Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 16:08 

Hardtraxx Veteran

Luna - Mindcontroller - Re-live the past 2014 Podcast #3 :

Tracklist:
N.A

Citaat:
The third blast from the past podcast is by Luna!
This early hardstyle master will let you hear some reverse bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 18:07 

Hardtraxx Veteran

Wie kan deze man verbieden om 'early hardstyle' te draaien? Heeft er echt geen kaas van gegeten, wordt met de keer slechter als je denkt dat het dieptepunt bereikt is.. :/

Twee tracks van de zeven, bijna 1/3, van de set is totaal geen early hardstyle en de rest zijn standaard hits die die elke keer draait. Hoop dat de maat een keer vol is en niemand deze man meer boekt voor een 'early hardstyle set', een schande voor het genre dit soort sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 18:33 

Hardtraxx Veteran

Had hem zelf ook afgezet bij de tweede track. Beter laten ze Isaac openen vanavond..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 19:49 

Hardtraxx Veteran

Yerba Diabolika draait ie ook elke keer zeg..

Enorme volumeverschillen in de set trouwens. :huh: Tussen 1 en 2 is het verschil al groot, maar Listen To Me Mama staat echt op de helft van het volume van de rest xd En later in de set Insomnia ook weer een stuk zachter ineens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 23:07 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:

Lees mijn post is zorgvuldig door. Ik zeg dat hij twee veel te nieuwe tracks draait (waarvan Yerba Diabolika er dus een van is) en de rest hij altijd draait. Daar staat Yerba Diabolika buiten, die draait hij gelukkig niet vaker. Die track heeft niets, maar dan ook helemaal niets met early hardstyle te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 03:39 

Hardtraxx Newbie

Jij hebt er wel kaas van gegeten edwin??.
Wat hij heeft gedaan probeer jij dat maar eens waar te maken. ;)

Vorig jaar op hardbass 2013 heeft hij ook gewoon een goede openings-set gedaan!
Yerba Diabolika is geen ''early hardstyle''.

En btw de volume verschillen hoor je via de livesets wel maar live hoor je die niet echt... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 12:34 

Aan het typen...

Haha, ik denk dat Edwin meer van early weet dan Luna en jij samen. Overigens is ook het mixwerk in de setjes van Edwin beter dan in die van Luna. Wat iemand bereikt heeft zegt niet zoveel over iemands muzikale kwaliteiten. Maar dan nog doet het er überhaupt niet toe. Ik kan niet draaien en heb exact dezelfde kritiek. Net zoals men in een restaurant kritiek levert als er iets niet goed is, terwijl ze zelf misschien helemaal niet kunnen koken. Je beoordeelt immers het eindproduct en niet het proces zelf. Iedere leek kan horen of een plaat ernaast ligt, daar hoef je geen DMC contest voor te winnen.

Luna is inderdaad dramatisch als het op Early Hardstyle aankomt, hij draait keer op keer dezelfde overspeelde hitjes en besteed totaal geen aandacht aan zijn trackkeuzes en dat geld ook voor zijn Hardbass set. Natuurlijk zijn die overspeelde hitjes zeer geschikt voor een publiek dat amper in contact komt met Early Hardstyle zoals het publiek van Hardbass, maar ook op early feesten zoals Hard Classics is het keer op keer hetzelfde. En live hoor je de volume verschillen overigens net zo goed of er moet iemand van de organisatie het telkens handmatig bijsturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 13:41 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Delt-A schreef:

Lees mijn post is zorgvuldig door. Ik zeg dat hij twee veel te nieuwe tracks draait (waarvan Yerba Diabolika er dus een van is) en de rest hij altijd draait. Daar staat Yerba Diabolika buiten, die draait hij gelukkig niet vaker. Die track heeft niets, maar dan ook helemaal niets met early hardstyle te maken.

Ja oké elke keer is misschien wat overdreven :P We kwamen op Decibel langs de Remember stage toen Luna draaide, en daar hoorden we die track, en zag 'm laatst weer in een 'early' tracklist staan van hem. En nu weer dus.
En dat het geen Early is hoef je mij niet te vertellen :P .

En:
Dj Confidence schreef:
En btw de volume verschillen hoor je via de livesets wel maar live hoor je die niet echt... ;)

Welles..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 22:39 

Hardtraxx Veteran

Helemaal eens met Edwin en Lyst. Dit is toch om je de ogen uit je kop te schamen zeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 11:27 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Wat iemand bereikt heeft zegt niet zoveel over iemands muzikale kwaliteiten.

Vaak zijn de onbekendere (thuis)dj's, mixtechnisch en qua tracklist gezien de betere dj's dan juist de bekende! ;)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle