Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangezien we dit jaar naar Decibel gaan vonden we het wel toepasselijk om een warm-up mix te maken! Dit is onze mix voor de Remember area waar we waarschijnlijk grotendeels onze dag zullen doorbrengen. Vanavond komt onze warm-up mix voor de Loudness & Extreme Loudness stage online maar geniet eerst maar van deze ^^



1. Second Identity - Identify
2. Josh & Wesz - RTHM
3. Deepack & Luna - More Power
4. The Pitcher - New World
5. Slim Shore - Flow
6. Luna & Thilo - Existence (D-Block & S-Te-Fan Remix)
7. Deepack ft Josh & Wesz - Keep It Alive
8. Noisecontrollers - Furybox
9. The Pitcher - Mad Killer
10.The Beholder & Balistic - Decibel Anthem (D-Block & S-Te-Fan Remix)
11.Noisecontrollers - Hocus Pocus
12.Second Identity - Eternal Void
13.Davide Sonar ft Julian DJ - Disco Hypno
14.Wild Motherfuckers - B2BW (Wild Mix)
15.Human Resource - Dominator (Slim Shore Remix)
16.Davide Sonar - Techno Boheme (Davide Sonar Mix)
17.Dj Rob - Boy's Interface (The Beholder & Balistic Remix)
18.Zany & The Beholder - Midnight
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 16:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker lijstje, ben hier zaterdag ook te vinden :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd wat jullie ervan vinden, en wij zijn zaterdag ook zeker grotendeels bij de remember te vinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Disphoria schreef:
Lekker lijstje, ben hier zaterdag ook te vinden :beer:

Zeker even pilsje doen ja :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toffe lijst! Net helemaal geluisterd. Vond het mixwerk wel wat rommeliger dan normaal, maar heb genoten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 21:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker lijstje, staat nu aan. Tot zaterdag! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt heren! En we zien jullie zaterdag :)
En yannick, over het mixwerk heb je gelijk, idd rommeliger dan normaal :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 13:04 
 
Hardtraxxer

Realistische warm-up mix, denk wel aardig wat je daar verwachten kan zaterdag! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Realistische warm-up mix, denk wel aardig wat je daar verwachten kan zaterdag! :)

Was ook een beetje de insteek, dankjewel ^^
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle