Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lowrenz - Hardstyle Nation #26
http://www.speedyshare.com/files/28851688/Lowrenz_-_Hardstyle_Nation_26.mp3

Een nieuwe mix, nummer 26 deze keer!
Enjoy :cool:!

Tracklist:
1. Zatox - Can't Hold Us Back
2. Neilio - True Beauty
3. Wildstylez - Push That Feeling
4. Coone - Universal Language
5. Headhunterz - The Message Is Hardstyle
6. Toneshifterz - Pump It
7. D-Block & S-Te-Fan & Deepack - Rock Diz
8. Kodex - Heroes Of Hardstyle (Cut The Break Mix)
9. Zany - Pure (Brennan Heart Remix)
10. Arboza & Solutio - Revenge
11. Geck-O - It's What We Are
12. Zatox - I Hate U
13. Noisecontrollers - Darkisde Of The Emotions
14. B-Front - Chemical
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
13. Noisecontrollers - Darkisde Of The Emotions

^^

Vind deze TL niet zo heel vet, ben beter van je gewend
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spreekt mij ook niet aan sorry :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 18:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

het is message :P
enja ik pak hem toh altijd mee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 18:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja, mijn engels is nooit goed geweest :P.

Even goede vrienden jongens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3,10,14 zijn lekker :thumbsup: ...voor de rest minder als normaal dus sla deze over ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ten eerste: Waarom word er zoveel gereageerd door mensen dat ze hem niet meenemen! Dit zie ik bij meer setjes, en vaak zijn het dezelfde mensen! Als je niks boeiends te melden heb, hou dan gewoon je mond!!

Ten tweede: Ik vind het een interresant lijstje. Vooral sterke opbouw en volgens mij heb je er aardig wat energie inzitten! Ik ga hem op de ipod zetten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 22:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Ten eerste: Waarom word er zoveel gereageerd door mensen dat ze hem niet meenemen! Dit zie ik bij meer setjes, en vaak zijn het dezelfde mensen! Als je niks boeiends te melden heb, hou dan gewoon je mond!!

Ten tweede: Ik vind het een interresant lijstje. Vooral sterke opbouw en volgens mij heb je er aardig wat energie inzitten! Ik ga hem op de ipod zetten!


Ik corrigeerde Lor alleen omdat hij de titel verkeerd getypt had ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
FRArnold schreef:
Ten eerste: Waarom word er zoveel gereageerd door mensen dat ze hem niet meenemen! Dit zie ik bij meer setjes, en vaak zijn het dezelfde mensen! Als je niks boeiends te melden heb, hou dan gewoon je mond!!

Ten tweede: Ik vind het een interresant lijstje. Vooral sterke opbouw en volgens mij heb je er aardig wat energie inzitten! Ik ga hem op de ipod zetten!


Ik corrigeerde Lor alleen omdat hij de titel verkeerd getypt had ^^


Dat snapte ik! Ik had het ook niet over jou! Dan zou ik je wel uitschelden op msn! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Ten eerste: Waarom word er zoveel gereageerd door mensen dat ze hem niet meenemen! Dit zie ik bij meer setjes, en vaak zijn het dezelfde mensen! Als je niks boeiends te melden heb, hou dan gewoon je mond!!

Vind het soms ook heel irritant inderdaad, maar met die laatste zin van jou ben ik het niet mee eens. Soms zit er ook een reden bij waarom hij niet wordt meegenomen, en dan weet de poster van de set wat hij moet verbeteren om deze mensen wel luisteraars te laten worden de volgende keer. Het beste commentaar is het streng afkeurende, maar wel met duidelijke punten. Daar ben ik het mee eens, zeg alleen dat je hem niet mee neemt als er ook een tip of reden bij genoemd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
FRArnold schreef:
Ten eerste: Waarom word er zoveel gereageerd door mensen dat ze hem niet meenemen! Dit zie ik bij meer setjes, en vaak zijn het dezelfde mensen! Als je niks boeiends te melden heb, hou dan gewoon je mond!!

Vind het soms ook heel irritant inderdaad, maar met die laatste zin van jou ben ik het niet mee eens. Soms zit er ook een reden bij waarom hij niet wordt meegenomen, en dan weet de poster van de set wat hij moet verbeteren om deze mensen wel luisteraars te laten worden de volgende keer. Het beste commentaar is het streng afkeurende, maar wel met duidelijke punten. Daar ben ik het mee eens, zeg alleen dat je hem niet mee neemt als er ook een tip of reden bij genoemd wordt.


Daarom zeg ik er ook 'boeiend' bij, want het is gewoon niet boeiend wat ze zeggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik zeg niet mee dan is dat omdat ik weet dat hij beter kan :D
Ik ga niet bij alle setjes niet mee zetten als er geen grappige of serieuse rede bij is ;)
En idd Lowrenz even goeie vriende :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 16:59 
 
Donateur

ik neem hem wel mee, je gaat het horen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 17:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha wat een discussie :P. Ik kan het best verdragen dat ze m niet meenemen omdat ze tracklist niet lekker genoeg vinden. Je kunt namelijk niet elke keer een dikke lijst neerzetten voor iedereen.

The-Znayzer schreef:
ik neem hem wel mee, je gaat het horen ;)


;) Thanks Znayzie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 18:41 
 
Donateur

heb je weer soepel gemixt, Kodex - Heroes Of Hardstyle (Cut The Break Mix) :loving: gewoon lekker trackie
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 18:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Top om te horen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 18:48 
 
Donateur

Lowrenz schreef:
Top om te horen :thumbsup:


Ach ja, nu je 26 hardstyle nation`s sets verder bent zal`t vast niet meer dramatisch gaan ;)

Vanavond: Lowrenz van 20:30 - 21:30 @ The Znayzer Invitez Show! On Lion Style Radio http://lionstyle.listen2myradio.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 18:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klopt... word het nog geen tijd voor een andere naam voor mn sets? Of verveelt ie nog niet? Mooie collectie hardstyle nation's ondertussen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Klopt... word het nog geen tijd voor een andere naam voor mn sets? Of verveelt ie nog niet? Mooie collectie hardstyle nation's ondertussen :P

Daar zaten ik en mijn matties Nazale en Marino ook aan te denken na ongeveer 25 Salmonday's. Sowieso komt die zalm ons echt de neus uit haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 19:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat kan ik geloven man! Achja, ik denk dat je een leuke naam hebt voor je sets je t best gewoon zo kan houden. Maar tenslotte is het de dj naam die een reputatie opbouwt en niet de set naam :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Lowrenz schreef:
Klopt... word het nog geen tijd voor een andere naam voor mn sets? Of verveelt ie nog niet? Mooie collectie hardstyle nation's ondertussen :P

Daar zaten ik en mijn matties Nazale en Marino ook aan te denken na ongeveer 25 Salmonday's. Sowieso komt die zalm ons echt de neus uit haha!


Hahahahha! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 21:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
10. Solutio & The I's - Revenge


Ik ken wel Arboza & Solutio - Revenge :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 21:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha, pff hoeveel fouten staan hier nog in dan? Niet gewend om arboza & Solutio te typen ;). Is zo'n beetje een automatisme dat Solutio & The I's xd. Excuus aan Arboza ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 21:33 
 
Donateur

slaapkop :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 21:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Leuk lijstje wel :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle