Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize - Music Overdose #3
http://www43.zippyshare.com/v/9862996/file.html

Op het eind ging het net iets minder, voor de rest zeer tevreden met deze set ^^

Tracklist:
01. The KGB’s – The Disco Fan (Zatox Remix)
02. Geck-O – Don’t You Lose It (Wooze Mix)
03. Bioweapon – Maximizer
04. D-Block & S-Te-Fan – Stronger
05. Wildstylez – Pleasure
06. Zany & Noisecontrollers – Delomelancum
07. Max Enforcer – Gold (Bioweapon Remix)
08. Zatox – Ear Fucking
09. DJ Ezteq – Fuck You Up
10. Degos & Re-Done – 2 Tha Bassline
11. Noisecontrollers – Bassleader Anthem
12. Alphaverb & Pau DJ – Hands Up (Anti Climax Mix)
13. Frequencerz – Driver
14. ZTX & Kingsman – Smokin N Pourin (Zatox Remix)
15. Sasha F – Hardstyle Matters
16. B-Front & Slim Shore – Chemical
17. Digtal Punk & Profyler – Antother World
18. DJ Thera – The Test 2.0 (Crypsis Remix)
19. Shadowlands Terrorists – Shadowlands Anthem (Zany & Vince’s Zoveelste Remix)

ENJOY!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

06. Zany & Noisecontrollers – Delomelancum

Vett!!! Neem m weer mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 21:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zulle we die eens ff meepakke dan :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

15. Sasha F – Hardstyle Matters
16. B-Front & Slim Shore – Chemical
17. Digtal Punk & Profyler – Antother World
18. DJ Thera – The Test 2.0 (Crypsis Remix)
19. Shadowlands Terrorists – Shadowlands Anthem (Zany & Vince’s Zoveelste Remix)

dit zijn echt vette track :thumbsup: ....voor de rest niet zoveel bijzonders maar neem hem toch mee om ff het mixwerk te luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

donkeyrollers schreef:
15. Sasha F – Hardstyle Matters
16. B-Front & Slim Shore – Chemical
17. Digtal Punk & Profyler – Antother World
18. DJ Thera – The Test 2.0 (Crypsis Remix)
19. Shadowlands Terrorists – Shadowlands Anthem (Zany & Vince’s Zoveelste Remix)

dit zijn echt vette track :thumbsup: ....voor de rest niet zoveel bijzonders maar neem hem toch mee om ff het mixwerk te luisteren


Bij dat stuk ging het net even iets minder helaas. Ligt allemaal net niet 100% gelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
donkeyrollers schreef:
15. Sasha F – Hardstyle Matters
16. B-Front & Slim Shore – Chemical
17. Digtal Punk & Profyler – Antother World
18. DJ Thera – The Test 2.0 (Crypsis Remix)
19. Shadowlands Terrorists – Shadowlands Anthem (Zany & Vince’s Zoveelste Remix)

dit zijn echt vette track :thumbsup: ....voor de rest niet zoveel bijzonders maar neem hem toch mee om ff het mixwerk te luisteren


Bij dat stuk ging het net even iets minder helaas. Ligt allemaal net niet 100% gelijk :P

aha ok:p...ik heb hem geluisterd en kvind idd dat ze daar niet helemaal gelijk lopen...maar alsnog leuk mix :thumbup: ...ik ga zeker je volgende luisteren....en waar mix je mee eigenlijk??
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

donkeyrollers schreef:
Bij dat stuk ging het net even iets minder helaas. Ligt allemaal net niet 100% gelijk :P

aha ok:p...ik heb hem geluisterd en kvind idd dat ze daar niet helemaal gelijk lopen...maar alsnog leuk mix :thumbup: ...ik ga zeker je volgende luisteren....en waar mix je mee eigenlijk??[/quote]

Thuis met VDJ :$ Draai soms bij een maat met een console, en laatst voor het eerst met echte cd spelers en een mixer gedraaid wat ik echt super vet vond. Ben van plan dit vaker te gaan doen (@ Seneeq) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
donkeyrollers schreef:
Bij dat stuk ging het net even iets minder helaas. Ligt allemaal net niet 100% gelijk :P

aha ok:p...ik heb hem geluisterd en kvind idd dat ze daar niet helemaal gelijk lopen...maar alsnog leuk mix :thumbup: ...ik ga zeker je volgende luisteren....en waar mix je mee eigenlijk??


Thuis met VDJ :$ Draai soms bij een maat met een console, en laatst voor het eerst met echte cd spelers en een mixer gedraaid wat ik echt super vet vond. Ben van plan dit vaker te gaan doen (@ Seneeq) :P[/quote]

haha ok vetvet:p...ik heb ook geak thuis staan:D...wou je keer smen mix opnemen ofzo??
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

donkeyrollers schreef:

haha ok vetvet:p...ik heb ook geak thuis staan:D...wou je keer smen mix opnemen ofzo??


Ben van plan binnekort iets met Seneeq op te nemen. Moet eerst nog wat oefenen maar het gaat al best aardig. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
donkeyrollers schreef:

haha ok vetvet:p...ik heb ook geak thuis staan:D...wou je keer smen mix opnemen ofzo??


Ben van plan binnekort iets met Seneeq op te nemen. Moet eerst nog wat oefenen maar het gaat al best aardig. ^^

ok beterbeter:)...ik mix nu denk ik anderhalf jaar met gear maar ik heb nog geen opname kabel..dus kheb nog niks op kunnen nemen en omdat dat nou telkens bij andere mensen te doen:P...maar mis keer wat samen opnemen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 18:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

lekker maxi
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

donkeyrollers schreef:
ok beterbeter:)...ik mix nu denk ik anderhalf jaar met gear maar ik heb nog geen opname kabel..dus kheb nog niks op kunnen nemen en omdat dat nou telkens bij andere mensen te doen:P...maar mis keer wat samen opnemen??


Waar woon je? Als je dan een opname kabel hebt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
donkeyrollers schreef:
ok beterbeter:)...ik mix nu denk ik anderhalf jaar met gear maar ik heb nog geen opname kabel..dus kheb nog niks op kunnen nemen en omdat dat nou telkens bij andere mensen te doen:P...maar mis keer wat samen opnemen??


Waar woon je? Als je dan een opname kabel hebt :P

hahaha ik woon in deventer(overjissel):P...ja ik ga binnenkort kopen zodat ik paar setjes kan plaatsen:P...kheb al veel TL klaarliggen:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

donkeyrollers schreef:
hahaha ik woon in deventer(overjissel):P...ja ik ga binnenkort kopen zodat ik paar setjes kan plaatsen:P...kheb al veel TL klaarliggen:P


Haha ik heb in Diepenveen gewoond toen ik jaar of 5 was, tot m'n 10de ongeveer. Maar is een beetje ver voor mij. Woon nu in een dorpje langs Eindhoven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 22:58 
 

lekker setje, maar zoals je zelf al zei, het mixwerk is op het einde niet egt lekker, vooral qua beatmatching

:thumbup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle