Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 09:06 

Hardtraxx Addict

Maximumraver - Project N50 2013 DJ Contest Demo

[zippy]http://www35.zippyshare.com/v/90858936/file.html[/zippy]
LSDB: http://l5d.nl/sn21de9

Mijn set voor de contest, spreekt voor zich :P

Tracklist:

01. De Jeugd Van Tegenwoordig - De Formule (Mightyfools Ghetto Remix)
02. Geck-e - Technoir
03. The KGB's - Punk Cake (Antonio & Cristiano Remix)
04. Cherrymoon Traxx - Acid Dream (The Prophet Remix)
05. Josh & Wesz pres. Chickz On Fire - Smokin'
06. Dutch Master - Get Up
07. Cellrock - Get Up!
08. TNT aka Technoboy 'N Tuneboy - First Match 2011 (Original Mix & Geck-o Remix)
09. Vazard - Jiggy
10. Wavolizer - Quietly (DJ Thera Remix)
11. Phuture Noize - Firepower
12. Adaro - Haunter Of The Dark
13. Prefix & Density - Locked Up
14. Art Of Fighters - Track 4
15. Degos & Re-Done - Dancing
16. Geck-o - Smasher (Delete Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 11:47 

Hardtraxx Veteran

Dat ziet er lekker uit !
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 15:46 

Hardtraxxer

wat een geniale set is dit!
Ben hem momenteel aan het luisteren en begin hem steeds leuker te vinden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 17:27 

Hardtraxx Addict

Dankje allebei! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 20:58 

Hardtraxx Veteran

Vette lijst! Vooral t/m 8 heel dik, daarna ook wel dik, maar veel te hard voor een contest demo imo. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 22:08 

Hardtraxx Addict

Dankje! :) Ik zag nergens staan dat ie gefocusd moet zijn op je evt line-up plek voor deze ronde vandaar :P ik zou me mocht ik in de volgende ronde komen wel meer focussen op wat past bij de 2de plaats in de line-up :) bij deze wou ik wat opvallen haha :P verder is het einde wel erg hard ja, ben ik met je eens, dat was ook de grootst twijfel die ik had qua kans maken :P we zien het vanzelf ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 23:36 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Er wordt onder andere gelet op stijl, techniek, originaliteit, stageperformance en passendheid in de line-up (plek 2)

Deze quote is dan wel meer gericht op de finale (de laatste 6 deelnemers) die plaats vind in Lemmer. De jury let daar dus op bovengenoemde criteria.

Toch vind ik dat je bij zo'n voorronde ook een soort set moet maken die aan de bovenstaande criteria voldoet (stageperformance dan niet :P ). Dit omdat het eigenlijk wel logisch is dat je moet beginnen als dj contest winnaar. Dat je nu geen opener bent maar plek 2 krijgt is alleen maar beter en leuker, maar dan nog ga je op die spot geen Delete tracks draaien denk ik :P . Het is natuurlijk helemaal je eigen keus, en ik kan het zelf ook niet altijd laten, ik zeg nu gewoon hoe ik er over denk :P . Nu heb je geluk dat de line-up die er staat ook niet echt soft is, vandaar ook dat mijn demo ook niet uit alleen maar mainstream hitjes bestaat.

Ik heb m'n punt gemaakt, veel succes met de contest :) . Lijstje is verder echt wel lekker hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 00:15 

Hardtraxx Addict

Ben ik verder wel met je eens ook :P En nee op een 2de plaats Delete tracks draaien, nee :P
Maar dankje! :D En jij ook succes, had je tracklist ook bekeken en ziet er erg fijn uit! :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle