Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Tracklist:
1. Zero Vision & Balistic - Upgrade The Noise
2. Solutio & The I's ft Arboza - The Cry
3. The Machine - Green Frrest
4. Zatox & The R3bels - Choirs
5. Davide Sonar - Reactor
6. B-Front & The Pitcher - Noctus Noa
7. Chris One - The Joker
8. Carnifex & TLM - Forever Hard
9. Donkey Rollers – Innocent
10. Jack Overdose - Octavius Augustus
11. Toneshifterz & Bioweapon - Fearful Symmetry
12. Floorcrushers - Psycho Stylez
13. Sasha F - Balance Of Opposites
14. A-Lusion - Veritas (HMH 2008 Edit)
15. Zany - Conceptions
16. Showtek - Black 2008
17. Max Enforcer - Loudness (Hardstyle Masterz Remix)
18. Dj Mystery - Type Face
19. Max Enforcer - Bring It Down
20. The Prophet - Outburst
21. Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
22. Nightkiller - Skwert (A-Lusion Remix)
23. Activator - Acti Orchestra
24. Southstylers - Decibel Anthem 2006
25. Mind Hunterz & Phuture Boy - Skanks (Carnifex Remix)
26. Wavolizer & Mindustries - Voices Within
27. Angel - Industrial Schranz-Core
28. Densha Crisis - Dissonance
29. The Outside Agency & Dep Affect - Mathemetics
30. Angel - Like That
31. The Outside Agency & Ophidian - The Shadows
32. Deathmachine - Consume & Regenerate
33. Fracture 4 - You
34. Dither - Pull’em
35. Sei2ure - Pneumatic Transmission
36. Somniac One - Forsaken
37. Tymon - Bolt Cutter
38. Angel - Freak Of Nature (Angel Remix)
39. Mindustries - Craftiest Trick
40. The Outside Agency & Deathmachine - Just Noise
41. Densha Crisis - Kinetik Strength
42. The DJ Producer - The Last Great Overdose (Ophidian Revision)
43. Mindustries - Facerocker (The Immobilizers VIP)
44. Angel - Psycho (The Outside Agency Remix)
45. N-Vitral - Kombat Action
46. Tugie - Divine Gift
47. Ophidian - Inception By Sound VIP
48. Deathmachine - Unnatural Selection (N-Vitral's Darwin Award VIP)
49. Carnage & Cluster - We are the elite (Fracture 4 remix)
50. I:gor - What (Igneon System Remix)

Dit keer samen met Mad II een mix in elkaar gezet. :)

Eerste 25 platen zijn door hun gemixed, de laatste 25 door mij. Beiden wel tevreden over het mixwerk. :D

Benieuwd wat jullie ervan vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff wat een bizar vette lijst! Hiervoor kom ik naar een feest. Gaat mee de auto in! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was erg leuk om te doen samen met yannick! Hopelijk vinden jullie het hier netzo goed ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterke lijst! Industriële kant doet mij wat minder :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 13:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt allen!


Nuracore schreef:
Sterke lijst! Industriële kant doet mij wat minder :$


Tsja, smaak kwestie denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het industrial gedeelte juist geweldig. Moet en zal op Decibel een aantal sets bijwonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Vind het industrial gedeelte juist geweldig. Moet en zal op Decibel een aantal sets bijwonen.


Ga zelf ook een aantal sets mee pakken ja. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 17:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus wat een lijst. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
kingxxl schreef:
Vind het industrial gedeelte juist geweldig. Moet en zal op Decibel een aantal sets bijwonen.


Ga zelf ook een aantal sets mee pakken ja. :D

Wij ook dus dat wordt gezellig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 18:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk dat het Mindustries en TOA wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelf waarschijnlijk een kijkje nemen bij Fracture 4, Mindustries & Ophidian. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 10:15 
 
Hardtraxxer

Goede opener! Plaat hoor je nergens meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jan schreef:
Goede opener! Plaat hoor je nergens meer.

Dankje! Vonden wij dus ook, heerlijk klapper met die melodie en kicks ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jan schreef:
Goede opener! Plaat hoor je nergens meer.


The Beholder draaide 'm nog op Supersized, supervet moment. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Jan schreef:
Goede opener! Plaat hoor je nergens meer.


The Beholder draaide 'm nog op Supersized, supervet moment. :)


Dat was leuk ja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 05:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een heerlijkste set was dit! Heerlijk die oude klappers
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Wat een heerlijkste set was dit! Heerlijk die oude klappers

Erg leuk om te horen :thumbsup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle