Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 21:26 

Donateur

Lowrenz - Reverze 2012 Warmup
http://soundcloud.com/lorennz/lowrenz-reverze-warm-up

Heb nog een setje de zaterdag voor Reverze gedraait wat als warming up bedoelt was. Jammer genoeg geen tijd genoeg gehad voor nog te uploaden, daarom nu pas. Beter laat dan nooit :P.
Enjoy!

Tracklist:
1. Low-E & Kevin Kaos - Electric Future
2. Noisecontrollers - So High
3. F8trix - Flavaa'
4. Noisecontrollers - Revolution is Here
5. Zatox & Max Enforcer - It Must be
6. Psyko Punkz - Beyond Belief
7. Zatox - Winter
8. Alpha² - Let It Go
9. Headhunterz - Hard With Style
10. Alphaverb - Klubbsound (Original Mix)
11. Zany & MC DV8 - Distorted (B-Front Remix)
12. Luna & E-Force - Shade Of The Night
13. Plasmaravers - Bust A Move (The R3belz Raw Edit)
14. Zany & NitrouZ - Lonely Dark (Original Mix)
15. Virus
16. Headhunterz - Headshot
17. Degos & Re-Done - Forsaken
18. Crypsis - Tuatara
19. B-Front & Frequencerz - Night Colours Black (Original Mix)
20. Sasha F - New System (Hard Mix)

Mixed with 2x CDJ800 & DJM800
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 22:40 

Serieus, ook al was de lijst niet zo top had ik m waarschijnlijk meegenomen voor t mixwerk.

MAAR WAT EEN LIJST _O_

Alleen jammer van 6 en 7. Rest is dik! Ja oké, Forsaken niet zo super maar goed! Je hoort t nog. :cool: Sowieso de eerste 3 plaatjes, ubersexy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 07:16 

Hardtraxxer

Dit is inderdaad een T-lijst op van te watertanden!!

Gaat absoluut beluisterd worden! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 11:02 

Donateur

weer meegenomen en was goed te doen :thumbsup:
Alleen de overgang naar Beyond Belief was wat minder.klonk zo chaotisch.
heb zelf ook last met het inmixen van die track ;) komt door die melo in de intro
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 11:12 

Hardtraxx Crew

Man, lekkere tracklist. Merk wel dat je mixes de ene keer heel goed uitpakken (1->2), maar ook op sommige punten een stuk minder (5->6). Luister jij voordat je de set gaat mixen eerst hoe de mogelijke overgangen zouden kunnen klinken? Want dan merk je waarschijnlijk ook wel dat sommige nummers zich niet lenen voor dergelijke overgangen.

Toch zijn de tracklist en de goede overgangen meer dan genoeg redenen om te blijven luisteren. Keep it up! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 20:43 

Donateur

@ Zenda, neej ik zet mijn cd spelers aan en ik begin er gewoon aan :). Soms past het niet bij elkaar, maar daar proberen we dan het beste van te maken.

@ de andere, thanks voor de reacties :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 23:31 

Hardtraxx Veteran

Hele set geluisterd, zitten hele vette overgangen in. Vooral die eerste vind ik lekker klinken! Een enkele pakte iets minder mooi uit, maar dat is het risico wat je neemt als je op deze manier mixed natuurlijk. Het heeft mij in ieder geval aan het denken gezet om creatiever te gaan mixen. :D Lekkere tracklist ook, ik ga jou setjes voortaan in de gaten houden! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 01:58 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk setje wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 11:01 

Hardtraxx Addict

Ben nu bij Lonely Dark en tot nu toe klinkt het heerlijk zeg, let niet zo op het mixwerk maar hoor wel wat leuke overgangen :D Tot nu toe een vette set :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 18:07 

Wall of text, komt ie weer!

Staat op nu. Eerste overgang is dik! Kicks lijken best aardig op elkaar qua vorm, dus die switch kan goed. Prima getimed! Mix naar Flavaa vind ik goed geprobeerd, maar niet helemaal lekker uitgevoerd. Sowieso ligt ie er iets langs, en ik had m een blokje later gecue'd. Ik vind het persoonlijk niet zo mooi als de bass erin komt op t einde van de climax/begin van een break. Veel vetter om een strakke insta-switch te maken. De outro van so high leent zich daar ook perfect voor, met dat pianootje. :)
Mix van flavaa los je dat probleem trouwens heel mooi op, je doet eigenlijk hetzelfde maar je haalt m voor de helft weg zodat je die tok van de kick niet hoort. Prima! Bouwt lekker op ook naar de midintro. Flangertje had van mij alleen niet gehoeven :p Ofja, ik hoorde er net ook al een, hoop dat t niet vaker terugkomt!
It must be gewoon prima, ligt erop. Hoorde wel een keertje 2 vocals, maar niet storend.
Oei, de mix van Beyond belief is een aparte inderdaad. Matchte niet met it must be, euphorische plaat, en daar een ietwat sombere midintro mix zorgde voor een wat raar effect. Wel echt strak, daar valt niks van te zeggen!
Stabiele mix weer naar winter. Vind deze alleen wel wat mixplaatst, had deze wat eerder gedaan. Was misschien een mooie mix geweest op so high, en flavaa past hier ook perfect na!
Stabiele mix naar Let it Go wederom. Leuke tease wel, hoopte wel dat je de switch niet zou maken na de climax. Maar dat deed je niet :p
Beetje maffe mix naar Hard with Style? Ik wist niet precies wat daar gebeurde. Toch was t niet storend omdat meteen die midintro van HWS erin klapt. Die wel vet is!
Klubsound mix je goed in. Distorted is idd zo heerlijk te mixxen, en doe je ook. Maar de mix erna is nog veel vetter! Heerlijk getimed en de switch is zuiver. Lekker dat die vocal ook blijft. Top!
Mix naar bust a move vind ik dan persoonlijk wat minder. Ik ben er soms ook schuldig aan, maar tis niet zo vet als je m laat staan als bust a move echt opeens een stilte heeft in t breakje. Dan klinkt t opeens heel leeg! Switch wordt daardoor ook nog eens best abrupt. Wel echt een dikke ragplaat! Mix naar Lonely Dark is ook prima. De mix naar headshot vind ik wat rommelig. Switch is wel weer gewoon zuiver, maar het is wat te vol. Allebei zo'n jankende screech klinkt net iets té. :) Forsaken goed, En het is geen tuatara maar Torture die je daar mixt ;) Die je ook gewoon dik inmixt, net als NCB. Heerlijke swich weer! Al met al weer een erg dikke mix. Ik ga m alleen niet vaker luisteren omdat t toch wel uit nummertjes bestaat die ik al vaak heb geluisterd. Vind ze wel vet, maar moet ze niet overplayen.

Waar zet jij je cuepoints als je midintro mixt? Zorg jij dat je gewoon 3 blokjes vantevoren incue't of zet je echt t cuepoint 3 blokjes later?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 17:32 

Donateur

Hulde voor nazale :thumbup:. Bij de meeste punten sluit ik me echt volledig aan. was ook niet 100% tevreden met deeze set. Maar heb hem toch online gegooit omdat het niet schandalig was :P. en waar ik mijn cue's zet is altijd verschillend. Maar ik zet ze wel zo dat ik altijd nog op een of andere manier kan luisteren of ik ze nog moet bijsturen/gelijkleggen. Maar als ik de plaat niet heel goed ken tot in detail kan het soms wel misgaan kwa timing. Wat bij deze set best vaak gebeurde.

Thx voor jullie comments :thumbsup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle