Zal jou ook eens een dikke comment geven, ben ik je verschuldigd na jouw comment op mijn setje afgelopen week.
Normaal vind ik jouw tracklists ook weinig aan, veel Spoontech enzo wat toch andere soort hardstyle is, maar deze vind ik zeker wel leuk! 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9 zijn allemaal tracks die ik wel kan hebben. Is toch ruim meer dan de helft dus een luisterbeurtje komt! Overigens vind ik de opbouw niet helemaal logisch, Toxxxic en Harde Rag zijn toch een stuk minder hard en duister dan de eerste 2 tracks. De afsluiter Psychadelic Drops doet me ook niks eigenlijk, vind dat eerlijk gezegd een softe plaat maar dat komt mede door de kicks die ik gewoon niet hard vind. Dan het mixwerk:
Overgang naar The 6th Pathway klinkt prima. Ken die track en het arrangement ervan niet zo goed dus vind het lastig om de platen in mijn hoofd te scheiden, hoor wel dat er over de overgang is nagedacht.
Overgang naar Fuck You Up, ook goed. Alleen het laatste stukje van je mix is nogal abrupt, had hem zelf wat subtieler weggefade denk ik.
De overgang naar Toxxxic vind ik eerlijk gezegd niet mooi, een basswitch op een raar moment. Verder ligtie er wel mooi strak op. En heb je Fuck You Up nou teruggecued naar de intro? Zowaar een Frontliner plaat trouwens, dacht dat je daar niet zo van hield?
Mix naar Harde Rag is voor een climaxmixje prima.
Dan Stompbox, Wel mooi subtiel ingemixt. Jammer dat het eind van de mix dan weer zo abrupt is. Wel een lelijke plaat trouwens, maar je weet hoe ik over deze vorm van hardstyle denk dus dat laat ik verder achterwege. Wat duurt dat nummer trouwens lang!
Overgang naar Defect Your Brain vind ik ook moeilijk om te beoordelen aangezien ik ook hier de platen in mijn hoofd niet echt kan scheiden, luister beide tracks nooit namelijk. Weet wel dat het prima klinkt en dat hij er strak op ligt, da's 't belangrijkste

Overgang naar Balance Of Opposites vind ik qua timing ook niet zo, had hem zelf 1 blokje van 32 beats later begonnen aangezien de mix te druk wordt. Na de switch van de bass klinkt het dan wel weer prima. Overigens weer een superstrakke mix, respect daarvoor! Jammer van de timing
Overgang naar Chaos: Is altijd wel een uitdaging om hier wat mee te doen. Doe je hier erg lekker, 2 breakjes over elkaar laten lopen en dan de switch maken. Klinkt goed! Volgens mij had je Balance of Opposites nog kunnen laten staan ook.
Overgang naar Psychedelic Drops: Ligt er een beetje langs als je hem incued, wordt gelukkig snel gecorrigeerd. Ook hier had de afmix wat subtieler gekund.
Al met al een leuk setje, niet helemaal mijn tracklist maar mixwerk maakt aardig wat goed. Paar puntjes van kritiek zijn soms de timing waarop je de bass erbij draait (Toxxxic, Balance of Opposites) en de afmix (Fuck You Up, Stompbox).
Edit: Zie nu pas de andere reacties dat deze set al wat ouder is.. In dat geval zal ik er nogmaals 1 meenemen als je binnenkort een tracklist post die ik leuk vind.