Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier is het tweede deel van onze Fusion Records special! Dit is in de oude dagen by far ons favoriete label. Zoveel goede muziek en daarom konden we het niet laten een tweede deel te maken! Veel van onze persoonlijke favorieten zitten erin verwerkt dus hopelijk bevalt de mix hier ^^



1. Zany & DV8 - The Anthem
2. Frequencerz - Phaser
3. The Pitcher - Strange Love
4. Dozer - Elixer
5. Donkey Rollers - Immeasurably
6. Pavo - Communicate
7. Southstylers - Pounding Senses(Deeper Inside Mix)
8. Fusion Allstars - The Next Level
9. Toneshifterz - In Darkness
10.Noisecontrollers - Creatures
11.Zany & Noisecontrollers - Delomelancum
12.Slim Shore - Syren
13.The Pitcher - Here For The Future
14.Zany - Volt
15.Zany - Animated Audio
16.Noisecontrollers - Rushroom
17.Donkey Rollers - We Are 1
18.Slim Shore & B-Front - Chemical
19.Zany - Thugs
20.Donkey Rollers - Atrocity
21.Titan - Nightmare
22.Donkey Rollers - Innocent
23.B-Front - Sleepwalker
24.Zany & The Beholder - Do You Want Heavy
25.Donkey Rollers - LMPSJNK
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gouden periode was dit toch! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Wat een gouden periode was dit toch! :drool:

Was echt ons favoriete label in die tijd, parel naar parel :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste hardstyle label ooit naar mijn mening. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Beste hardstyle label ooit naar mijn mening. :thumbup:

Kan het niet anders dan met je eens zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus... Wat heeft Fusion zijn glans verloren die het had zeg. Zoveel gave platen die op dit label uitgebracht zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Jezus... Wat heeft Fusion zijn glans verloren die het had zeg. Zoveel gave platen die op dit label uitgebracht zijn

Jammer genoeg wel, t/m 2011 eigenlijk altijd dikke releases :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 12:23 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Jezus... Wat heeft Fusion zijn glans verloren die het had zeg. Zoveel gave platen die op dit label uitgebracht zijn


Oneindig dit.

OT: Fijne lijst, vanmiddag even beluisteren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 13:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dankjulliewel :clap:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle