Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 16:17 

Hardtraxx Veteran

Download MANDY Live at Mega Bass, The Oh! Ostend:

Tracklist:
1. Aeros - Savage
2. Concept Art - Ready to Rumble
3. Proto Bytez - Let Go
4. Omegatypez & The Vision - Calling
5. MANDY - Reset your Mindset
6. Psyko Punkz - Drunken Masta
7. D-Block & S-te-fan - Takin' Off (2014 Edit)
8. The Prodigy - Omen (The Anarchist Bootleg)
9. The Prophet & The Anarchist - Dark Matter (Ground Zero 2014 Anthem)
10. Phuture Noize - Sound of Goodbye
11. B-Front - Undiscovered
12. Requiem - Killa Hilla
13. Warface - Killer Itch (2014 Edit)
14. E-force & Frequencerz - Men Of Steel
15. Unresolved - Gangsta
16. Kronos & Drone - Game Over
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 16:21 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het wel heel erg tof dat ze Calling draait. Als ik thuis ben ga ik hem luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 16:22 

tussen 2 en 3 zit Proto Bytez - Let Go
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 16:29 

Bierkoning

Paultheone schreef:
Ik vind het wel heel erg tof dat ze Calling draait. Als ik thuis ben ga ik hem luisteren

Leuk plaatje maar niet op 180 BPM, man man.

Verder ff doorheen geskipt maar werkelijk elke overgang is hetzelfde (climax > intro) en vaak hoor je niet eens dat er gemixt wordt. Hoorde hem er ook nog een keer naast liggen en verkeerde timing en ik heb nog niet eens elke overgang geluisterd. Hier zou ik niet vrolijk van worden op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 16:34 

En vanaf hieronder gewoon lekker on-topic, en de gebruikelijke discussie mag toch echt achterwege gelaten worden. Gewoon discussiƫren over de set, niets meer en niets minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 16:36 

Donateur

Pommer schreef:
Paultheone schreef:

Verder ff doorheen geskipt maar werkelijk elke overgang is hetzelfde (climax > intro) en vaak hoor je niet eens dat er gemixt wordt. Hoorde hem er ook nog een keer naast liggen en verkeerde timing en ik heb nog niet eens elke overgang geluisterd. Hier zou ik niet vrolijk van worden op een feest.

37:40

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 16:39 

Bierkoning

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Paultheone schreef:

37:40

:/

Ja die bedoelde ik met timing haha. Toch bijzonder, je hoeft hem alleen maar op de eerste kick van die 2e climax in te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 16:57 

Donateur

Je hoeft het alleen maar een keertje te oefenen, maar goed tis maar een boeking waar je geld voor krijgt dus fuckit lekker op de bonnefooi holladiejeej
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 16:58 

Hardtraxx Veteran

Hahahaha godverdomme wat een talent die Mandy.. :/

Ik was heel even van plan om een ouderwetse Gangsterdwerg-review te gaan schrijven, overgang per overgang. Maar denk niet dat het in dit geval nodig is. Boodschap lijkt me helder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 17:22 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:

Dat is ook precies wat ze gedaan heeft, alleen is het zo'n climax waar je net 1 stapje eerder dan de eerste kick moet inzetten. ;)

Qua mixwerk is het wel ok op die ene fout na. Echt speciaal is het niet maar goed dat zijn de meeste dj sets niet :)

Is dus niet waar. De mix is 2 beats te laat afgelopen. Gevalletje "ik heb geen idee wtf ik aan het doen ben" dus. Echt serieus, hoe kan je een plaat 2 beats te laat incue-en? Dan heb je echt gene flauw idee meer hoor.
Als ze hem 1 beat te laat had gecue-d was het al slecht geweest, die 'late' kick is natuurlijk niet de eerste kick van de maat. Maar 2 beats slaat gewoon alles.
Komt nog bij dat je het eigenlijk niet eens een mix mag noemen, platen zijn slechts gedurende 2 seconden door elkaar te horen. Schande dat dit als artiest wordt gepresenteerd. Het kan helemaal niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 17:51 

Donateur

1234 5678

Repeat
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 18:03 

Hardtraxx Crew

Een (ouder) plaatje waarbij ze het BPM gelijk moet leggen zit er dus ook niet in..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 18:46 

Hardtraxx Veteran

Niks op aan te merken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 23:06 

Hardtraxx Addict

Jezus waar mensen zich wel niet druk over kunnen maken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 23:58 

Hardtraxxer

Ik ben echt geen expert in het precies luisteren van mixen, maar dit is wel heel abrupt werkelijk iedere overgang en wtf is er met dat BPM aan de hand?

En ja, als het goed was geweest had ik ook gezegd, maar dit is echt heel matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 01:11 

Kraak... Piep...

Het is heel standaard en een hoog BPM, maar wel een beetje hypocriet dat iedereen er op eens nu goed op gaat letten want werkelijk 3/4 van alle sets worden op deze manier gemixt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 09:39 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Niks op aan te merken
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 09:57 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Het is heel standaard en een hoog BPM, maar wel een beetje hypocriet dat iedereen er op eens nu goed op gaat letten want werkelijk 3/4 van alle sets worden op deze manier gemixt.

Een beetje overgang moet toch wel lukken lijkt me? Al is het maar een paar keer. Je hoort nergens dat er een andere plaat aan zit te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 11:40 

Donateur

Qre8ive schreef:
Ga je dit nu overal posten, want volgens mij doet 95% van de hardstyle artiesten op feesten dit? :)

Ik post onder elke set wat ik kut vind ja. Misschien heeft er nog eens iemand wat aan. Hoe vaak geef jij eigenlijk kritiek op setjes?

Broken Balance schreef:

Ik begin het zowel live als thuis behoorlijk vervelend te vinden anders. Mag best gezegd worden. De aanname dat omdat eigen platen leeg genoeg zijn om ze behoorlijk te kunnen pitchen dat bij alle andere platen ook kan is lachwekkend. Je hoort toch als DJ dat dat niet bij iedere plaat kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 14:16 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik post onder elke set wat ik kut vind ja. Misschien heeft er nog eens iemand wat aan. Hoe vaak geef jij eigenlijk kritiek op setjes?

Bijna nooit, want setjes van de meeste thuis djs boeien me niet en kritiek op bekendere artiesten heeft via een forum toch geen nut :)

Beetje offtopic, maar heel veel mixjes die door amateurs gemaakt zijn en op dit forum komen vind ik vaak boeiender dan veel livesets, meesten proberen er juist wat bijzonders van te maken omdat ze het van hun mixwerk en trackkeuze moeten hebben ipv eigen producties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 14:23 

Donateur

Ja, en geen kut kwaliteit + MC's, maar goed.

Thuis DJs boeien me niet en kritiek op bekende artiesten hoeft niet want het helpt allemaal toch niet. Dus of iedereen alsjeblieft op wil houden met kritiek op setjes geven van bekende artiesten want dat heeft toch geen nut. Oh en thuis DJ's liefste ook geen setjes posten want die boeien me niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 16:06 

Donateur

Qre8ive schreef:
Ga je dit nu overal posten, want volgens mij doet 95% van de hardstyle artiesten op feesten dit? :

Nee, je draait het om. Er wordt terecht kritiek gegeven en jij vraagt je af of dat overal gepost gaat worden. Ik geef je daar een antwoord op, terwijl het eigenlijk al nergens op slaat want het probleem is nu juist dat 95% van de artiesten dit doet, en dat is het al jaren trouwens. Bovendien is het bij lange na niet het enige gebrek maar goed als je hem niet luistert (of luister je deze wel, valt deze onder de categorie thuis DJ's?) kun je daar ook niet over oordelen imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 16:07 

Pommer schreef:
Ja die bedoelde ik met timing haha. Toch bijzonder, je hoeft hem alleen maar op de eerste kick van die 2e climax in te zetten.

Voor straf een Josh & Wesz tribute in elkaar laten draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 16:19 

Hardtraxx Veteran

Moest gelijk hier aan denken:

Qre8ive schreef:
kevin-field schreef:
Vind zowel de setjes van 90% van de hardstyle scene veel te voorspelbaar.

Zo klopt ie meer

Dat gezegd hebbende, hoe kan je dan ook nog eens stellen dat de setjes van thuis DJ's (vaak) niet interessant zijn (je niet boeien)? Dat is een vrij generaliserende instelling als ik dat zo mag stellen, zeker om de redenen die Rickzel aanhaalt.

Qre8ive schreef:
vraag dan gewoon niet hoevaak ik kritiek lever.

Er komt inderdaad zelden een geheel subjectieve post vanuit jouw kant. Het lijkt, zoals ik het zie, alsof je jezelf min of meer aan het pushen om alles zo objectief mogelijk te bekijken, maar daarbij wel om artiesten (vaak) in een zo positief mogelijk daglicht te zetten. Prima natuurlijk, ieder zijn ding...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 16:47 

Mandy mixt meestal op een iets hoger BPM dacht ik. Eigenlijk niet z'n probleem mee alleen bij sommige plaatjes klinkt het niet minder en bij andere is het juist wel weer leuk.

TL is best aardig, ook leuk om Dark Matter weer eens te horen ^^
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle