklist:
00 Intro
01 A-Lusion & Unifite - Sound of Pryme (Official Pryme Anthem 2011)
02 Audiotricz - Reborn
03 Bass Modulators & Playboyz - The Drop
04 Code Black - Give You Up
05 Second Identity - Atlantis
06 In-Phase - Here We Go
07 Scope DJ - A New Beginning (Rebirth Anthem 2013)
08 Da Tweekaz - Become (Wasted Penguinz Remix)
09 Digital Punk And Profyler - Rock The Party (Waverider Remix)
10 D-Block And S-Te-Fan - Next Level
11 Drone - Mechanical
12 Tartaros - Takin' Shots
13 Hard Driver - Take Me Higher
14 Jack Of Sound - Machine
15 Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix)
16 Zatox - Winter
17 Donkey Rollers - The Million Gods
18 Clockartz - Fire In The Hole
19 Hard Driver - The Cold Angel (Frequencerz Remix)
20 Wild Motherfuckers - Natural Born Raver

Zo goed mogelijk naar t advies om wat oudere nummers te gebruiken, vind t nog best moeilijk met al die nieuwe... Maar hier issie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 22:25 

Hardtraxxer

Begrijp dat ik nog verder terug in de tijd moet met nummers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 12:34 

Hardtraxx Veteran

Ik zou je titel al veranderen. Er staat December 2013, iedereen denkt dan dat het een soort mixje is van alle uitgebrachte tracks van december 2013. Dat is niet heel interessant want er zijn wel meerdere mensen die dit soort setjes maken. Aangezien je wat oudere tracks er in hebt gedaan dekt de titel de set niet.

Verder is het best een leuk eurofisch lijstje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 13:20 

Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:
Ik zou je titel al veranderen. Er staat December 2013, iedereen denkt dan dat het een soort mixje is van alle uitgebrachte tracks van december 2013.

Leonidas schreef:
Aangezien je wat oudere tracks er in hebt gedaan dekt de titel de set niet.

Lol wat is dit voor onzin xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 13:36 

Hardtraxx Veteran

Hoezo onzin? Als ik December 2013 zie staan als titel ga ik er van uit dat er tracks van december 2013 in staan. Als jij een titel ziet met 2005, ga je er toch ook van uit dat de tracks uit 2005 komen en niet uit 2013?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 13:49 

Hardtraxx Veteran

Dus in de hardstyle top 40 - december 2013 mogen dan ook alleen tracks uit december 2013 staan volgens jou?
Slaat toch helemaal nergens op wat je zegt man xd

Leonidas schreef:
Iedereen denkt dan dat het een soort mixje is van alle uitgebrachte tracks van december 2013.
Hier gaat t mij om, ik denk dat jij juist 1 van de weinigen bent die er zo over denkt ;)

Als hij deze gewoon in december 2013 heeft opgenomen, dan mag hij m toch zo noemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 15:13 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Dus in de hardstyle top 40 - december 2013 mogen dan ook alleen tracks uit december 2013 staan volgens jou?

Nee maar als je het zo noemt lijkt het er op alsof het merendeel van december 2013 is, terwijl dat niet per se zo hoeft te zijn. Ik weet zeker dat als je elke maand een setje maakt en het als een soort podcast presenteert in de titel, je meer reacties hier zult krijgen dan als je het gewoon naar die maand noemt. DJ Naam - Feel The Music 1 wekt niet de indruk dat het alleen over Januari gaat terwijl DJ Naam - Januari 2013 dat wel doet. Nogmaals het hoeft helemaal niet zo te zijn dat je alleen maar tracks van Januari pakt, maar als je het een andere titel geeft wekt het hier meer interesse.

hardstyle/duruz-audacious-bassment-sessions-november-2013-t40544.html
hardstyle/the-inside-man-november-podcast-2013-t40416.html
hardstyle/dj-sm-hardstyle-remix-november-2013-t40182.html
hardstyle/infader-raw-hardstyle-mix-end-of-2013-t40127.html
hardstyle/rough-nation-rough-charts-of-october-13-t39888.html

Allemaal met een maand er in en met het overgrote deel tracks van de afgelopen tijd.

pecola-tje schreef:
Leonidas schreef:
Iedereen denkt dan dat het een soort mixje is van alle uitgebrachte tracks van december 2013.
Hier gaat t mij om, ik denk dat jij juist 1 van de weinigen bent die er zo over denkt ;)
Hoezo?

pecola-tje schreef:
Als hij deze gewoon in december 2013 heeft opgenomen, dan mag hij m toch zo noemen?
Tuurlijk, niks mis mee. Maar als je het een titel geeft en erachter zet dat ie in december is opgenomen trekt dat meer potentiƫle luisteraars dan als je het alleen december noemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 16:57 

Hardtraxxer

Meerendeel december ja, maar gewoon de editie van december. Ik zal in januari beginnen met EP 1 2013 oke?

Verder nog oordelen aub? :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle