Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We zijn weer terug met een artiesten tribute! Dit keer hebben we gekozen voor The Machine! Zijn oudere tracks in zijn Sys-X tijd en daarvoor zijn zo ontzettend lekker dat we deze tribute niet konden overslaan. Luister en droom weg met zijn pakkende melodieen en snoeiharde kicks! ^^



1. The Machine - Greatest Weapon
2. The Machine - Mist
3. The Machine - Butterfly
4. The Machine - Spirits
5. The Machine - Rebellious
6. Aj Busta - I Grown It(The Machine Remix)
7. The Machine - Better World
8. The Machine - Stardust
9. The Machine - Measure
10.Audio Damage - Garlic Breath Tosser(The Machine Remix).
11.The Machine - Lucid Dreams
12.The Machine - State Of Your Mind
13.The Machine - Emergency Call
14.The Machine - Pendulum
15.The Machine - Green Forest
16.The Machine - Elektronic Diversity
17.The Machine - Mosquito
18.The Machine - Vicious Tones(Second Mix)
19.Thera - No More Misunderstandig(The Machine Remix)
20.The Machine - Lady Of The Lake
21.The Machine - Audiobot
22.The Machine ft Thera - It Is This Feeling
23.Public Domain Soundsystem - Automatic Audio Overload(The Machine Remix)
24.The Machine - Renaissance
25.The Machine - Mistress Of Darkness
26.The Machine - Endure The Moment
27.The Machine - Sound Of The Machine
28.The Machine - Explorers Of The Mind
29.Kodex - Insomnia(The Machine Remix)
30.The Machine ft Alphaverb - Chemistry Of Sound
31.The Machine & Kodex - Difficult
32.The Machine - Place Of Terror
33.The Machine - Times Like These
34.The Machine ft Chris One - Never Fall Asleep
35.The Machine ft Sasha F - No Mad Soul


Veel luister plezier en laat even bericht achter wat je ervan vond ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 19:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik houd zo ontzettend van deze stijl! Deze gaat op men telefoon en zal nog heel vaak geluisterd worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Ik houd zo ontzettend van deze stijl! Deze gaat op men telefoon en zal nog heel vaak geluisterd worden!

Heb precies hetzelfde! Heerlijke stijl, hopelijk bevalt het mixwerk ook ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 22:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat weet ik je volgende week te vertellen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze was zeer fijn! Wat een platen heeft deze man toch gemaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Deze was zeer fijn! Wat een platen heeft deze man toch gemaakt!

Dankjewel en helemaal mee eens, goud maakte deze man vroeger :loving:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle