Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier is het tweede deel van onze zomerse mixen! Ook hier hebben we weer gekozen voor een leuke combinatie tussen oudere en nieuwere plaatjes zodat er voor iedereen wat in zit! Erg benieuwd wat jullie ervan vinden ^^



1. Atmozfears & Audiotricz - Reawakening
2. Nicky Romero - Toulouse(Headhunterz Remix)
3. Adrenalize & Jannika - Find You
4. Demi Kanon & The Vision - Take Me Higher
5. Juized - Struggle
6. Noisecontrollers - Destroyer Of Worlds
7. Frontliner - Symbols
8. The Prophet - Desire
9. Bass Modulators - Beginning Of Time
10.Bioweapon - All About Music
11.Da Tweekaz - Da Bomba(In-Phase Remix)
12.Alphaverb - B-Leaf
13.Devin Wild & Atmozfears - Nature Gasp
14.Wasted Penguinz & Toneshifterz - Together
15.Josh & Wesz - Acquittal
16.The R3belz - Open Your Mind
17.Antiloop - In My Mind(Scope Dj Bootleg)
18.The Pitcher - I Just Can't Stop
19.Geck-O - Sweet Sweet Love
20.Low-E & Alter Egosz - The Past
21.Wildstylez - Delay Distortion
22.The KGB's - Channel KGB(TNT Remix)
23.Geck-O - It's What We Are(Headhunterz Edit)
24.Wildstylez - Soundstorm
25.Re-Volt - The Movement(Euphoric Mix) (mid-intro)
26.Thera & Yuna-X - Feel Alive
27.The KGB's - Infinity(Dj Phil Ty Remix)
28.SMD - Just Like You
29.Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon
30.Fransesco Zeta - Fairyland
31.Technoboy - Put Some Grace(I.Y.F Mix)
32.B-Front & Frontliner - Become The Sky
33.Digital Punk & Adaro - Everyday

Enjoy en laat ons weten wat jullie ervan vinden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 18:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat euforisch/zomerse is echt hardstyle waar ik totaal niks mee kan. Ik vind dat echt verschrikkelijke muziek, kan het niet helpen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Dat euforisch/zomerse is echt hardstyle waar ik totaal niks mee kan. Ik vind dat echt verschrikkelijke muziek, kan het niet helpen xd


Haha dat kan natuurlijk helemaal, misschien dat een van onze andere(rauwe) mixen je beter bevalt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima tl, leuke afwisseling van oud en nieuw spul :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 00:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Jonas schreef:
Dat euforisch/zomerse is echt hardstyle waar ik totaal niks mee kan. Ik vind dat echt verschrikkelijke muziek, kan het niet helpen xd


Haha dat kan natuurlijk helemaal, misschien dat een van onze andere(rauwe) mixen je beter bevalt ^^


Ja, ben ik van overtuigd. Die laatste Old to the newstyle is wel echt mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Prima tl, leuke afwisseling van oud en nieuw spul :)

Erg leuk om te horen! Hopelijk beviel de mix ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Intervention schreef:
Jonas schreef:
Dat euforisch/zomerse is echt hardstyle waar ik totaal niks mee kan. Ik vind dat echt verschrikkelijke muziek, kan het niet helpen xd


Haha dat kan natuurlijk helemaal, misschien dat een van onze andere(rauwe) mixen je beter bevalt ^^


Ja, ben ik van overtuigd. Die laatste Old to the newstyle is wel echt mijn ding.


Dat is iig goed om te horen, dan zal de aankomende mix je meer bevallen denk ik :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle