Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Lowrenz - Hardstyle Nation #26
http://www.speedyshare.com/files/288516 ... ion_26.mp3

Een nieuwe mix, nummer 26 deze keer!
Enjoy :cool:!

Tracklist:
1. Zatox - Can't Hold Us Back
2. Neilio - True Beauty
3. Wildstylez - Push That Feeling
4. Coone - Universal Language
5. Headhunterz - The Message Is Hardstyle
6. Toneshifterz - Pump It
7. D-Block & S-Te-Fan & Deepack - Rock Diz
8. Kodex - Heroes Of Hardstyle (Cut The Break Mix)
9. Zany - Pure (Brennan Heart Remix)
10. Arboza & Solutio - Revenge
11. Geck-O - It's What We Are
12. Zatox - I Hate U
13. Noisecontrollers - Darkisde Of The Emotions
14. B-Front - Chemical
Last edited by Lowrenz on , edited 3 times in total.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Lowrenz wrote: 13. Noisecontrollers - Darkisde Of The Emotions
^^

Vind deze TL niet zo heel vet, ben beter van je gewend
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Spreekt mij ook niet aan sorry :)
Hardtraxxer
172 posts member since 2010
last seen May 2015
het is message :P
enja ik pak hem toh altijd mee xd
Donateur
last seen Nov 2021
Ja, mijn engels is nooit goed geweest :P.

Even goede vrienden jongens ;)
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
3,10,14 zijn lekker :thumbsup: ...voor de rest minder als normaal dus sla deze over ;)
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 17 days ago
Ten eerste: Waarom word er zoveel gereageerd door mensen dat ze hem niet meenemen! Dit zie ik bij meer setjes, en vaak zijn het dezelfde mensen! Als je niks boeiends te melden heb, hou dan gewoon je mond!!

Ten tweede: Ik vind het een interresant lijstje. Vooral sterke opbouw en volgens mij heb je er aardig wat energie inzitten! Ik ga hem op de ipod zetten!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
FRArnold wrote:Ten eerste: Waarom word er zoveel gereageerd door mensen dat ze hem niet meenemen! Dit zie ik bij meer setjes, en vaak zijn het dezelfde mensen! Als je niks boeiends te melden heb, hou dan gewoon je mond!!

Ten tweede: Ik vind het een interresant lijstje. Vooral sterke opbouw en volgens mij heb je er aardig wat energie inzitten! Ik ga hem op de ipod zetten!
Ik corrigeerde Lor alleen omdat hij de titel verkeerd getypt had ^^
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Pommer wrote:
FRArnold wrote:Ten eerste: Waarom word er zoveel gereageerd door mensen dat ze hem niet meenemen! Dit zie ik bij meer setjes, en vaak zijn het dezelfde mensen! Als je niks boeiends te melden heb, hou dan gewoon je mond!!

Ik corrigeerde Lor alleen omdat hij de titel verkeerd getypt had ^^
Dat snapte ik! Ik had het ook niet over jou! Dan zou ik je wel uitschelden op msn! :P
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Vind het soms ook heel irritant inderdaad, maar met die laatste zin van jou ben ik het niet mee eens. Soms zit er ook een reden bij waarom hij niet wordt meegenomen, en dan weet de poster van de set wat hij moet verbeteren om deze mensen wel luisteraars te laten worden de volgende keer. Het beste commentaar is het streng afkeurende, maar wel met duidelijke punten. Daar ben ik het mee eens, zeg alleen dat je hem niet mee neemt als er ook een tip of reden bij genoemd wordt.
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
katamaran wrote:
Vind het soms ook heel irritant inderdaad, maar met die laatste zin van jou ben ik het niet mee eens. Soms zit er ook een reden bij waarom hij niet wordt meegenomen, en dan weet de poster van de set wat hij moet verbeteren om deze mensen wel luisteraars te laten worden de volgende keer. Het beste commentaar is het streng afkeurende, maar wel met duidelijke punten. Daar ben ik het mee eens, zeg alleen dat je hem niet mee neemt als er ook een tip of reden bij genoemd wordt.
Daarom zeg ik er ook 'boeiend' bij, want het is gewoon niet boeiend wat ze zeggen!
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Als ik zeg niet mee dan is dat omdat ik weet dat hij beter kan :D
Ik ga niet bij alle setjes niet mee zetten als er geen grappige of serieuse rede bij is ;)
En idd Lowrenz even goeie vriende :thumbsup:
T
Donateur
3777 posts member since 2009
ik neem hem wel mee, je gaat het horen ;)
Donateur
last seen Nov 2021
Haha wat een discussie :P. Ik kan het best verdragen dat ze m niet meenemen omdat ze tracklist niet lekker genoeg vinden. Je kunt namelijk niet elke keer een dikke lijst neerzetten voor iedereen.
The-Znayzer wrote:ik neem hem wel mee, je gaat het horen ;)
;) Thanks Znayzie!
T
Donateur
heb je weer soepel gemixt, Kodex - Heroes Of Hardstyle (Cut The Break Mix) :loving: gewoon lekker trackie
Donateur
last seen Nov 2021
Top om te horen :thumbsup:
T
Donateur
Lowrenz wrote:Top om te horen :thumbsup:
Ach ja, nu je 26 hardstyle nation`s sets verder bent zal`t vast niet meer dramatisch gaan ;)

Vanavond: Lowrenz van 20:30 - 21:30 @ The Znayzer Invitez Show! On Lion Style Radio http://lionstyle.listen2myradio.com/
Donateur
last seen Nov 2021
Klopt... word het nog geen tijd voor een andere naam voor mn sets? Of verveelt ie nog niet? Mooie collectie hardstyle nation's ondertussen :P
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Lowrenz wrote:Klopt... word het nog geen tijd voor een andere naam voor mn sets? Of verveelt ie nog niet? Mooie collectie hardstyle nation's ondertussen :P
Daar zaten ik en mijn matties Nazale en Marino ook aan te denken na ongeveer 25 Salmonday's. Sowieso komt die zalm ons echt de neus uit haha!
Donateur
last seen Nov 2021
Dat kan ik geloven man! Achja, ik denk dat je een leuke naam hebt voor je sets je t best gewoon zo kan houden. Maar tenslotte is het de dj naam die een reputatie opbouwt en niet de set naam :P.
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Gangsterdwerg wrote:
Lowrenz wrote:Klopt... word het nog geen tijd voor een andere naam voor mn sets? Of verveelt ie nog niet? Mooie collectie hardstyle nation's ondertussen :P
Daar zaten ik en mijn matties Nazale en Marino ook aan te denken na ongeveer 25 Salmonday's. Sowieso komt die zalm ons echt de neus uit haha!
Hahahahha! >.<
Artiest
146 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Lowrenz wrote: 10. Solutio & The I's - Revenge
Ik ken wel Arboza & Solutio - Revenge :P
Donateur
last seen Nov 2021
Haha, pff hoeveel fouten staan hier nog in dan? Niet gewend om arboza & Solutio te typen ;). Is zo'n beetje een automatisme dat Solutio & The I's xd. Excuus aan Arboza ;).
T
Donateur
slaapkop :P
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Leuk lijstje wel :)