Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 19:05 
 
Artiest

Magic Invites – 10 Years THERACORDS Warm Up by Geck-o

https://youtu.be/wP2CI-rMqfk

Event op Hardtraxx: feesten/magic-invites-10-years-theracords-13-10-2018-de-vasim-nijmegen-t63831.html

Tracklist:
01. T.C.C. - That Acid Tho
02. Geck-o - Got To Have Bingo! (Mashup)
03. Geck-o - Dancing Machine
04. Thilo & Evanti - Because We Can (Geck-o Remix)
05. Geck-o - Destructor (Unreleased 2010)
06. Geck-o - Drop Back (Unreleased Version)
07. Geck-o - Soul Train (Hardtechno Edit)
08. The Underdog Project vs The Sunclub - Summer Jam (Geck-o Remix)
09. T.C.C. - Nasty Bite
10. The Machine ft Sasha F - Self Esteem Fund (Geck-o Remix)
11. Phrantic - LSD
12. ID
13. Geck-o - AHA
14. Busho vs Joe-E - This Is Not Techno (Geck-o Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

Die ID _0_ t.c.c. met Geck-O en Phrantic???
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2018 11:15 
 
Artiest

Spobbertiet schreef:
Die ID _0_ t.c.c. met Geck-O en Phrantic???

Idee is om dit idd uit te werken tot een volwaardige TCC track, is een solo van mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2018 20:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2018 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Spobbertiet schreef:
Die ID _0_ t.c.c. met Geck-O en Phrantic???

Idee is om dit idd uit te werken tot een volwaardige TCC track, is een solo van mij :)

We zitten denk ik überhaupt te wachten op een nieuwe collab tussen jullie twee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2018 23:04 
 
Artiest

Nuracore schreef:
Geck-o schreef:
Spobbertiet schreef:
Die ID _0_ t.c.c. met Geck-O en Phrantic???

Idee is om dit idd uit te werken tot een volwaardige TCC track, is een solo van mij :)

We zitten denk ik überhaupt te wachten op een nieuwe collab tussen jullie twee :D

Iets nieuws of iets in de stijl van The Hard Way?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat laatste :drool:
Al laat ik me natuurlijk ook graag verrassen door iets compleets nieuws, maar dat zou echt heel vet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 01:27 
 
Artiest

Ik had het er toevallig van de week nog met Phrantic over, hij zag het wel zitten om iets in oude stijl te maken.
Maar ik ben zelf meer geïnteresseerd om iets vooruitstrevends te maken :P Dat is nou juist wat ik altijd zo kon waarderen aan zijn sound. Hij was zijn tijd ver vooruit met de sound van Mind Dimension e.d., die pas recent megapopulair is geworden, terwijl ik die al in 2014 kapot heb gedraaid... Nu hij dat heeft losgelaten vind ik zijn nieuwe sound ook niet meer zo interessant, meer "gewoon" hardstyle.

Anyways, mijn punt is, het voelt alsof we het ultieme van die oude sound al hebben bereikt met The Hard Way. Hoe kunnen we nu in godsnaam nog iets maken wat daar in de buurt van kan komen? Wat echt waarde heeft?

Behalve een aanleiding vormen voor nieuwe optredens samen op classics feesten... dat zou ik wel leuk vinden op zich :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar wie zegt dat het in de buurt moet komen van The Hard Way? Al komt er een track uit die ook maar half zo vet is dan gaan heel veel mensen hier alsnog ontzettend van blij worden! Dat is eigenlijk waar het in de muziek ook om gaat toch, dat mensen een lach op hun gezicht krijgen van je muziek?
Iets in een nieuwe stijl zou ook heel vet zijn, maar ik persoonlijk zou enthousiaster worden van een track in het stijltje van The Hard Way!

Citaat:
Behalve een aanleiding vormen voor nieuwe optredens samen op classics feesten... dat zou ik wel leuk vinden op zich :)

Shockerz lezen jullie mee? Geck-O vs Phrantic op Origins please!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle