Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2017 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier is onze D-Block & S-te-fan Tribute! Deze mannen hebben zulke goede muziek op hun naam staan dat we deze tribute niet konden uitlaten! Heerlijke uplifting melodieen met goede vocalen zorgt ervoor dat je hun platen altijd herkende op het moment dat ze gedraait werden :)!



1. D-Block & S-te-fan - Fresh New Beat
2. D-Block & S-te-fan - Our Way
3. D-Block & S-te-fan - U Will Be Dancing
4. D-Block & S-te-fan - We Be Kickin Bass
5. D-Block & S-te-fan - Keep It Coming
6. Coone - Words Of The Gang(D-Block & S-te-fan Remix)
7. D-Block & S-te-fan - Guilty
8. D-Block & S-te-fan - Kingdom
9. D-Block & S-te-fan - War Cuz Im Hard
10.D-Block & S-te-fan - Stronger
11.D-Block & S-te-fan & Josh & Wesz - Let It Go
12.D-Block & S-te-fan - Part Of The Hard
13.Headhunterz & Wildstylez - Blame It On The Music(D-Block & S-te-fan Remix)
14.D-Block & S-te-fan - Supernova
15.D-Block & S-te-fan & Isaac - Music Is Why
16.D-Block & S-te-fan - Peace At Last
17.D-Block & S-te-fan - Sound Of Thunder
18.The Viper & G-Town Madness - Here It Comes(D-Block & S-te-fan Remix)
19.D-Block & S-te-fan - Dreamers Of Dreams
20.D-Block & S-te-fan - Nature Of Our Mind(Qlimax 2009 Anthem)
21.D-Block & S-te-fan - Evolutionz
22.D-Block & S-te-fan - Teqnology
23.Luna & Thilo - Existence(D-Block & S-te-fan Remix)
24.D-Block & S-te-fan - Ride With Uz
25.D-Block & S-te-fan - Total Eclipz
26.The Beholder & Balistic - Decibel Anthem(D-Block & S-te-fan Remix)

Enjoy en laat ons weten wat jullie van de mix vinden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 19:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geweldig al die tributes. Mooi veel om te luisteren. Wat een ontzettend fijne platen hebben D-Block & S-te-Fan gemaakt. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Geweldig al die tributes. Mooi veel om te luisteren. Wat een ontzettend fijne platen hebben D-Block & S-te-Fan gemaakt. :loving:

Dankjewel :D! Ben het helemaal met je eens dat deze mannen enorm veel vette muziek gemaakt hebben, vooral de plaatjes voor 2008/2009 :drool:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle