Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 19:25 
 
Hardtraxx Veteran

Main Concern @ Focus - The Lost City Re-Run :
[zippy]http://www68.zippyshare.com/v/99664473/file.html[/zippy]

Tracklist:
01. Digital Abuse - Drum Machine
02. Killaheadz - Fix Your Speakerz (Delete Remix)
03. Phrantic - Road Warrior
04. Zany Meets The Beholder - Do You Want Heavy
05. Radiance ft. Tekgnosis - Paradox
06. Main Concern - The Rush
07. Dark Pact - Abyss
08. Vazard - Complete Destruction
09. Main Concern - Time Has Come
10. D-Verze - The Cycle
11. Main Concern - Gravity
12. Freakshow - Innocent Blood
13. Delete - Mutants
14. Warface & Sasha F - Bring it to them RAW
15. Vazard - Misbegotten
16. Main Concern - Dark Universe

Citaat:
Wanna beat the sunday boredom? See if this helps!

We made a re-run of our set from FOCUS last friday. Sadly you'll have to wait a bit longer until you get to hear "D-Verze - Power of Change" in HQ. But we replaced it with a equally epic track, check it out!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 17:29 
 
Hardtraxxer

Jaaaaaa :bomb:
dikke set was dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 19:05 
 

Overgangen klinken niet allemaal even lekker, maar deze tracklist vind ik echt perfect :thumbsup:

D-Verze - The Cycle :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf gebeurd er rond 17 min? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 20:24 
 

tomac schreef:
Wtf gebeurd er rond 17 min? :/


Klinkt niet lekker nee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 23:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Wtf gebeurd er rond 17 min? :/

Ik zat al te zoeken naar ergens een tab waar iets werd afgespeeld. Maar dat was gewoon dramatisch gemixt dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 15:14 
 
Hardtraxxer

Citaat:
So apparentely an error occured in our re-run, so sorry that we didn't notice this until now! But here is the proper version: http://www58.zippyshare.com/v/5101987/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 20:32 
 
Hardtraxxer

Waardeloos was dit.. Al helemaal als 2e set van de avond :/ Je merkte echt dat niemand wist wat ie er mee aan moest.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 20:57 
 
Hardtraxxer

M-bition schreef:
Waardeloos was dit.. Al helemaal als 2e set van de avond :/ Je merkte echt dat niemand wist wat ie er mee aan moest.. :thumbdown:

Dat moet je de organisatie kwalijk nemen.. Als organisatie mag ik hopen dat je eerst je huiswerk doet voordat je een artiest boekt, Main Concern heeft gewoon goed zijn ding gedaan :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 11:29 
 
Hardtraxx Veteran

Sensive schreef:
M-bition schreef:
Waardeloos was dit.. Al helemaal als 2e set van de avond :/ Je merkte echt dat niemand wist wat ie er mee aan moest.. :thumbdown:

Dat moet je de organisatie kwalijk nemen.. Als organisatie mag ik hopen dat je eerst je huiswerk doet voordat je een artiest boekt, Main Concern heeft gewoon goed zijn ding gedaan :bomb:

Main Concern gaat ook over alles heen. Elke artiest die erna stond kon gewoon niet. maarja wat verwacht je dan.. dat Main Concern niet hun eigen stijl draaien? :P Ik was erbij en het ging kneiters hard. beter hadden ze de FOCUS op Main Concern gelegd haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

Je kan je als artiest ook aanpassen het moment van de avond
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

Tot op zekere hoogte ja, maar je verwacht toch niet dat Main Concern mainstream gaat draaien, of wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 12:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

M-bition schreef:
Waardeloos was dit.. Al helemaal als 2e set van de avond :/ Je merkte echt dat niemand wist wat ie er mee aan moest.. :thumbdown:


Weet niet waar jij stond dan, maar volgens mij ging het prima los! Daarnaast hadden ze ook te horen gekregen dat ze gewoon moesten doen waar ze goed in waren, dan krijg je dus zo'n set :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere tl. Gaat mee voor de verzameling! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 11:53 
 
Hardtraxx Newbie

Heeft iemand nog deze set??
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CCflow schreef:
Heeft iemand nog deze set??


Zou ik ook wel willen. Wat een gruwelijk lijst. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
CCflow schreef:
Heeft iemand nog deze set??


Zou ik ook wel willen. Wat een gruwelijk lijst. :loving:


Dit wil ik ook wel eens proberen, dank voor de bump
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle