Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 17:42 
 
Artiest

De eerste guestmix voor Call It Early Hardstyle is een feit. Een Sigma Records tribute door 2 Brothers Of Hardstyle die onder andere bestaat uit Jimmy The Sound.



01.Jimmy The Sound - Bowgenpia (Delfromad MashUp)
02.D Code - Drum Code
03.Kam - Tarantula
04.Jts - Modulo (One Vrs)
05.Junk Fluid - Came With Me
06.Autokriminal- Express K
07.Generation Zero - Rock Da House
08.2 Brothers Of Hardstyle - Cozmik Kick
09.2 brothers Of Hardstyle - I Love This Record
10.Exit 5 - Running In The Music (Alma Divina Edit)

Socials:
http://www.facebook.com/DjManiNL
http://www.facebook.com/2brothersofhardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 17:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwah. Leuk idee, maar ik luister liever naar je eigen mixjes ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 20:52 
 
Artiest

dave schreef:


Niet zo gek toch? :P :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 20:53 
 
Artiest

The Skribbler schreef:
Mwah. Leuk idee, maar ik luister liever naar je eigen mixjes ;)


Er waren meerdere redenen waarom dit een goed idee was/is. 1 ervan kwam je toenstraks achter in de groepsapp ^^ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 08:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Mani schreef:
The Skribbler schreef:
Mwah. Leuk idee, maar ik luister liever naar je eigen mixjes ;)


Er waren meerdere redenen waarom dit een goed idee was/is. 1 ervan kwam je toenstraks achter in de groepsapp ^^ :)

Ik snapte het inderdaad al wel, maar dan nog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 12:55 
 
Artiest

Ben er ook nog niet uit of dit een vaker voorkomend iets wordt. :whistle:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle