Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 17:28 

Hardtraxxer

Tracklist:

1. Noisecontrollers ft. Sebastian Ingrosso, Tommy Trash & John Martin - Feel so Reloaded (Mashup Jack)
2. Mashup Jack - ID (Defqon Material Mashup)
3. Skrillex & Wolfgang Gartner vs. Noisecontrollers - E=The Devils Den (Mashup Jack)
4. Wildstylez vs. Angus & Julia Stone - Timeless For You (Mashup Jack)
5. Zatox & Zany vs ID - Oldskool Mashup ID
6. Zazafront & Sjaak of Sound ft Feestmc Peerke - Big Fat Bass Record
7. Zatox vs ID - Check Out The Drop Mashup ID
8. 2 Best Enemies Vs Florence and The Machine – Spectrum Phases (Mashup Jack)
9. ID (Wolf of Wall Street Chest Beat Mashup)
10. Zany & Ran-D ft. Nikkita vs Frequencerz - Revolution of Torture (Mashup Jack)
11. Chain Reaction vs Cherrymoon Traxx – The Acid Breaking Dream (Mashup Jack)
12. Alpha² & Jack of Sound vs DJ Zany Ft. MC DV8 - Das Weite Wilde Gullie Bas Land (Mashup Jack)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 18:33 

Hardtraxx Elite

Wat ongelofelijk creatief is deze man!! :worship:
Stuk voor stuk superette mash-ups!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 18:43 

Hardtraxx Veteran

Echt een geweldige act blijft dit! Elke keer weer wat leuke originele mashups en opzetjes. Onvoorspelbaar en zit super strak in elkaar.

Super vet!

Edit: dat tweede nummer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 19:20 

Donateur

MC = :')

http://www20.zippyshare.com/v/BYpPRp8P/file.html

Toch vind ik het wat te simpel zo; een-lijstje-in-de-studio-geproduceerde-nummertjes-afspelen-en-met-je-armen-in-de-lucht-staan-zwaaien-en-selfies-maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 02:00 

Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:

Toch vind ik het wat te simpel zo; een-lijstje-in-de-studio-geproduceerde-nummertjes-afspelen-en-met-je-armen-in-de-lucht-staan-zwaaien-en-selfies-maken.

9/10 live acts zijn tegenwoordig zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 02:06 

Hardtraxxer

dylanleijten schreef:
hoebedoelje schreef:

9/10 live acts zijn tegenwoordig zo

Toch vind ik dit dan veel meer hebben! Het blijft gewoon orgineel, een complete set mashups. De ene natuurlijk beter dan de ander, maar toch, er zitten wel echte pareltjes tussen. Die Defqon Material Mashup megavet gedaan, Spectrum Phases, echt meters kippenvel :loving: , en dan die Wolf of Wall Street Mashup, ook heel erg vet ^^ Dat nummer wat erin gebruikt wordt ken ik ook zeker ergens van, maar ik kan er maar niet op komen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 03:23 

Kraak... Piep...

Het is leuk gemaakt alle mash ups. Het is waar jack ook eerst om bekend stond. Maar ik moet zeggen dat het me toch wat tegenviel dit setje toen op Defqon, alsnog beter dan Brennan, dat wel. Zal naar mijn inziens aan de platenkeuze liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 11:11 

Hardtraxx Veteran

Dat tweede nummer alleen al gaat meer werk in zitten dan de gemiddelde Radical liveset lijkt me, dus vind het commentaar een beetje onzinnig.

Het hele "live" principe ansich is al vaak genoeg bediscussieert, maar vind dit nou echt een act die alleen al om z'n originaliteit en kwaliteit geprezen moet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 00:30 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 00:43 

Hardtraxxer

Spectrum Phases is zó goed dat ik bij het horen van het origineel me altijd afvraag waar de vocals zijn gebleven.. wat een prachtig nummer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 12:17 

Hardtraxx Addict

Wow... :loving:

Die tweede track.. heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 13:10 

Hardtraxx Veteran

Was ook heel vet! Vind de meeste mashups heel vet, met name Spectrum Phases en Son Of Revolution. Enige mindere vond ik die met Timeless, dat is juist een plaat die zonder vocalen heel tof is. Maar goed, petje af voor wat hij in elkaar weet te weven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 13:30 

Hardtraxx Veteran

ShadowLX schreef:
en dan die Wolf of Wall Street Mashup, ook heel erg vet ^^ Dat nummer wat erin gebruikt wordt ken ik ook zeker ergens van, maar ik kan er maar niet op komen..

Schaam u :P Showtek - Colors of the Harder Styles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 15:40 

Hardtraxxer

Godverdomme! Wat is die 2e mashup gruwelijk lekker.. wat een bak energie zeg! :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 16:23 

Hardtraxx Veteran

The Acid Breaking Dream is leuk gedaan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 17:31 

Hardtraxx Elite

Die 2de track haha, The Rohirrim thema liedje van Lotr! Supere mooie soundtrack heeft lotr natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 17:42 

Noisecontrollers ft. Sebastian Ingrosso, Tommy Trash & John Martin - Feel so Reloaded (Mashup Jack) :loving: :loving: :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 18:26 

Hardtraxx Addict

Super origineel en het zit allemaal heel goed in elkaar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 19:07 

Hardtraxx Veteran

Die 2e plaat vind ik eigenlijk best slordig klinken en heel eentonig :( Met een kick die er niet echt uit knalt.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle