Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 19:37 

Hardtraxx Veteran

DJ Mani schreef:
ff geduld nog :whistle: ..

Ik heb d'r potverdikkie zoveel zin in steeds om een set te bouwen dat ik erover zit te denken het maar 2 keer per maand te gaan doen.

Al vind ik zelf dat het wel erg kort is om een beetje respons en plays te genereren in 2 weken :$ . Daar ben ik gewoon nog te onbekend voor.

Ik zou het op gevoel doen, twee weken vind ik zelf vrij kort.

Als je een setje goed vind luister je die vaker en heb je minder snel behoefte aan een nieuw setje en visa versa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 21:04 

Artiest

Ja precies.

Voorlopig ben ik erg positief verrast over hoe de eerste 2 edities ontvangen worden.

Zo ontzettend blij mee :loving: :loving: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 23:38 

Hardtraxx Addict

DJ Mani schreef:
Ja precies.

Voorlopig ben ik erg positief verrast over hoe de eerste 2 edities ontvangen worden.

Zo ontzettend blij mee :loving: :loving: :yay:

Zou het idd mooi bij eens per maand houden zodat het iets blijft om naar uit te kijken. ^^

En je kunt natuurlijk vaker setjes bouwen, maar alleen de beste eens per maand te releasen. Je hobby hoeft niet beperkt te worden door marketing. :P

Oh, en je zou hem voortaan ook zelf kunnen posten op /r/hardstyle. Daar zitten 8500 mensen die wel wat meer in aanraking mogen komen met die goeie ouwe hardstyle. Maar als jij het niet doet, doe ik het wel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 00:03 

Artiest

Oh maar ik heb episode 3 en 4 al af hoor hehe :innocent: ..

goeie tip! Thanks :beer:

jij krijgt bier van me.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle